Majer Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 (endret) Det blir jo som å la håret bli grått. Er det noe galt i det? Det er tross alt naturlig. PS jeg har mye hår. Endret 22. mai 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Om man bør ha hår eller ei kommer ann på mye. Men heller måne enn ikke noe synes jeg. Men når det meste forsvinner kan likegodt alt gå. Ellers ser det mindre pent ut Anonymkode: fb4c7...9b4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Jeg syns det er helt greit jeg. Tiltrekkes ikke av menn som mister håret men om de vil gå med hår eller skinne seg får være deres eget valg. Anonymkode: f507b...b1b
Nowayback Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Kvinner skal så klart ikke diktere hvordan menn skal se ut. De sier jo at menn med selvtillit er tiltrekkende, så hvis man har selvtillit nok til å gå slik man vil bør det vel bare være positivt..? Om man lar kvinner bestemme, har man jo automatisk liten selvtillit. Menn får jo virkelig høre det om vi prøver å diktere hvordan kvinner skal se ut. Mange kvinner i dag velger å droppe sminke og la kroppshår gro. Så da bør vel menn også kunne gjøre det samme med håret sitt? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Jeg synes måne kan være like sexy som å være skalla. Men jeg digger menn som er skalla da 😍 Dame 30+ Anonymkode: f0210...493 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Måne + velstelt resthår ser stort sett mye bedre ut enn helt skalla. Anonymkode: 9af84...dec 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Måne + velstelt resthår ser stort sett mye bedre ut enn helt skalla. Anonymkode: 9af84...dec Helt enig. Anonymkode: 6b2d1...81b 1
Frkego Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 Selvfølgelig er det greit. Det må være opp til hver enkelt. Som tråden her viser så liker visst flere kvinner menn med måne. Jeg derimot foretrekker skalla menn med skjegg. Skal han ha hår bør det være fyldig og han bør ha en kledelig sveis. Måne er ikke noe for meg. 2 1
-Missi- Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 Selvsagt må man gå for det man trives i selv det er jo det viktigste. Vet at det å miste håret er et sårt punkt for mange. For meg personlig synes jeg ikke måne og høye viker, menn som desperat holder på det lille pjusket som er igjen er noe attraktivt. Da er det mye mer attraktivt med de som klipper alt kort og "eier" at de har mistet håret. Men det til side, elsker jeg en mann så vil jeg jo ikke gå fra han om han monster håret. Men da elsker jeg jo allerede hvem han er som menneske. Da er ikke håret relevant. I en dating fase hvor man da kan velge mellom flere og ikke vet om man liker mannen engang enda hadde det nok vært turn off. Samtidig vil jeg jo tro at jeg kunne sett forbi det om de andre kvalitetene kom tydelig frem 🤔 Vanskelig å si i grunn. Da man ikke er i situasjonen. Men på tinder feks velger man jo lett noen andre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Det er jo greit. Men mange syns kanskje ikke det er så fint. Anonymkode: e3467...fd3 1 1
Mezzosoprena Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Det er da vel ingen som har sagt at det ikke er greit, men jeg tenker at de mennene dette gjelder gjør det de selv følger seg mest komfortable med. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #14 Skrevet 23. mai 2023 Jeg synes det er fint! Jeg er dame på 30+. Tenner veldig på at mannen er skallet/ har måne. Det er maskulint. Kunne gjerne blitt kjæreste med en sånn mann. Anonymkode: f0210...493 1
Cuntzilla Skrevet 23. mai 2023 #15 Skrevet 23. mai 2023 Ja, det er litt rart, på et tidspunkt ble måne helt ut. Med en gang det begynner å bli tynt på toppen, så må man liksom ta alt. Mellomtingen finnes ikke lengre. Det er jo egentlig bare moter, er det ikke? Hvem vet, kanskje månen kommer tilbake en dag. Jeg har egentlig mine tvil, det går vel mer i retning i at man finner bedre midler og måter for å beholde manken hele livet på. 2
Majer Skrevet 23. mai 2023 Forfatter #16 Skrevet 23. mai 2023 (endret) Til og med folk med litt uvanlig hårfeste føler de må barbere bort alt håret siden det ikke er det mest normale hårfeste. Samtidig går folk mee forskjellige klær, har forskjellig størrelse på fingrene, ulik lengde på neglene etc. Rart at hår skal være så enten-eller. Menn kan til og med gå med litt sminke, men gud forby om de tar på seg parykk. Endret 23. mai 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #17 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Måne + velstelt resthår ser stort sett mye bedre ut enn helt skalla. Anonymkode: 9af84...dec På en sekstiåring kanskje. Men ikke på en på 30. Anonymkode: 63912...79e 1 1
Badebuksa2.0 Skrevet 23. mai 2023 #18 Skrevet 23. mai 2023 Sikkert fordi man ser gammal ut. Eller litt munkete ut? Ikke noe galt med munker, men de har jo tradisjonelt sett hatt den sveisen da, barbert i månen på hodet. Som han gastromatmannen. Han er jo søt, han. Men kanskje ikke så veldig sexy? 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #19 Skrevet 23. mai 2023 Fordi man ser ut som en middelklassetulling? Anonymkode: 29ab4...47a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå