AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 En fyr som i årevis var betatt av meg, kjøpte gaver, hjelpsom og vise kjærlighet konstant tilslutt anmeldte jeg han for stalking, så le han selvfølgelig borte Nå 13 år etter tenker jeg på han og at han kanskje var aldri en idiot. Noen som har forklaring på det? er det slik at ekte kjærlighet vinner alltid? Anonymkode: 0a66e...249
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Er det fortsatt noen der ute som tar kvinner i forsvar i logikk og rasjonalitet? Anonymkode: 35231...d4c 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Du tenker på han fordi du i løpet av de 13 årene aldri opplevd noen i nærheten av en som har følelser for deg, men tenke på han gjør deg lite. Du anmeldte han jo for stalking så tror nok den toget er kjørt Anonymkode: eee23...512 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Anmeldte noen for stalking fordi det var stalking? også tenker du på stalkern din? merkelig kost. Anonymkode: c955d...d62 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Du anså dette jo som stalking fremfor ekte kjærlighet. Er det ikke derfor du anmeldte han? også nå 13 år, leste jeg riktig? 13 år etter har romantiske tanker om stalkern din?? Eller ble han anmeldt fordi han ba deg aldri ut på date? Anonymkode: fae84...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Ekte kjærlighet vil alltid vinne "hilsen anmelderen av stalkern" Anonymkode: fb21a...783 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Du har en rar formening om hva betingelsesløs kjærlighet er. Anonymkode: 33f7b...3d1 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Tror ikke det har noe med kjærlighet å gjøre, er vel mer det at du kanskje ikke har noen beilere nå og begynner å bli desperat? Anonymkode: e83ff...263 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 Hvis han ikke respekterte at du avviste han for 13 år siden så hadde han ikke respektert deg og grensene dine i et forhold heller. Så det er ikke kjærlighet, det er manipulasjon. Anonymkode: 8fa7c...814 3
ElectricScum Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En fyr som i årevis var betatt av meg, kjøpte gaver, hjelpsom og vise kjærlighet konstant tilslutt anmeldte jeg han for stalking, så le han selvfølgelig borte Nå 13 år etter tenker jeg på han og at han kanskje var aldri en idiot. Noen som har forklaring på det? er det slik at ekte kjærlighet vinner alltid? Anonymkode: 0a66e...249 Mottok du hjelp og gaver, eller var du 100% avvisende hele veien? Hvis du faktisk gjorde førstnevnte, for så å anmelde han for stalking har du vært ekstremt uredelig overfor denne fyren ved å anmelde han på feil grunnlag. Om du derimot avviste han hele veien og aldri ga han noe grunn til å tro at du var interessert, så manglet han åpenbart antenner og det gjør han mest sannsynlig fortsatt. Mens du muligens har mistet en skrue eller to underveis. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): En fyr som i årevis var betatt av meg, kjøpte gaver, hjelpsom og vise kjærlighet konstant tilslutt anmeldte jeg han for stalking, så le han selvfølgelig borte Nå 13 år etter tenker jeg på han og at han kanskje var aldri en idiot. Noen som har forklaring på det? er det slik at ekte kjærlighet vinner alltid? Anonymkode: 0a66e...249 Ekte kjærlighet fører ikke til anmeldelser. Anonymkode: a5e29...06f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #12 Skrevet 23. mai 2023 Stalking er ikke toppen av kjærlighet, folk blir jo drept av stalkeren sin noen ganger. Det er er ikke betingelsesløs kjærlighet, formålet med stalking (om det var "ekte" stalking du opplevde) er å kreve oppmerksomhet fra offeret, få det til å føle seg sårbar. De er ofte eiesyke, narsissistiske, kravstore, manipulative og sjalu. Ser på seg selv som et offer, og er avhengig av andre for selvverdi, takler ikke avslag, mener du skylder dem kjærlighet om de gir deg en gave. En stalker er ikke en person du vil ha i livet ditt. Du tenker ikke på han av romantiske årsaker som at kjærligheten alltid vinner, du er nok kanskje litt ensom og i ettertidens glemsel så var det kanskje ikke så gæærnt likevel med en som var besatt av deg.. Anonymkode: 03edf...6e1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå