Gå til innhold

Katteforsikring epilepsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker at katten min har epilepsi...
Jeg har aldri tenkt å ha noe forsikring på henne ettersom hun er en vanlig huskatt å har aldri trengt noe spesiell veterinær behandling utenom sterilisering og vaksiner, men nå som jeg mistenker at hun kanskje har epilepsi så har jeg sjekket opp i en del forsikringer.

Problemet er at jeg ikke finner ut om forsikring dekker det. Er det noen her som har erfaring med det? Har lest at de må ta en del prøver og skanninger for å stille en diagnose i tillegg til eventuelle medisiner som og krever kontroller. Er det noen forsikringer som dekker det? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forsikring dekker ikke sykdom eller skade som var til stede før den ble tegnet. Utover det så pleier de dekke det i likhet med det meste annet.

Anonymkode: 10dda...f54

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forsikring dekker ikke sykdom eller skade som var til stede før den ble tegnet. Utover det så pleier de dekke det i likhet med det meste annet.

Men de dekker det hvis jeg tegner forsikring før jeg går til veterinær med henne?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Pinguu96 said:

Men de dekker det hvis jeg tegner forsikring før jeg går til veterinær med henne?

Ikke bli en svindler: 

Anonymkode: 74f86...7ae

AnonymBruker
Skrevet
Pinguu96 skrev (Akkurat nå):

Det er mulig, men det er jo karens på 30 dager og de klarer jo legge sammen 2+2 om du kjapper deg til veterinær med noe slikt med en gang etterpå.

Men jeg skal ikke stoppe deg men det er en type forsikringssvindel.

jeg hadde hund med epilepsi og fikk det meste dekket av agria, også medisin siden jeg hadde medisin som tillegg i forsikringen. men min erfaring er at utover utredningen så var ikke medisiner veldig kostbart.  Fenemal daglig + noe rektal stesolid for nødstilfeller.

Skrevet

Hør med Agria dyreforsikring. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...