AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #41 Del Skrevet 22. mai 2023 Vi kjøper de billige fra Sport Outlet, de som heter Grafitti. Kvaliteten er helt klart dårligere enn de dyre merkene, men føttene deres vokser så fort og de sliter ut sko raskt uansett, så det blir likevel rimeligere totalt sett. Har to aktive gutter, 3 og 7. Denne våren ble overgangsskoperioden veldig kort, for det gikk nesten rett fra snø til sandaler. 😁 Anonymkode: aefbf...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #42 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De var det elendig kvalitet på Anonymkode: 110d7...90c Vi har bare god erfaring med de. Holdt den tiden vi har trengt de og er ikke ødelagte når vi er ferdig med de. Har både vintersko, overgangssko, joggesko og sandaler i det merket. Anonymkode: 642d0...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #43 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, må ha det, særlig om høsten. For varmt med vintersko og blir kliss bløtt med joggesko Anonymkode: 2f2c3...b31 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi kjøpte noen sesonger, andre ikke, men de siste årene har «overgangs-perioden» Vart maks 1mnd på høsten og 2 uker på våren før vi teten har starta(høst) eller det blir for varmt(vår) og har tørka opp. Har av og til savna det på sommerferie på Vestlandet. Aldri savna det hjemme de sesongene vi ikke har hatt. Anonymkode: 5d996...4a5 Hva bruker dere om høsten da? Anonymkode: e2fc8...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #44 Del Skrevet 22. mai 2023 Mine bruker viking overgangssko hele året. Bor på Vestlandet, og går mye i fjellet. Anonymkode: 18737...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #45 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det står bare "vis produkt info" også ingen andre valg, får kun lest om skoene. Anonymkode: e2fc8...3fa Du nå slette cookiesene dine på nettleseren. Slet med det samme for noen uker siden, det varte, og varte, og varte. Så prøvde jeg det, og vipps 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4a732...ced 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 22. mai 2023 #46 Del Skrevet 22. mai 2023 (endret) Xxl har reklamert med fast pris på disse her. Eneste som er litt kjipt er at veldig mange på avdelingen har like. Endret 22. mai 2023 av Numii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #47 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du nå slette cookiesene dine på nettleseren. Slet med det samme for noen uker siden, det varte, og varte, og varte. Så prøvde jeg det, og vipps 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4a732...ced Takk for svar! Hvor gjør jeg det?🙈🙈🙈 Anonymkode: e2fc8...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #48 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva bruker dere om høsten da? Anonymkode: e2fc8...3fa Joggesko når det er tørt, støvler når det er vått fram til vintersko og dockboots overtar. Har vært lite «mellomvær», men fram til vintersko overtar har det enten vært så tørt at joggesko går fint eller så vått at det trengs støvler uansett, selv om det er en kort periode der barna kunne brukt det. Vi kjøpte til yngste i høst, de ser ubrukte ut. Hun arva etter storebror nå i vår, du kan ikke se at de er brukt på tross av bruk av to barn. Eldste har ikke hatt overgangssko på 2 år, vi har hatt høy terskel for gummistøvel-bruk, og har omtrent ikke hatt våte joggesko, de gangene det har blitt vått har vært i vått vær, men ikke støvel-vær, på sommerferie på Vestlandet. Anonymkode: 5d996...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heln Skrevet 22. mai 2023 #49 Del Skrevet 22. mai 2023 Aldri brukt overgangssko. Han går fort det meste i støvler på vår/høst, og joggesko på tørre sommerdager/vintersko på tørre vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #50 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Google er din venn. Eller gå inn på alt av nettbutikker og sorter etter pris. Anonymkode: 361b9...344 Det der er dritt sko Anonymkode: d8f99...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #51 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): På hvilken måte da? Anonymkode: e2fc8...3fa Fort utslitt og hull, måtte it å kjøpe nye Anonymkode: 110d7...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. mai 2023 #52 Del Skrevet 22. mai 2023 Ja, jeg synes det er viktig at barna mine har gode sko. Jeg kjøper heller ikke brukt. Et pat viking eller ecco overgangssko blir fort 7-800 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #53 Del Skrevet 22. mai 2023 Kjøper gode sko vi vet passer barnet og funker til bruket. I år ble det Okaki til 990kr på 20% til alle tre 😊 Anonymkode: 5bad4...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #54 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Joggesko når det er tørt, støvler når det er vått fram til vintersko og dockboots overtar. Har vært lite «mellomvær», men fram til vintersko overtar har det enten vært så tørt at joggesko går fint eller så vått at det trengs støvler uansett, selv om det er en kort periode der barna kunne brukt det. Vi kjøpte til yngste i høst, de ser ubrukte ut. Hun arva etter storebror nå i vår, du kan ikke se at de er brukt på tross av bruk av to barn. Eldste har ikke hatt overgangssko på 2 år, vi har hatt høy terskel for gummistøvel-bruk, og har omtrent ikke hatt våte joggesko, de gangene det har blitt vått har vært i vått vær, men ikke støvel-vær, på sommerferie på Vestlandet. Anonymkode: 5d996...4a5 Heln skrev (6 timer siden): Aldri brukt overgangssko. Han går fort det meste i støvler på vår/høst, og joggesko på tørre sommerdager/vintersko på tørre vinterdager Men det er vel en periode hvor det ikke er vått, men alikevel for kaldt for joggesko? Overgangssko er jo varmere og isolerer endre uten at de er så varme som vinterstøvler. Anonymkode: e2fc8...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heln Skrevet 23. mai 2023 #55 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er vel en periode hvor det ikke er vått, men alikevel for kaldt for joggesko? Overgangssko er jo varmere og isolerer endre uten at de er så varme som vinterstøvler. Anonymkode: e2fc8...3fa Nei, vi bor i nord og går fra snøvær til sommer på to dager man får også lettfora støvler, min bruker ikke de tykkeste nå i mai men er heller ikke joggeskovær helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #56 Del Skrevet 23. mai 2023 Jeg kjøpte dyre overgangssko, men den overgangen varte gjerne i 2 uker. Har faktisk tenkt i ettertid at det var det mest bortkasta fottøyet noengang. Kjøpte slike sko i mange år før jeg droppet det helt. Anonymkode: 0960c...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 23. mai 2023 #57 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte dyre overgangssko, men den overgangen varte gjerne i 2 uker. Har faktisk tenkt i ettertid at det var det mest bortkasta fottøyet noengang. Kjøpte slike sko i mange år før jeg droppet det helt. Anonymkode: 0960c...860 Haha, ja. Mye smartere med vanntette joggesko. Så får man heller ta på en tynn ullsokk, da. Om det blir "overgang" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #58 Del Skrevet 23. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (22 minutter siden): Haha, ja. Mye smartere med vanntette joggesko. Så får man heller ta på en tynn ullsokk, da. Om det blir "overgang" Det gjør vi også. Du har også tenkt at overgangsko er noe litt annet enn goretex-joggesko? Jeg har sett for meg noen litt høyere sko enn joggesko, som også er litt varmere, men ikke så varme som vintersko. Er ikke sikker lenger. Ser at nettbutikkene blander begrepene. Anonymkode: 2c6c0...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 23. mai 2023 #59 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjør vi også. Du har også tenkt at overgangsko er noe litt annet enn goretex-joggesko? Jeg har sett for meg noen litt høyere sko enn joggesko, som også er litt varmere, men ikke så varme som vintersko. Er ikke sikker lenger. Ser at nettbutikkene blander begrepene. Anonymkode: 2c6c0...20f Jeg tenker at overgangssko er vanntette, tykke sko med tynn fôring. Altså nye tykkere og stivere enn "vanlige joggesko". Vanntette joggesko kan du jo bruke midt på sommeren også. Det kan du ikke med overganssko som har litt fôring, og som ofte er litt høyere enn joggesko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #60 Del Skrevet 23. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at overgangssko er vanntette, tykke sko med tynn fôring. Altså nye tykkere og stivere enn "vanlige joggesko". Vanntette joggesko kan du jo bruke midt på sommeren også. Det kan du ikke med overganssko som har litt fôring, og som ofte er litt høyere enn joggesko. Enig. Anonymkode: 2c6c0...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå