AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Gråt og beklaga flere ganger og sa hun elska meg for 2 dager siden fordi jg tok henne i å være utro, jeg bare dytta henne vekk og ville ikke ta imot hennes unnskyldning, hun prøvde igjen og jeg ga litt etter men ikke helt, vi har fortsatt slått opp, idag går hun med ny fyr ikke byen 🙄 Anonymkode: a57ce...fb8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Hva betyr dette, leker hun bare med følelser? Anonymkode: a57ce...fb8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Useriøs og utro og hvertfall ikke elsker deg. Ikke verdt å bruke mer krefter på Anonymkode: 98748...236
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Muligens narsissist Anonymkode: 98748...236 1
Aureka Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Høres ut som en person som er avhengig av oppmerksomhet og som ikke kan være alene. Hvis dere blir sammen igjen, så kommer dette til å skje igjen. Tror jeg i alle fall. Håper du treffer en annen.
Motelvibes Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gråt og beklaga flere ganger og sa hun elska meg for 2 dager siden fordi jg tok henne i å være utro, jeg bare dytta henne vekk og ville ikke ta imot hennes unnskyldning, hun prøvde igjen og jeg ga litt etter men ikke helt, vi har fortsatt slått opp, idag går hun med ny fyr ikke byen 🙄 Anonymkode: a57ce...fb8 ❓ 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Møtte på en sånn selv for en måneds siden. Hun er oppmerksomhetssyk og impulsstyrt, og med sånne er det bare å gi opp. Gå videre. Anonymkode: d8db7...f72
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Motelvibes skrev (3 timer siden): ❓ Tror ts mener «ute på byen» Anonymkode: a0122...7b3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 Wow. her har vi en monkeybrancher. Monkey branching is the act of lining up potential romantic interests, even when someone's in a relationship. If your partner is overly flirtatious with others, has dating apps, and is oddly secretive, there's a chance they're monkey branching Do Monkey Branching Relationships Last? No, they don't. It is better to end the relationship before it's too bad. A monkey branching relationship starts with a lot of spark and attraction, both emotional and physical Her er det bare kutte kontakten og gå videre. Ta det som er lærdom. Det er det ingenting å hente. Hun er ikke ditt problem lenger. Flaks at du fant et ut før det gikk for langt. Slett, blokker, gå videre. Prise deg lykkelig over at du ikke får jevnlig tilførsel av gift fremover. Smil, det er sommer og du har kvittet deg med søppelet og er litt smartere. Anonymkode: d296d...37e 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow. her har vi en monkeybrancher. Monkey branching is the act of lining up potential romantic interests, even when someone's in a relationship. If your partner is overly flirtatious with others, has dating apps, and is oddly secretive, there's a chance they're monkey branching Do Monkey Branching Relationships Last? No, they don't. It is better to end the relationship before it's too bad. A monkey branching relationship starts with a lot of spark and attraction, both emotional and physical Her er det bare kutte kontakten og gå videre. Ta det som er lærdom. Det er det ingenting å hente. Hun er ikke ditt problem lenger. Flaks at du fant et ut før det gikk for langt. Slett, blokker, gå videre. Prise deg lykkelig over at du ikke får jevnlig tilførsel av gift fremover. Smil, det er sommer og du har kvittet deg med søppelet og er litt smartere. Anonymkode: d296d...37e Dette kan forklares på på norsk : Hun er som apen, hun slipper ikke taket i den gamle greina før hun har fått tak i en ny grein med den andre hånda. Anonymkode: de973...e96 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå