Gå til innhold

Er det sant at menn aldri glemmer dama som har vært utro mot dem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at menn aldri glemmer damer som har vært utro mot dem?, Har hørt det flere steder og lurer på hvorfor ? Eller damer som knuser deres hjerter

Anonymkode: 559e4...228

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det har jeg aldri hørt i mitt 40 år lange liv. De fleste vil glemme den som har såret en og vært utro, og akuratt der tror jeg menn er enda mer kyniske enn damer og bare tenker at den utro dama var søppel og glad de er kvitt henne og aldri vil ta i henne igjen 

Anonymkode: edce2...d98

• Liker 1
Skrevet

Det varierer vel. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, aldri. Hilsen min eks som fortsatt savner hun som var utro mot han for 17 (!) år siden. Ingen etter henne har klart å få han til å glemme henne 

Anonymkode: 1b98f...9c6

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn og kvinner som generelt ikke klarer å la ting ligge, evt er langsint kan vel henge at ikke kommer over utroskapen hvis det var veldig traumatisk for dem. Men det er ikke en universal "sannhet" som gjelder alle menn. De fleste kommer over ekser etter noen uker/måneder. Selv om de har vært utro.

Anonymkode: b719e...d85

AnonymBruker
Skrevet

Damer som er utro vil nok ikke bli glemt. Om man får råtten mat servert en plass glemmer man ikke det heller. Samtidig går man ikke og tenker på søppelet man setter igjen på trappa og lar søppelet bli en annens problem. 

Anonymkode: 1ab28...d00

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det sant at menn aldri glemmer damer som har vært utro mot dem?, Har hørt det flere steder og lurer på hvorfor ? Eller damer som knuser deres hjerter

Anonymkode: 559e4...228

Glemmer jo ikke.

Men de fleste kommer over det.

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Min eks var skikkelig opphengt i eksen før meg omtrent ett år inn i vårt forhold. Jeg forstod ikke helt hva greia var før han begynte åpne opp mer senere, ellers hadde jeg gått tidlig.. 

Både pga god sex og at hun var utro, tror jeg. Men etterhvert som vi utviklet oss sammen i senga (det gjelder en del kinks som jeg har forståelse for at han savnet tilbake til med henne, når vi startet fra skratch fordi jeg ville ta ting rolig osv). Og egoet hans ble nok skikkelig såret av utroskapen hennes, på en måte han aldri tidligere hadde opplevd, så tror mest av alt at han ville at hun fremdeles skulle ville ha ha. Å vite at han kunne "få" henne hvis han ville. Hun var ekstremt giftig på mange måter, heldigvis.. så han skjønte at hun ikke var bra for han. 

Han begynte litt etter litt å innseb at jeg var en langt sunnere match og etterhvert ble sexlivet vårt bedre enn det han hadde med henne, og da var magien brutt. Jeg kunne lett merke forskjellen i måten han snakket om henne eller når hun kom opp i samtaler osv. Han ble helt sikker på at jeg var den eneste ene for han og hun prøvde å teste vannet litt og han ga klar beskjed om at jeg var hans livs kjærlighet og den han ville gifte seg med. 

Så, min konklusjon er at jeg tror det er noe i det, men at det kan endre seg dersom de opplever sunn kjærlighet. Vis dem hva en god partner er og fokuser på å utvikle deg selv for egen del, og da vil forholdet også blomste. Da vil han aldri lengte tilbake til noen som er utro!

Anonymkode: 404a7...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...