AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Jeg er veldig forleksa i en kar, han sier han ikke vil ødelegge ting mellom oss og er alltid fortsiktig osv, og alltid vært snill og god mot meg, men fant ut at han har vært utro, men han er jo sur når jeg henger med mine guttevenner og ser det som en turn off, men det var vel bare skuespill, siden han har 0 moral som er utro. Så vet han 100 % hva han driver med, eller burde jeg ta snakk med han og si at det han gjorde var veldig dårlig gjort og at i hans neste forhold burde han ikke gå inn i å ødelegge kjærlighet og tillit for andre for ingen grunn osv? Fordi jeg føler han vil ta litt til seg det jeg har å si, men er irritert egt og vil bare forlate idioten. Han kyssa 1 jente og sendte flørtende tekst med 3 forskjellige jenter. Trodde han var loyal måten han oppførte seg og når han sa det var turn off at jeg er med andre og at han ikke var prata med jenter annet enn meg, selvom det ikke er galt å ha venner av motsatt kjønn. Så det virker jo som han skjønner at det er feil å være utro, men jeg vet ikke om han vet hvor ille det faktisk er og hvor mye det ødelegger, han bare ødelegger for seg selv om han fortsetter sånn i videre forhold også, fordi han var vært utro før også mot sin ex. Anonymkode: 8e4de...1af
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Avsnitt er en flott greie Anonymkode: 698da...470
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Du har fått svar i den andre identiske tråden du lagde en time tidligere Anonymkode: eab09...b32
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Fortell det til henne med en gang. Kjempe mange narsissister der ute. Anonymkode: b625f...f66
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Hvorfor menn er utro? Fordi de er egoistiske, umoralske og har lyst. En gang utro alltid utro. Anonymkode: eab09...b32
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har fått svar i den andre identiske tråden du lagde en time tidligere Anonymkode: eab09...b32 Jeg ville bare få mer svar fordi jeg er enda usikker på hva jeg skal gjøre, klarer ikke å gå fra han enda, så vet ikke om jeg bare skal late som jeg ikke vet han er utro til jeg er klar og forlater han en gang jeg føler meg klar. Anonymkode: 8e4de...1af
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor menn er utro? Fordi de er egoistiske, umoralske og har lyst. En gang utro alltid utro. Anonymkode: eab09...b32 Han har vært utro mot sin ex også så du har nok rett, en gang utro alltid utro. Men noen folk kan forandre seg, men vet ikke om det gjelder i dette tilfelle, virker ikke slik så langt Anonymkode: 8e4de...1af
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville bare få mer svar fordi jeg er enda usikker på hva jeg skal gjøre, klarer ikke å gå fra han enda, så vet ikke om jeg bare skal late som jeg ikke vet han er utro til jeg er klar og forlater han en gang jeg føler meg klar. Anonymkode: 8e4de...1af Du får ikke mer svar bare fordi du oppretter flere tråder. Da blir trådene dine slettet fordi det bryter med forumreglene Det er vondt å gå fra noen man er glad i men du må være glad nok i deg selv til å slå opp og kvitte deg med denne utro dusten som bare sårer deg. Hadde han elsket deg på ekte og respektert deg så hadde han ikke vært utro med masse andre jenter Anonymkode: eab09...b32
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 Jo lenger du blir med han jo mer utro er han og jo mer såra blir du. Du må bare slå opp og kutte han ut med en gang. Man føler seg aldri "klar" men di må bare gjøre det og deretter kutte ALL kontakt Anonymkode: eab09...b32
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo lenger du blir med han jo mer utro er han og jo mer såra blir du. Du må bare slå opp og kutte han ut med en gang. Man føler seg aldri "klar" men di må bare gjøre det og deretter kutte ALL kontakt Anonymkode: eab09...b32 Har sendt han melding nå om det her , og han sier han er super redd for å miste meg bla bla , bare masse bs , og ber om unnskyldning. Burde bare kutta han uten å si noe, men tror han kommer hjem til meg imorra invitert for å prøve å "fikse opp" . Skulle ønske jeg aldri møte han, alt dette bare ødla selvtilliten min og måten jeg ser menn på, tror ikke kjærlighet finnes lenger. Anonymkode: 8e4de...1af
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har sendt han melding nå om det her , og han sier han er super redd for å miste meg bla bla , bare masse bs , og ber om unnskyldning. Burde bare kutta han uten å si noe, men tror han kommer hjem til meg imorra invitert for å prøve å "fikse opp" . Skulle ønske jeg aldri møte han, alt dette bare ødla selvtilliten min og måten jeg ser menn på, tror ikke kjærlighet finnes lenger. Anonymkode: 8e4de...1af Som jeg skrev til deg i den andre tråden din, ved å prøve å snakke med han om det så åpnet du døren til å bli manipulert. Det er det han gjør når han sier han ikke vil miste deg osv. Hadde han ikke villet miste deg hadde han ikke vært utro, så enkelt er det. Du er allerede under hans manipulasjon siden han skal komme hjem til deg i morgen for å "fikse dette". Han kommer til å komme med masse unnskyldninger og søte ord tomme løfter om at det aldri skjer igjen og tårer i øynene som er fake og kysse deg når du dytter han vekk og klemme deg og til slutt så gir du etter og er fanget i nettet hans igjen. Du bare holdes fast i et forhold med en som ødelegger deg. Ikke møt han. Ikke snakk mere med han. Si det er slutt og at han ødela sjansen han fikk med deg, at du ikke synker så lavt å tilgi en utro mann. Han fortjener ikke din respekt og kjærlighet når han ikke har genuin kjærlighet og respekt for deg. Du er fortsatt ung så hvis du gjør det slutt nå kommer du til å være såra en liten stund men så få troen på menn igjen og finne en bra mann, men hvis du blir i forholdet så vil hjernen og følelsene dine ta mye mere langvarig skade av det og da har han ødelagt dine beste år av livet. Ikke vær så dum å la denne fyren få deg tilbake Anonymkode: eab09...b32 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som jeg skrev til deg i den andre tråden din, ved å prøve å snakke med han om det så åpnet du døren til å bli manipulert. Det er det han gjør når han sier han ikke vil miste deg osv. Hadde han ikke villet miste deg hadde han ikke vært utro, så enkelt er det. Du er allerede under hans manipulasjon siden han skal komme hjem til deg i morgen for å "fikse dette". Han kommer til å komme med masse unnskyldninger og søte ord tomme løfter om at det aldri skjer igjen og tårer i øynene som er fake og kysse deg når du dytter han vekk og klemme deg og til slutt så gir du etter og er fanget i nettet hans igjen. Du bare holdes fast i et forhold med en som ødelegger deg. Ikke møt han. Ikke snakk mere med han. Si det er slutt og at han ødela sjansen han fikk med deg, at du ikke synker så lavt å tilgi en utro mann. Han fortjener ikke din respekt og kjærlighet når han ikke har genuin kjærlighet og respekt for deg. Du er fortsatt ung så hvis du gjør det slutt nå kommer du til å være såra en liten stund men så få troen på menn igjen og finne en bra mann, men hvis du blir i forholdet så vil hjernen og følelsene dine ta mye mere langvarig skade av det og da har han ødelagt dine beste år av livet. Ikke vær så dum å la denne fyren få deg tilbake Anonymkode: eab09...b32 Wow ! Takk for dette trengte det virkelig, du er veldig smart og åpna øynene mine, det er slik han er som du beskriver og det er akkurat dette han kommer til å gjøre. Skal fjerne han overalt, og åpner ikke døra om han kommer. Anonymkode: 8e4de...1af 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow ! Takk for dette trengte det virkelig, du er veldig smart og åpna øynene mine, det er slik han er som du beskriver og det er akkurat dette han kommer til å gjøre. Skal fjerne han overalt, og åpner ikke døra om han kommer. Anonymkode: 8e4de...1af Veldig bra ❤️❤️❤️vær sterk! Har vært gjennom det samme Anonymkode: eab09...b32 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 Han var ikke utro fordi du har glemt å fortelle han at det er galt å være utro. Det hjelper ikke å fortelle han det, for han VET at det er galt. Han bare bryr seg ikke om at han sårer deg. Han mener at han fortjener å holde på med flere. Anonymkode: 124f7...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå