Erla Skrevet 31. oktober 2002 #1 Skrevet 31. oktober 2002 I dag testet jeg 2 blå!! :D Tenk...jeg skal bli mamma! Men, hva gjør jeg nå? Når bør jeg ringe lege? Håper noen kan hjelpe! Klem fra Erla 3+3
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2002 #2 Skrevet 31. oktober 2002 hmm..gratulerer..blir jaggu litt misunnelig jeg
Gjest eminel Skrevet 31. oktober 2002 #4 Skrevet 31. oktober 2002 Alle blir gravide utenom meg!!! Søren asså....! Jeg bruker p-piller da, kanskje ikke så rart?! Gratulerer så mye med spiren!!! Klem fra,
Padmee Skrevet 31. oktober 2002 #5 Skrevet 31. oktober 2002 Gratulerer med baby. Så til spørsmålet ditt. Du kan ringe legen din med en gang. Da kan jo lege selv få bestemme når h*n vil ha deg inn til første kontroll. Det varierer nemlig litt fra lege til lege. Ellers bør du begynne å spise folat hvis du ikke allerede gjør det. Utenom dette er det ikke så veldig mye du trenger å gjøre nå helt i starten bortsett fra å venne deg til tanken da. Lykke til, håper det blir min tur også snart.
Johanna Skrevet 31. oktober 2002 #7 Skrevet 31. oktober 2002 Gratulere så masse. Du kan godt ringe legen i dag. Klem
Ella Skrevet 1. november 2002 #8 Skrevet 1. november 2002 Så gøy! Gratulerer så masse! Jeg fikk også positiv test denne uken, og jeg ringte legen samme dag. Tirsdag i neste uke har jeg time. Skal sikkert ta en ny test og få det bekreftet, mer vet jeg ikke. Kos deg masse! Ella
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #9 Skrevet 1. november 2002 Gratulerer så mye med den lille spiren i magen din! Klem
Juli-79 Skrevet 1. november 2002 #10 Skrevet 1. november 2002 Gratulerer kjempe mye. Håper det snart er min tur Ville ringt til legen i løpet av neste uke (dersom du ikke alt har gjort det da?)
Gjest Qlio Skrevet 1. november 2002 #11 Skrevet 1. november 2002 Gratulerer så mye! Jeg fikk beskjed når jeg ringte til legen om at jeg ikke skulle til dem, men til helsestasjonen. Der fikk jeg time 17.desember (leeenge til), ikke snakk om før, tydeligvis...... Kos deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå