Gjest gjest Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Vet ikke om dette er det rette stedet å spørre, men jeg prøver allikevel. Jeg har fått en hevelse i skrittet, den er litt som en lang "trekant" (altså, den har en "topp") som går fra sjedeåpningen og bak til anus. Når jeg skal tørke meg etter å ha vært på do, er den veldig øm og sår. Har også fått noen små kviseliknende sår rundt sjedeåpningen og nederst på den ene kjønnsleppen. Noen som har hatt noe av det samme og evt. vet hva det kan være? Jeg må vel gå til legen med dette hvis det ikke gir seg, men får ikke time før om en stund og vil gjerne snart bli kvitt det...
Gjest gjest Skrevet 8. januar 2006 #2 Skrevet 8. januar 2006 Glemte å ta med at jeg også er veldig øm i lymfekjertlene i lysken..
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 Har du hatt ubeskyttet sex den siste tiden?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #4 Skrevet 8. januar 2006 Har du hatt ubeskyttet sex den siste tiden? ← Trådstarter igjen her... Nei, jeg har ikke hatt ubeskyttet sex. Har samboer, vi har vært sammen i 6 år og ikke hatt sex med noen andre før hverandre... så det kan ikke være noen seksuelt overførbare sykdommer...
Gjest Betty Boop Skrevet 8. januar 2006 #5 Skrevet 8. januar 2006 Jeg ville sjekket det hos en lege med en gang. Jeg har ingen ide om hva det kan være. Men sånt noe ville jeg sjekket. Kanskje er det noe helt ufarlig og i så fall slipper du jo å bekymre deg mer.
Saeria Skrevet 8. januar 2006 #6 Skrevet 8. januar 2006 Helt enig med Betty Boop. Sjekk det hos en lege. Det kan hende det er noe helt ufarlig, men at du må ha behandlig alikevel. Da er det greit å få det gjort fortest mulig. Dessuten er det greit å slippe å være bekymret.
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 9. januar 2006 #7 Skrevet 9. januar 2006 Det høres ut som herpes sår. Men det virker usannsynlig i og med at du har vært trofast med samboer. Og du ikke hadde det i fra før. Det er også en mulighet for betennelse i hårsekkene... Men enig med de andre: Sjekk hos legen, snarest!
Sohoy Skrevet 9. januar 2006 #8 Skrevet 9. januar 2006 Kan være du har fått betennelse i en hårsekk eller en kjertel...høres mest logisk ut siden det ikke kan være kjønssykdom. Eller det kan være noe helt annet... Stikk til legen du!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #9 Skrevet 9. januar 2006 Om trådstarter har vært trofast betyr det jo ikke at samboeren hennes har vært det da.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #10 Skrevet 9. januar 2006 Trådstarter igjen her. Samboeren min har ikke vært utro. Idag er jeg ikke øm i lymfene, håper hevelsen er på retur nå, og at jeg slipper gå til legen... (Syns litt synd på meg selv jeg! Er ikke lett å være ung kvinne alltid! )
SniperCat! Skrevet 9. januar 2006 #11 Skrevet 9. januar 2006 Om trådstarter har vært trofast betyr det jo ikke at samboeren hennes har vært det da. ← Jaaa.. La oss skremme henne skikkelig..også er vi gjest i tillegg.. Beklager. Kan nok ikke hjelpe trådstarter da hevelser i skrittet for mitt kjønn, er å regne som normalt. Lykke til hos legen. Håper det gir seg raskt!
Ladyen Skrevet 10. januar 2006 #12 Skrevet 10. januar 2006 Hmm... Det er litt enklere å stille en diagnose hvis det er en mann som har "lokal hevelse" i de fremre regioner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå