jeg og ;) Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Min lille pode har såvidt begynt med grøt morgen og kveld, og det blir sagt jeg skal gi vann innimellom, men han vil ikke ha det.. tror det er smaken.. men gir jeg melk (altså morsmelkerstatning) innimellom så drikker han det.. Hø, får jeg en "tjukk" en siden jeg gir morsmelkerstatning? eller hva har dere gjort for å tilvenne barna deres til å drikke vann?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #2 Skrevet 8. januar 2006 Jeg puttet litt malt i vannet... han får mme. Drikker ikke så mye vann, men får i seg litt. er 4 mnd
monja Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 Pjokken min har hele tiden likt vann, men han har fått MME som drikke innimellom og da. Og han er ikke for tjukk. Tror du kan gi han MME som drikke nå og så heller prøve å tilvenne han vann når han er blitt litt eldre. Han blir jo bare mer og mer aktiv, så de reservene han legger seg opp nå kommer han nok til å fordele mer når han blir mer rørlig.
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 Jeg synes du skal gi barnet ditt morsmelkerstatning! Vann kan han lære å drikke som tørstedrikk senere. Ikke tenk på at han kan bli tjukk, da! Babyer kan få lov til å være litt lubne, det vokser de av seg når de blir større og begynner å løpe omkring i stua hele dagen.
jeg og ;) Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2006 trådstarter prøvde med sviskesaft i vannet men det var ingen suksess. Fortsetter med mme og får prøve med vann etterhvert for å se om jeg kan tilvenne han det.. det er vann når jeg gir han grøt 2gng. for dag jeg mener ellers må jeg gi han mme i løpet av dagen.. tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå