AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har åpenbart traumebånd. Jeg føler på hat og samtidig sympati for voldsutøver. Min eks. Jeg husker jo så godt etter hver vold han påførte meg så ville han ha fysisk kontakt etter det. Vi lå sammen i skje og kysset på hverandre, det var som at volden aldri skjedde. Jeg kunne ikke fatte at det var vold. Han kunne si at jeg fortjente det eller iblant si jeg angrer. Men likevel merkelig hvordan man ikke klarer å avvise den personen. Det gikk raskt fra helvete og til "hvetebrødsdager" f.eks kunne han si jeg så stygg ut som ei rotte, fæl og håpløs, utøve vold. Etter 30 min når vi skulle sove, kunne han tafse på meg og kose med meg, kysse meg og si til meg du er pen og søt, oppføre seg som at ikke noe hadde skjedd. Hvorfor er de slik? Mye av sinnen kommer som tikkende bombe. Jeg sa til meg selv hele tiden han er egentlig snill det er jeg som er så slem, det er jeg som motsa han.😪😭 men jeg innser jo at det var aldri min feil. Det er han som er en mentalt ustabil mann Anonymkode: af7d4...7c2
Blod Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Slike mennesker har et følelsesliv som ikke er ordentlig utviklet. Narsissister har følelser på nivå med små barn, det er derfor manipulasjonen er så sinnsyk. Helt forferdelig at det er sånn, og dessverre skaffer de seg sjeldent profesjonell hjelp. Da blir det vi som må få profesjonell hjelp for skadene de har påført oss istedenfor. Håper du har det bra nå 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Kom deg i behandling så vil du lære alt Anonymkode: 02713...ba0 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Blod skrev (9 minutter siden): Slike mennesker har et følelsesliv som ikke er ordentlig utviklet. Narsissister har følelser på nivå med små barn, det er derfor manipulasjonen er så sinnsyk. Ja, det er som om de er 13-14 år og med enkelte tom 4 år hele livet. Anonymkode: 603ef...a0b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Ja, slike folk er som gift for systemet! Bra du kom deg unna. Kanskje du hadde hatt godt av å snakke med noen profesjonelle om det du har vært gjennom? Ellers så tror jeg du bare må ta tiden til hjelp, det vil bli bedre etter hvert❤️ Anonymkode: 80f42...0de
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Enkelte mennesker liker å manipulere andre. Det gir dem en ego-boost og en følelse av makt. Den ene personen som blir din kilde til smerte blir samtidig din kilde til ros,kjærlige berøringer,kyss osv…Det blir for mye for å håndtere psykisk. Derfor oppstår det traumebåndet. Bra han er en eks. Da er du på vei videre og kan få livet tilbake. Du fortjener alt godt ❤️ Anonymkode: 7eba3...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå