Gå til innhold

Bør jeg ta en prat med han om hans utroskap eller bare forlate ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig forleksa i en kar, han sier han ikke vil ødelegge ting mellom oss og er alltid fortsiktig osv, og alltid vært snill og god mot meg, men fant ut at han har vært utro, men han er jo sur når jeg henger med mine guttevenner og ser det som en turn off, men det var vel bare skuespill, siden han har 0 moral som er utro. Så vet han 100 % hva han driver med, eller burde jeg ta snakk med han og si at det han gjorde var veldig dårlig gjort og at i hans neste forhold burde han ikke gå inn i å ødelegge kjærlighet og tillit for andre for ingen grunn osv? Fordi jeg føler han vil ta litt til seg det jeg har å si, men er irritert egt og vil bare forlate idioten. Han kyssa 1 jente og sendte flørtende tekst med 3 forskjellige jenter. Trodde han var loyal måten han oppførte seg og når han sa det var turn off at jeg er med andre og at han ikke var prata med jenter annet enn meg, selvom det ikke er galt å ha venner av motsatt kjønn. Så det virker jo som han skjønner at det er feil å være utro, men jeg vet ikke om han vet hvor ille det faktisk er og hvor mye det ødelegger, han bare ødelegger for seg selv om han fortsetter sånn i videre forhold også, fordi han var vært utro før også mot sin ex.

Anonymkode: eeefb...912

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare kutt han ut med en gang. 
Sånn som han oppfører seg så vil han bare lage problemer. 
Det nytter ikke å få en brukbar dialog med sånne mennesker. 

Anonymkode: c8a2b...420

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vet godt hva han driver med så det å snakke med han om det åpner bare døren for at han manipulerer deg og lokker deg tilbake til å være en av hans flere damer og fortsetter å være ulojal mot deg siden du fant deg i det og tilga. 

Menn som holder på sånn er bare å bryte kontakten med og komme fort over, det er vondt men må til. Er vondere å tilgi og bli bedratt enda en gang også havner man i et psykisk nedbrytende forhold med en notorisk utro som ødelegger deg og ditt syn på menn. Nei gå heller ut av det med stolthet og ikke snu deg tilbake 

Anonymkode: d08b1...ab6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sov på det. I morgen gjør du det slutt og forklarer/ sender beskjed om hvorfor.

Anonymkode: 7cc8e...e2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sov på det. I morgen gjør du det slutt og forklarer/ sender beskjed om hvorfor.

Anonymkode: 7cc8e...e2e

Ikke noe poeng å si hvorfor. Da vil han bare prøve å ro det vekk og manipulere og kaste skyld på henne 

Han vet godt hvorfor. Han er ikke dum 

Bare å si at dette forholdet er over og punktum. Ikke åpne for noe diskusjon eller manipulasjon 

Anonymkode: d08b1...ab6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bli sammen med en som var utro mot eksen? Eller fikk du ikke vite det før senere?

Anonymkode: d3139...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...