Gå til innhold

Blir sliten og irritert hver gang jeg åpner tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

9 av 10 menn i innboksen min sender enten kjedelige eller seksuelle meldinger, så da prøver jeg å sveipe videre. Er kanskje et luksusproblem men jeg får match med nesten alle jeg liker så da blir hele tinder kjedelig  og ikke minst masete med enda flere meldinger hvor 9 av 10 er kjipe eller seksuelle, så uten å chatte med noen bare lukker jeg appen og tenker "fuck it" 

Jeg vet at jeg sikkert går glipp av allrighte menn ved å gi opp så fort men jeg er så lei av å chatte og bli lurt 

Hvorfor er tinder så vanskelig og dritt?! 

Jeg hadde kjæreste fra tinder når appen var helt ny men syns det er noe helt annet der nå. 

Anonymkode: 504f6...09d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, Tinder har blitt bare en skikkelig søppel-app, så har bare kuttet det helt ut. 

Anonymkode: 3c6d1...4b3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder passer ikke for alle. Du kan også prøve å snevre inn på alt mulig, og ha en ærlig bio. Du er ikke ute etter flest mulig likes, men de som passer best. Du kan også vurdere et betalt abonnement, slik at du kan velge å vises kun til de du har sveipet høyre på. 

Hvis du fremdeles ikke fikser det, så forlat åstedet. Det er alt for mange tindertrøtte, som henger der år etter år, og bare skaper irritasjon for dem som prøver å få kontakt. I tillegg ødelegger du din egen innstilling til dating. 

Anonymkode: a3a4c...ce7

Skrevet

Jeg har hatt en pause fra Tinder siden jul, og var innom igjen i helgen for første gang siden da. En av de første profilene som dukket opp, hadde profiltekst: "Er gift. Bare ute etter ei uten brekningsrefleks"

🙄 Tinder blir bare mer og mer søppel, i allefall for oss som er ute etter noe mer enn å utfordre brekningsrefleksen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Har hatt Tinder lenge nå. Har faktisk kun møtt en oppriktig grei fyr der, han var ikke den som prøvde å komme ned i buksa mi ved første anledning… Desverre «ditcha» han meg etter 3 dater. 

Resten er kun ute etter sex, eller ha noen å prate med virker det som..

Anonymkode: 86141...799

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du der bare for underholdning, da? Jeg sender også "kjedelige" meldinger før jeg kjenner noen. Jeg kan være morsom "live", men ikke skriftlig med noen jeg ikke vet noen verdens ting om (sorry kvinner, men 99% av dere har intetsigende profiler med null tekst). Første melding er bare en test på om det er noen hjemme i andre enden, for det er det ofte ikke. Liten vits å komme opp med noe skikkelig glupt når sjansen for svar erfaringsmessig er lav uansett. En match betyr ingrnting, mens et svar er det som kan åpne opp for en mer interessant samtale.

Anonymkode: cff0e...b77

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

9 av 10 menn i innboksen min sender enten kjedelige eller seksuelle meldinger, så da prøver jeg å sveipe videre. Er kanskje et luksusproblem men jeg får match med nesten alle jeg liker så da blir hele tinder kjedelig  og ikke minst masete med enda flere meldinger hvor 9 av 10 er kjipe eller seksuelle, så uten å chatte med noen bare lukker jeg appen og tenker "fuck it" 

Jeg vet at jeg sikkert går glipp av allrighte menn ved å gi opp så fort men jeg er så lei av å chatte og bli lurt 

Jeg hadde kjæreste fra tinder når appen var helt ny men syns det er noe helt annet der nå. 

Er du så spennende selv da? Får litt inntrykk av at du forventer at mannen skal gjøre hele jobben her.

Anonymkode: 091c6...ccc

Skrevet

Sender du signaler om at du ønsker noe seriøst selv da ? Har du skrevet at du ønsker et forhold og har bilder som ikke er så sexy? Og ikke minst.. sveiper du kun på de som virker seriøse eller ser du ikke på det? Bare nysgjerrig. Har vært på tinder i 3 år og har til gode å oppleve det du opplever. Både de jeg matcher med og de jeg har møtt. Ingen har prøvd å komme i buksa mi tidlig og alle har vært snille og respektfulle. 

Jeg tror jeg må konkludere på at du kanskje sveiper på feil menn ? Jeg er forresten 31 og sveiper på 30-40. Mulig det er annerledes med de som er yngre 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er et luksusproblem. 

Hvordan hadde du følt det som mannen i gata uten en eneste match på tross av iherdig sveiping?

Anonymkode: 35ff1...e35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er et luksusproblem. 

Hvordan hadde du følt det som mannen i gata uten en eneste match på tross av iherdig sveiping?

Anonymkode: 35ff1...e35

Irrelevant for trådens tema. 

Anonymkode: 4eb49...5ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For å putte en manns perspektiv på dette. Om du får mye seksuelle meldinger så er det mest trolig på grunn av bilde du har lagt ut. Jeg sveiper konsekvent "attention whores" til venstre, de interesserer meg rett og slett ikke. Om du fremstår sånn så skjønner jeg godt du får en innbox fylt med seksuelle ting. 
Og det er menn er kjedelige i første melding er kanskje ikke så rart, hvorfor prøver ikke du å starte en samtale da? 
Og du kan faktisk laste ned bumble, hvor dere kvinner må ta første kontakt, men kan ikke akkurat si at dere er så gode på det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk veldig sexy bilder.. Da er man radar for desp kåt griser. 

Jeg er en tøysete dame så jeg brukte min humor i bildene mine og fant en fyr som matchet bra. Min likemann på en måte. 

Anonymkode: 71d45...9b3

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke du starte noen samtaler da, prinsessa? 

Anonymkode: 58186...dbc

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Istedet for å sitere hver og en så svarer jeg felles. TS her forresten! 

Ja jeg har en fyldig og ærlig profiltekst som beskriver meg og hva jeg ser etter. Jeg forventer ikke at mannen skal gjøre all jobben, jeg tar ofte iniativ til å starte samtalen faktisk gjør jeg alltid det hvis jeg er siste som matcher og jeg er pratsom og åpen. Dette funker bra på seriøse menn, men så er det den store andelen useriøse menn som ødelegger hele opplevelsen med appen som gjør at jeg ikke orker å logge inn å chatte med de muligens bra mennene heller. Sist jeg var på Tinder fikk jeg svar tilbake "Hva med å bare droppe småpraten og møtes hos deg å pule i kveld?" til tross for at jeg har skrevet i profilteksten min at jeg er ute etter å finne kjærligheten og noen å bli godt kjent med og at det ikke er aktuelt med casual sex så de som søker det kan bare sveipe venstre. 

Jeg bruker ikke tinder for underholdning, det ville isåfall vært ekstremt deprimerende underholdning. Jeg har et ønske om å bli kjent med noen som skiller seg ut fra de andre og som jeg får god kjemi med og det kanskje kan utvikle seg et forhold med. 

Det hadde vært bedre med få eller ingen matcher enn så mange matcher som forteller meg rett ut hvor liten verdi de ser i meg ved å sende sånne meldinger. Menns oppførsel på appen gir inntrykk av at menn er bortskjemte, egoistiske og kvinnefiendtlige. 

Jeg bruker ikke sexy bilder, men noen menn tolker jo alt sexy så om man har et helt normalt bilde i sommerkjole med hunden sin på tur så vil noen menn tenke at man byr seg frem. Derfor har jeg bevisst unngått alt som kan tolkes sexy og har ikke bilde av kløft, rumpe, nakne ben, mye sminke osv.

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...