AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Har vært gift i mange år med barn. Det ingen vet er at jeg har måttet ha jevnlig sex med min mann for å unngå surskap eller kritikk av meg som person. Jeg har vel hatt et normalt sexbehov under småbarnstiden med snitt på 1-2 ganger i uken, men stadig press fra mannen har gjort at lysten har dalt. Når han ikke "får" noe når han forventer kommer all skuffelsen ut som kritikk til meg som person. Jeg er da ikke verdt noe, en belastning, en hore, kjerring, rydder ikke nok, jobber ikke nok, kjedelig.. Når vi har sex er alt helt fantastisk og det er ikke en ting han ikke vil gjøre for meg. Står på pinne med alt. Han har ingen andre, det er kun meg han vil ha. I det siste har jeg helt mistet lysten, det føles som en trussel når han prøver seg fordi jeg vet prisen av å si nei. Den lurer i bakgrunnen når han strekker armen mot meg. Jeg har mistet lysten helt og hører bare de vonde ordene han sa sist onsdag. Han selv opptrer godt etterpå med forventning om å få innpass, men jeg klarer ikke glemme de vonde ordene lenger. Mannen er grei og omsorgsfull på alle andre områder i livet. Jeg klarer ikke forstå hva dette skyldes. Han sier at han ikke føler seg elsket når jeg ikke vil ha sex med ham. Det jeg ikke forstår er reaksjonen hans på avslag og hvor viktig sex er for ham. Det ene øyeblikket er jeg gudinnen og alt i verden, det andre øyeblikket er jeg helt verdiløs og udugelig. Anonymkode: c91bb...07a 2 12 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Dette er manipulering. Han bruker straff og belønning for å få deg til å utføre pliktsex. Sex som ville kommet naturlig av lyst hvis han ikke hadde straffet deg! Dette er nesten som eksmannen min, bortsett fra at han ikke brukte stygge kallenavn (gjorde det helt i starten, men jeg var så forelsket og blind...). Vi hadde sex ca annenhver dag. Gikk det lenger tid enn det så ble det klaging på kjedelig og kjipt sexliv, jeg gjorde ikke nok husarbeide og lagde ikke maten til riktig tid, og han kunne være sur hele dagen og ikke si et ord til meg hvorfor. Utrolig ubehagelig. Jeg spredde bena for at det skulle ta slutt. Det gjorde vondt. Men jeg bet tennene sammen og prøvde å tenke på noe opphissende for å bli våt før jeg ble sår. Fikk som regel orgasme, utrolig nok! Å ha en blid mann neste dag ble på en måte verdt det. Når du har det skikkelig jævlig, blir det nesten en rus når han smiler og snakker med deg igjen... "Han er jo ganske grei så lenge jeg sprer bena ofte nok". Dessverre dreper pliktsex lysten. Man blir presset til å gjøre noe du egentlig liker. Om noen hadde tvunget deg til å spise favorittmaten din, så hadde du kanskje fått avsmak av det også! Vi er forresten skilt nå, og jeg har fått tilbake sexlysten sammen med en mann som er grei også når vi ikke har sex. Hender jo at vi trenger litt søvn eller ikke er i form 💕 Anonymkode: 4c774...c7e 5 6 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Høres ut som en fæl dynamikk, med du som ikke er tiltrukket av ham og han som er kjip mot deg. Anonymkode: 08c49...82f 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Her burde mannen din kjenne sin besøkstid. Han burde lest deg bedre, respektert at du ikke er seksuell av deg og avsluttet forholdet for å finne ei dame som passer han bedre. Da blir du fornøyd og han fornøyd. Anonymkode: 4d3fc...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her burde mannen din kjenne sin besøkstid. Han burde lest deg bedre, respektert at du ikke er seksuell av deg og avsluttet forholdet for å finne ei dame som passer han bedre. Da blir du fornøyd og han fornøyd. Anonymkode: 4d3fc...b2c Hun VAR jo "seksuell", men han ødela det jo med drittoppførselen sin! Anonymkode: 4c774...c7e 20 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hun VAR jo "seksuell", men han ødela det jo med drittoppførselen sin! Anonymkode: 4c774...c7e stemmer det, folk forandrer seg. Anonymkode: 4d3fc...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Begge eksene mine har vært slik også. Har bare bitt i det sure eplet og vært lettet når det er overstått. Samtidig har det hatt sin pris. Usikker på om jeg ville anbefalt noen å gjøre det samme, egentlig. Da måtte iallfall ALT annet vært superperfekt. Anonymkode: c4113...397 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Jeg ville bedt han reise til helvette å holdt beina godt samlet inntil han klarte oppføre seg som en mann. Sånn oppførsel hadde jeg aldri akseptert, og jeg ville tatt en alvorlig samtale med han om hva som er ok oppførsel. Hadde jeg blitt kalt ei hore fordi jeg sa nei til sex, ja da hadde jeg sovet alene en god stund. Jeg nekter godta verbale angrep som straff fordi jeg ikke sprer bein. Anonymkode: ab5ae...528 10 1 7
densatt Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 Han hadde ikke fått sex her. Han truer seg til sex. Håper du sier klart i fra at her blir ingen mer sex. Så får han selv finne ut av det. 7
Carrot Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): stemmer det, folk forandrer seg. Anonymkode: 4d3fc...b2c Men har TS egentlig forandret seg? Har mannen endret seg eller har han alltid drevet med seksuell manipulering av TS men hun ser det mer og mer tydelig nå som tiden går? 4 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Hvor mye selvbedrag er det mulig å holde på med? Ja, jeg snakker til deg TS. En mann som kaller sin kone for en verdiløs hore er IKKE grei og omsorgsfull. Hører du?????? Altså. Hvordan kan du akseptere å bli snakket sånn til? Jeg hadde gått på dagen. Anonymkode: 936fb...3de 15 10
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Carrot skrev (10 minutter siden): Men har TS egentlig forandret seg? Har mannen endret seg eller har han alltid drevet med seksuell manipulering av TS men hun ser det mer og mer tydelig nå som tiden går? Det er helt riktig, akkurat slik er det. Mannen har vært fin på alle måter, så har dette kommet etterhvert. Hore er ikke et ord han bruker nå, han skammer seg, det kunne komme i yngre dager. Nå er det uttrykk for misnøye over andre ting, men det er jo helt tydelig for meg nå hva som ligger bak. Anonymkode: c91bb...07a 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 Er det noen som kjenner til mekanismene i dette? En god mann som oppfører seg slik, så blir han skamfull etterpå og skal "gjøre det godt". Anonymkode: c91bb...07a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen som kjenner til mekanismene i dette? En god mann som oppfører seg slik, så blir han skamfull etterpå og skal "gjøre det godt". Anonymkode: c91bb...07a Bipolare? Anonymkode: eca84...6dc
Gjest CamillaCollett Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen som kjenner til mekanismene i dette? En god mann som oppfører seg slik, så blir han skamfull etterpå og skal "gjøre det godt". Anonymkode: c91bb...07a Det er et blindspor å skulle forstå mekanismene i dette. Slutt å forstå ham. Det eneste du trenger å forstå her er at han oppfører seg som en drittsekk, og at din løsning på det er å tekkes ham. Det er han som skal løse dette, ikke du.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 Kom deg vekk! Dette er ikke et bra forhold. Anonymkode: 83b9e...53f 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 Han står med hendene i hodet og spør oppgitt "hva kan jeg gjøre for at du skal ha lyst" Jeg har lyst på han, men ikke når han får de utbruddene. Det bygger seg opp med små kommentarer og tar seg opp med sterkt kroppsspråk og stygge nedlatende om meg som person. Alt jeg sier er tull, har mistet respekten, han er trøtt av å gjøre alt. Nedvurderer mine bidrag og min jobb og oppvurderer egen innsats. Altså alt mitt er verdiløst, alt han gjør er så utrolig mye bedre Har lurt på om det er sykdom slik det har utviklet seg. Jeg jobber 60-70 % hvor endel er kveld, han 100%. Jeg reiser litt med venner, koser meg, han liker best å være hjemme med familien. Han tar seg av maten til barna, lager til frokost/ kvelds og får de på skolen og aktiviteter, jeg handler inn, lager ofte middag, tar det grovste husarbeidet, også ordner i hagen, steller i stand selskap, ordner til høytider, stiller på skolen, møter, følger opp lekser.. Syns vi har en grei fordeling, mens han er uenig. -----når sexen uteblir. Ellers er alt fint. Anonymkode: c91bb...07a 1 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som kjenner til mekanismene i dette? En god mann som oppfører seg slik, så blir han skamfull etterpå og skal "gjøre det godt". Anonymkode: c91bb...07a ja, mekanismen er såre enkel, for det er helt klassisk manipulering og drittsekk-oppførsel. AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Han står med hendene i hodet og spør oppgitt "hva kan jeg gjøre for at du skal ha lyst" Jeg har lyst på han, men ikke når han får de utbruddene. Det bygger seg opp med små kommentarer og tar seg opp med sterkt kroppsspråk og stygge nedlatende om meg som person. Alt jeg sier er tull, har mistet respekten, han er trøtt av å gjøre alt. Nedvurderer mine bidrag og min jobb og oppvurderer egen innsats. Altså alt mitt er verdiløst, alt han gjør er så utrolig mye bedre Har lurt på om det er sykdom slik det har utviklet seg. Jeg jobber 60-70 % hvor endel er kveld, han 100%. Jeg reiser litt med venner, koser meg, han liker best å være hjemme med familien. Han tar seg av maten til barna, lager til frokost/ kvelds og får de på skolen og aktiviteter, jeg handler inn, lager ofte middag, tar det grovste husarbeidet, også ordner i hagen, steller i stand selskap, ordner til høytider, stiller på skolen, møter, følger opp lekser.. Syns vi har en grei fordeling, mens han er uenig. -----når sexen uteblir. Ellers er alt fint. Anonymkode: c91bb...07a Du kan be han begynne oppføre seg, å si at du synes han er omtrent like attraktiv som en bendelorm med det manipulerende sexmaset. Si at du tenner mer på menn, så det kan hjelpe om han tar seg sammen å begynner oppføre seg som en mann i stedet for en kravstor sutrende unge i trassalderen. Anonymkode: ab5ae...528 3 5
Gjest T-AA Skrevet 22. mai 2023 #20 Skrevet 22. mai 2023 Hvorfor skal han gidde å forbli i et sexløst forhold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå