AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Samboer er trygg, snill omtenksom. Morsom, stiller opp, kommer overens med de fleste. En flott mann, fin å se på. Elsker han, og er tiltrukket av han, men han er ikke en seksuell person. Ikke særlig interessert i sex eller seksuelle ting. Har ingen barn. En eks har tatt kontakt igjen. Med han er sexlivet fantastisk, spennende, han liker prøve nye ting. Med han vil det være mye deilig sex, og ikke det standard a4 livet. Jeg vil aldri være utro, men er veldig usikker hva jeg skal gjøre. Ville du valgt den trygge, gode? Eller mer spennede mannen? Anonymkode: 3125c...fc1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Det kommer helt an på hvem av de jeg orket å leve med, hvem av de som var best å etablere seg med og hvem av de som hadde samme fremtidsvisjoner og livsstil som meg Anonymkode: 8c796...c49 1 2
Brunello Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 En eks er som regel det av en god grunn. personlig synes jeg sex er deilig og skulle gjerne hatt det litt oftere enn vi har det. Men så lenge vi har sex passe ofte, er det veldig mye annet som er ekstremt mye viktigere enn å ha sex litt oftere og kanskje litt mer spennende. Så for meg hadde valget vært å bli. Tror det er stor sjanse at du ender opp alene om du satser på eksen.
frøkna Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Jeg ville helt klart gått for den trygge, gode, snille og omtenksomme mannen. Uten tvil. 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Det trygge. Spenning er spenning, det går over. Anonymkode: 6a88f...d62 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (3 minutter siden): En eks er som regel det av en god grunn. personlig synes jeg sex er deilig og skulle gjerne hatt det litt oftere enn vi har det. Men så lenge vi har sex passe ofte, er det veldig mye annet som er ekstremt mye viktigere enn å ha sex litt oftere og kanskje litt mer spennende. Så for meg hadde valget vært å bli. Tror det er stor sjanse at du ender opp alene om du satser på eksen. Ja det er selvfølgelig mye som er viktigere. Men å aldri ha sex.. 8 måneder siden nå.. Ja, det er jo en sjanse å ta så klart Anonymkode: 3125c...fc1
Brunello Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er selvfølgelig mye som er viktigere. Men å aldri ha sex.. 8 måneder siden nå.. Ja, det er jo en sjanse å ta så klart Anonymkode: 3125c...fc1 Aldri er selvsagt kjipt. En annen dame fikk råd i en annen tråd om å forlate en mann som bare orket sex tre dager i uken. Så skal du følge rådene i den tråden, er det bare å ringe eksen.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (6 minutter siden): Aldri er selvsagt kjipt. En annen dame fikk råd i en annen tråd om å forlate en mann som bare orket sex tre dager i uken. Så skal du følge rådene i den tråden, er det bare å ringe eksen. Vil jo ikke alt skal handle om sex.. for mye er viktigere enn det, i et langt liv. Jeg skjønner jo det jeg og. Men er vanskelig å se for seg et liv helt uten og.. Anonymkode: 3125c...fc1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 Mannen må jo være syk på en måte. Deprimert? Han trenger hjelp. Anonymkode: fc262...669 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 Jeg hadde nok ikke orket et helt liv i et sexløst forhold. Men om alt annet var fint ville jeg først funnet ut om dette bare var en periode eller om det var sånn forholdet hadde blitt, før jeg bestemte meg for om jeg ville bli eller gå. Og det helt uavhengig av at eksen dukket opp. Du kan jo ikke satse alle kortene på han for å vite om du bør gå fra nåværende forhold eller ikke, den avgjørelsen må du ta med et utgangspunkt om at du blir singel og at det å være singel er bedre for deg enn å være i forholdet ditt Anonymkode: 8c796...c49 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde nok ikke orket et helt liv i et sexløst forhold. Men om alt annet var fint ville jeg først funnet ut om dette bare var en periode eller om det var sånn forholdet hadde blitt, før jeg bestemte meg for om jeg ville bli eller gå. Og det helt uavhengig av at eksen dukket opp. Du kan jo ikke satse alle kortene på han for å vite om du bør gå fra nåværende forhold eller ikke, den avgjørelsen må du ta med et utgangspunkt om at du blir singel og at det å være singel er bedre for deg enn å være i forholdet ditt Anonymkode: 8c796...c49 Tror det er sånn forholdet har blitt. Han er frisk, så ingen grunn sånn sett. Har tatt det opp flere ganger, prøvd å få ting på gli.. men han trekker seg liksom unna, virker bare ikke interessert. Sier han har lyst, men bare ikke nå.. men sånn har det vært i 8 måneder snart.. Det begynner å gå på selvfølelsen min, jeg føler meg avvist, ikke tiltrekkende.. Er ikke det at jeg tror jeg skal gå til eksen og alt blir fint, mer at det har gått opp øynene mine litt på om jeg vil leve i et sexløst forhold. Bare fordi det er det mest behagelige valget. Anonymkode: 3125c...fc1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Det hadde vært uaktuelt for meg å leve i et forhold uten sex, så jeg hadde gått - helt uavhengig av en eks. Du vil jo heller ikke kunne få barn når han ikke vil ha sex. Anonymkode: eda8b...adc 2
Andro Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Ville ikke levd i et sexløst forhold, og ikke etablert meg med en eks. Spør om du kan pule eksen og bli boende? Ellers ville jeg ha gått ut på leting etter en ny. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Ville ikke levd i et sexløst forhold, og ikke etablert meg med en eks. Spør om du kan pule eksen og bli boende? Ellers ville jeg ha gått ut på leting etter en ny. Åpent forhold er ikke aktuelt. Jeg får bare så dårlig samvittighet for at jeg ikke synes dette er nok for meg. Når han tydeligvis gjør det. Så tenker jeg at jeg og skulle følt det er nok. Anonymkode: 3125c...fc1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åpent forhold er ikke aktuelt. Jeg får bare så dårlig samvittighet for at jeg ikke synes dette er nok for meg. Når han tydeligvis gjør det. Så tenker jeg at jeg og skulle følt det er nok. Anonymkode: 3125c...fc1 Men hvorfor i all verden skal det være nok? Hadde dere vært 80 år så kanskje, men dere høres jo ut som venner og ikke kjærester. Anonymkode: eda8b...adc 1
Andro Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åpent forhold er ikke aktuelt. Jeg får bare så dårlig samvittighet for at jeg ikke synes dette er nok for meg. Når han tydeligvis gjør det. Så tenker jeg at jeg og skulle følt det er nok. Anonymkode: 3125c...fc1 Vi kan ikke fortrenge våre egne behov, selv om vi liker folk. Det er bare du som kan ta vare på deg, og definere hva som ligger i i nok. Det er ganske umenneskelig å forvente at man skal leve uten et sexliv.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor i all verden skal det være nok? Hadde dere vært 80 år så kanskje, men dere høres jo ut som venner og ikke kjærester. Anonymkode: eda8b...adc Nei, jeg vet ikke.. folk rundt meg sier han er en så fin og hyggelig person, jeg må ta vare på han. Og han er lykkelig med sånn ting er. Da blir jeg i tvil om jeg overdriver dette. Men så føler jeg ikke vi er kjærester, sånn egentlig. Føler ikke den tilhørigheten til han. Anonymkode: 3125c...fc1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 Andro skrev (1 time siden): Vi kan ikke fortrenge våre egne behov, selv om vi liker folk. Det er bare du som kan ta vare på deg, og definere hva som ligger i i nok. Det er ganske umenneskelig å forvente at man skal leve uten et sexliv. Nei, det er helt sant.. ja, jeg syns det er dårlig gjort han bare har bestemt det.. at vi ikke skal ha et sexliv, for han ikke føler behov for det.. skulle ønske han hvertfall kunne møtt meg halvveis. Og hatt sex en- to ganger i måneden hvertfall. Men det er ikke antydning til lyst engang. Anonymkode: 3125c...fc1
Andro Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er helt sant.. ja, jeg syns det er dårlig gjort han bare har bestemt det.. at vi ikke skal ha et sexliv, for han ikke føler behov for det.. skulle ønske han hvertfall kunne møtt meg halvveis. Og hatt sex en- to ganger i måneden hvertfall. Men det er ikke antydning til lyst engang. Anonymkode: 3125c...fc1 Lyst er ikke et kompromiss, og det er helt urimelig å forevente at han skal gå på akkord med seg selv. Du aksepterer ham som han er eller går.
Blåttvann Skrevet 22. mai 2023 #20 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samboer er trygg, snill omtenksom. Morsom, stiller opp, kommer overens med de fleste. En flott mann, fin å se på. Elsker han, og er tiltrukket av han, men han er ikke en seksuell person. Ikke særlig interessert i sex eller seksuelle ting. Har ingen barn. En eks har tatt kontakt igjen. Med han er sexlivet fantastisk, spennende, han liker prøve nye ting. Med han vil det være mye deilig sex, og ikke det standard a4 livet. Jeg vil aldri være utro, men er veldig usikker hva jeg skal gjøre. Ville du valgt den trygge, gode? Eller mer spennede mannen? Anonymkode: 3125c...fc1 Hvem hadde jeg hatt den beste hverdagen med, med gode samtaler og respekt for hverandre. Hvem har jeg best kjemi med når det kommer til humor og energinivå. Hvem ville jeg tatt med meg i sosiale settinger. Osv. Sex er viktig, men selv for meg som tror jeg er en seksuell person så går sexbehovet ned hvis jeg ikke er sammen med noen som gir meg nok sex. Med den rette i senga kan jeg bli avhengig av sex, men det hadde sikkert vært kjedelig i lengden det også. Ser ikke for meg at man har sex 5 ganger om dagen i 30år, selv om jeg føler jeg lett kunne hatt sex så ofte nå. Jeg ville valgt den trygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå