Gå til innhold

sex med barn på soverommet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg og min partner ble foreldre for 4 måneder siden, vi har et fåtall ganger hat sex etter dette, det har da vært i andre rom en soverommet da vi har baby sovende på samme rom som oss. Jeg er klar for å ha mer regelmessig sex igjen nå, men ser jo at det blir problematisk og litt keitete om vi alltid må gjøre det utenfor rommet/sengen. hvordan har andre løst dette? 

Anonymkode: b5fc6...baf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha det i rom med barnet. Skaff barnepass. Hilsen en som var redd for sex og så på det som skittent til jeg var over 35 og egentlig fortsatt, pga barndomstraumer fra far og mor... Ja de prøvde å være stille men for meg var det som jeg overhørte kjempe skummelt 

Anonymkode: 0a332...e10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke ha det i rom med barnet. Skaff barnepass. Hilsen en som var redd for sex og så på det som skittent til jeg var over 35 og egentlig fortsatt, pga barndomstraumer fra far og mor... Ja de prøvde å være stille men for meg var det som jeg overhørte kjempe skummelt 

Baby er 4 mnd. 

Anonymkode: 4bf5a...674

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jamen man har seff ikke sex i samme rom som et barn eldre enn spedbarn oppholder seg i. Forferdelig å bli utsatt for det du ble, men det er ikke sammenlignbart med et spedbarn. 

Anonymkode: c8d5b...3ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex på samme rom som baby til baby var stor nok til at vi følte hun kunne «se» oss og forstå litt. Altså noen få måneder. Sofaen ble hyppig brukt hos oss før baby sov på eget rom (ca ett år)

Anonymkode: 4bf5a...674

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem å ha litt stille kosesex i senga, men hvorfor ikke ha sex i dusjen eller på sofaen så dere får utfolde dere helt fritt?

Anonymkode: 125aa...dd8

• Liker 3
Skrevet

Ikke noe problem med spedbarn på rommet. 
Eldre barn som ligger på egne rom tar heller ikke skade av å vite at mor og far elsker hverandre og at disse følelsene har en fysisk manifestasjon.

Verre med disse forholdene hvor ingen tar på hverandre eller sier et vennlig ord. DER har du barnemishandling som ødelegger liv.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Frem til for rundt 100 år siden var det helt normalt at hele familien sov på samme rom og de hadde gjerne 10 unger. Tviler på at alle lå og sov og tror ikke de fikk store traumer...

Anonymkode: 125aa...dd8

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vokst opp med søsken og foreldre som hadde sex vegg-i-vegg. Tok ingen skade av det og da kan neppe en baby gjøre det.

Anonymkode: b1504...9d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Snok1 said:

Ikke noe problem med spedbarn på rommet. 
Eldre barn som ligger på egne rom tar heller ikke skade av å vite at mor og far elsker hverandre og at disse følelsene har en fysisk manifestasjon.

Verre med disse forholdene hvor ingen tar på hverandre eller sier et vennlig ord. DER har du barnemishandling som ødelegger liv.

Heilt enig, eg hørte foreldrene mine ha regelmessig sex til eg var 20 år å flytta ut.

Eg tenkte det er bra dem koser seg.

Det plaget meg aldri.

Anonymkode: 8cf76...f04

• Liker 5
Skrevet

Jeg har alltid strevd med å ha sex med baby på rommet, men har til nød hatt stille og rolig sex under dyna med baby (maks 2-3 mnd) sovende på samme rom. Vi har for det meste hatt sex på sofaen, på vaskerommet, på terrassen, i dusjen etc. når barna har sovet på samme rom som oss. 

AnonymBruker
Skrevet

Ha sex et annet sted da ... trenger ikke være mer vanskelig enn det. Som andre foreslår; sex i dusjen, i stua, på kjøkkenbordet. Kan jo til og med være at dere liker å variasjonen litt.

Vi har to barnehage barn som har rom rett ved siden av vårt... og veggene er laget av rispapir. Så vi har sex på gjesterommet, i stua, i dusjen. Vi har begge et normalt lydnivå og det fungerer fint for oss.

Anonymkode: 6bc53...153

AnonymBruker
Skrevet

Vi har til nå kun hat sex andre steder enn på soverommet, så vi er fult klar over at det går ann. Det er nok også noe vi kommer til å fortsette med. Men det er litt kjipt å alltid måtte planlegge for når og hvor vi skal ha sex, slik at vi slipper å stå opp igjen når vi har lagt oss, om vi har lyst å gjøre noe annet en å si godt natt å sove. 
Derfor lurte jeg på hvordan andre hadde løst det, så takk for all respons! 

Anonymkode: b5fc6...baf

Gjest Sigarett
Skrevet

Det kan aldri bli et komma for mye... 

Skrevet

Det blir stillesex da. Ikke noe 'flyvende svane' eller andre gymnastiske øvelser. 😛

Ligge i skje under dyna funker bra. Han bakerst, dama sprer beina litt i tilfelle dere trenger å kose litt med klitten. Funker også greit når ungene blir litt større og plutselig finner på å åpne soveromsdøra og mase på mat en lørdags morgen. Bare samle beina og ligge stille så ser ikke ungene annet enn to trøtte tryner under dyna. :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare å kjøre på så lenge barnet sover.

Anonymkode: 965d3...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...