Gå til innhold

hvor krise er det å si feil navn under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har du noen gang sakt feil eller blitt kaldt feil navn under sex? hvordan var reaksjonen eller hvordan reagerte du? å til dere det ikke har skjedd med men som har tanker om det, ser du på det som krise om det skulle skjedd hva tror du du ville gjort? 

Anonymkode: 6b707...4d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

har du noen gang sakt feil eller blitt kaldt feil navn under sex? hvordan var reaksjonen eller hvordan reagerte du? å til dere det ikke har skjedd med men som har tanker om det, ser du på det som krise om det skulle skjedd hva tror du du ville gjort? 

Anonymkode: 6b707...4d6

Det er krise… Hadde ikke vært så veldig koselig å få vite at typen tenker på xn når vi ligger sammen 

Anonymkode: f0c25...13d

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde dama vært på gata innen 30 sekunder, enten hun rakk å kle på seg eller ikke. Men så udugelig tror jeg ikke hun er. 

Anonymkode: 8ec55...ec4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske krise😂

Anonymkode: 4e307...337

Skrevet

Det har skjedd begge veier her 🤦🏻‍♀️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vsr lenge alene etter en skilsmisse. Så etter 3 år fant jeg er mann og vi ble sammen. Jeg skulle ligge over hos han og vi sovnet med en gang siden vi drakk en del alkohol. Utpå natta så la jeg meg inntil han og da sier han: Næmmen Line, hva gjør du her? Jeg heter ikke Line, men ekskona hans het det.

En annen gang vi hadde sex, så kom min eksmanns navn frem fra meg. 

Ingen krise for noen av oss, vi hadde lange ekteskap bak oss begge to, så var godt vant med å bruke disse navnene.

Anonymkode: 1bdbe...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...