Iselinberg Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 (endret) Noen som har noen tanker rundt det å ha gutte venner når man er i forhold eller jente venner? Er det noe som er normalt å ha eller ikke? Min kjæreste har noen veninner på Snapchat som han deler samme interrese med om bil og alle er i forhold. Jeg synes ikke dette gjør noe så lenge det ikke er flørting involvert. Men føler samtidig at han ikke hadde likt om jeg hadde hatt kompiser. Endret 21. mai 2023 av Iselinberg
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Spør han hva han syns om du hadde hatt kompiser? Anonymkode: 2bbd3...747 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Helt normalt. Hvis jeg ikke kunne hatt venner av motsatt kjønn, hadde jeg knapt hatt venner. Anonymkode: dc709...57c 9
Iselinberg Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt normalt. Hvis jeg ikke kunne hatt venner av motsatt kjønn, hadde jeg knapt hatt venner. Anonymkode: dc709...57c Er du i et forhold? Og hva synes vedkommende om det? 1
Snok1 Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har en rekke kvinner som venner, flere av dem er tidligere sexpartnere. Kjæresten min er helt OK med det, dette er vi åpne på, og hun er tildels blitt kjent med flere av dem. Hun har forresten flere mannevenner som hun har hatt sex med. Det er ikke boe å stresse med for noen av oss. Vi er i et avstandsforhold. Dersom vi ikke kan stole på hverandre er det ikke lengre et forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 To av mine nære venner er kvinner. Har også godt forhold til ei eks, men vi snakkes/møtes ikke veldig ofte. Kunne ikke datet ei som begynte å diskutere om jeg fikk lov til det. Har aldri gjort noe med de to vennene og har ikke lyst til det, i forhold eller singel. Det er lettere å få seg et ligg enn en god venn eller kjæreste, så hvorfor risikere noen av forholdene? Anonymkode: 13ba9...34c 2
avent Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Har ingen problemer med det så lenge kommunikasjonen han har med disse ikke blir skjult, møter dem og sier han er med kompiser osv. Hadde også vært rart om han drev med overnatting hos dem, reiste på ferie kun de 2 osv. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 12 minutter siden, Iselinberg said: Er du i et forhold? Og hva synes vedkommende om det? Ja, og går selvsagt helt greit. Anonymkode: dc709...57c 2
Iselinberg Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2023 avent skrev (13 minutter siden): Har ingen problemer med det så lenge kommunikasjonen han har med disse ikke blir skjult, møter dem og sier han er med kompiser osv. Hadde også vært rart om han drev med overnatting hos dem, reiste på ferie kun de 2 osv. sant nok
t0nje Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 Synes det er helt innenfor. Vi har begge venner av motsatte kjønn noen er felles, andre ikke. Dersom jeg f.eks. har fått tilsendt noe på kanten bilder eller meldinger, har jeg vist det til samboer. Det har skjedd en gang eller to, men så har jeg ikke limt over internett at jeg har kjæreste eller samboer heller. Det er uansett alltid noen som skal slide inn i DM på Instagram og tilby 5M spesidaler og to kameler. Åpen kommunikasjon om alt fra A-Å er nøkkel for vår del 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 Min forlover var mann. Hvis jeg ikke kan beholde venner inn i forhold, så forblir jeg singel. Jeg går ikke sammen med damer, og har for det meste kompiser. Så da blir livet kjedelig uten dem. Bli påtvunget å bryte kontakt med for jeg har god relasjon til er No go. Min mann har også veninder Anonymkode: 55a27...ab6 6
Snok1 Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er lettere å få seg et ligg enn en god venn eller kjæreste, så hvorfor risikere noen av forholdene? Kloke ord! 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #13 Skrevet 23. mai 2023 Min mann har også i alle år hatt ei god "venninne". Aldri skjult kontakten med henne og alltid bedyrt at de er bare venner. Jeg sa aldri noe på det og krevde heller aldri innsyn i deres kontakt med hverandre. Viste seg etter 10 år at de ikke var BARE venner likevel. Men gått bak ryggen min og bedratt meg i flere år. Så nei, jeg kommer aldri til å godta snapchatten full av venner av motsatt kjønn igjen. Anonymkode: 9e2b9...c6f 3 2 1
Arild37 Skrevet 23. mai 2023 #14 Skrevet 23. mai 2023 Både jeg og dama har venner av motsatte kjønn, også eks. Så lenge man stoler på partneren, og dette er 100% vennskapelig, så er det helt uproblematisk. Ønsker man å kontrollere hvem de kan være venner med, så er man ikke klar for å være i ett forhold 1
Andro Skrevet 23. mai 2023 #15 Skrevet 23. mai 2023 Har kompiser av alle kjønn. Har alltid hatt det, kommer alltid til å ha det. Dersom noen jeg er i forhold med synes at de har noe med å begrense eller kontrollere vennskapene mine, så er de ikke aktuelle for meg å ha noe nært forhold til lengre. Aksepterer ikke så mye som et snev av kontrollbehov. Heldigvis har mine partnere hatt samme syn på dette, så har sluppet noe tull rundt det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #16 Skrevet 23. mai 2023 Nei. Ikke greit. Anonymkode: 69678...841 2
Andro Skrevet 23. mai 2023 #17 Skrevet 23. mai 2023 Ville aldri gått inn i et forhold med noen som ikke hadde venner av alle kjønn. Det betyr jo at de tror folk er annerledes enn de selv på bakgrunn av antatt utforming av kjønnsorganene. Det er et svakt utgangspunkt for kontakt. 3
Gorgonzola Skrevet 23. mai 2023 #18 Skrevet 23. mai 2023 (endret) Ingen heterofile menn har kun ærbare intensjoner med å ha kvinnelige venner. Det betyr IKKE at de alltid vil prøve seg men det betyr at dersom konteksten er rett, stemninga er god og HUN gjør tilnærmelser så blir han alltid med på sex og da er det gjort. Endret 23. mai 2023 av Gorgonzola 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #19 Skrevet 23. mai 2023 https://www.kk.no/samliv/er-man-mye-med-en-av-det-motsatte-kjonn-kan-det-hende-at-det-oppstar-folelser/67759463 Anonymkode: 9e2b9...c6f 2
Agaton Skrevet 23. mai 2023 #20 Skrevet 23. mai 2023 Funker ikke for meg. Menn har jentevenner stort sett av en eneste grunn. De eneste som ikke forstår dette, er kvinner. 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå