lin Skrevet 23. mai 2023 #21 Del Skrevet 23. mai 2023 Sjekk ut Qkoreancosmetic 👌😃 https://www.instagram.com/p/CpziWDdsoQy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 23. mai 2023 #22 Del Skrevet 23. mai 2023 (endret) Giorgio Armani luminous silk foundation som jeg påfører i tynne lag i ansiktet også banker jeg det inn med en fuktet beautyblender (den svarte). Også tar jeg på urban decay settingspray. Plettfritt hver gang. Får ikke kviser av den heller. Hvis du ikke liker foundation så er det greit å finne en tyntflytende med lett dekkevne, eventuelt en man kan bygge opp. Jeg styrer unna high coverage beskrivelser, syns det er et styr og undertonen må passe perfekt, hvis ikke ser det ut som en maske. Edit: Ser du sier du vil ha høy dekkevne (men ikke kakete resultat). Da kan du heller kjøpe en lett foundation og gå inn med concealer der det trengs. Liker NARS sin soft matte for ansiktet. Radiant creamy er mer egnet for under øynene. Men det er ingen fasit, alle har forskjellige merker og produkter de liker. Kan jo gå på kicks eller fredrik og louisa og be om prøver. Endret 23. mai 2023 av Kullsyrevann La til mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå