tio Skrevet 21. mai 2023 #1 Del Skrevet 21. mai 2023 Hei. Sliter med å finne en god foundation. Ønsker veldig god dekkevne pga. mye sprengte blodkar. Må ikke være kakete eller legge seg i alt som fins av linjer og rynker. Må også være fuktgivende/gi glød. Har normal/tørr/moden hud og er 59 år. Hadde satt veldig pris på gode anbefalinger/erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Del Skrevet 21. mai 2023 Anbefaler å heller ta laser mot sprengte blodkar. Jeg har brukt tusenvis av kroner i jakten på den perfekte foundation og aldri blitt fornøyd, kun følt meg styggere så det siste året har jeg investert i laser for sprengte blodkar istedet og er sååå fornøyd! Anonymkode: c6a00...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anbefaler å heller ta laser mot sprengte blodkar. Jeg har brukt tusenvis av kroner i jakten på den perfekte foundation og aldri blitt fornøyd, kun følt meg styggere så det siste året har jeg investert i laser for sprengte blodkar istedet og er sååå fornøyd! Anonymkode: c6a00...6ec Hva slags laser er du behandlet med, og hvor mye betalte du? Har hørt at om man fjerner sprengte blodkar så dukker de bare opp andre steder/ finner nye veier etterhvert. Hvordan er det hos deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Del Skrevet 21. mai 2023 Har du prøvd BareMinerals-foundationen? Jeg har også moden hud, med endel leverflekker og sprengte blodkar, som dekkes veldig godt av denne foundationen. Det er en pudderfoundation, som er ekstremt lett å påføre. Svisj svisj, med en kost, og etter 20 sekunder har jeg dekket alt jeg trenger å dekke! Anonymkode: 51e45...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du prøvd BareMinerals-foundationen? Jeg har også moden hud, med endel leverflekker og sprengte blodkar, som dekkes veldig godt av denne foundationen. Det er en pudderfoundation, som er ekstremt lett å påføre. Svisj svisj, med en kost, og etter 20 sekunder har jeg dekket alt jeg trenger å dekke! Anonymkode: 51e45...15a Nei har ikke prøvd den. Vet du om den inneholder bismuth, for det stikker og klør jeg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Del Skrevet 21. mai 2023 tio skrev (1 minutt siden): Nei har ikke prøvd den. Vet du om den inneholder bismuth, for det stikker og klør jeg av. De sier selv den ikke inneholder bismuth. Jeg har ekstremt sensitiv hud og kan absolutt ikke bruke de fleste fancy hudpleieprodukter fordi jeg blir veldig rød og klør av dem. Mistenker at jeg også har et snev av rosacea. Anonymkode: 51e45...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Del Skrevet 21. mai 2023 Dior Forever Anonymkode: 47f91...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Del Skrevet 21. mai 2023 Armani sin Anonymkode: bdd18...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. mai 2023 #9 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har du prøvd BareMinerals-foundationen? Jeg har også moden hud, med endel leverflekker og sprengte blodkar, som dekkes veldig godt av denne foundationen. Det er en pudderfoundation, som er ekstremt lett å påføre. Svisj svisj, med en kost, og etter 20 sekunder har jeg dekket alt jeg trenger å dekke! Anonymkode: 51e45...15a Høyres heilt fantastisk ut! Men gjer den huden tørr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Del Skrevet 21. mai 2023 tio skrev (30 minutter siden): Hva slags laser er du behandlet med, og hvor mye betalte du? Har hørt at om man fjerner sprengte blodkar så dukker de bare opp andre steder/ finner nye veier etterhvert. Hvordan er det hos deg? Jeg tok IPL laser fire ganger og så bedring allerede etter første gang. Betalte 1500 per gang Når man først sliter med sprengte blodkar kan det hende man har rosacea og da er man utsatt for å kunne utvikle nye sprengte blodkar, men det har ikke skjedd meg foreløpig og hvis det skjer så vil jeg ta laser igjen og vedlike et par ganger i året, for mineralpudder bare forstørrer porene mine og flytende foundation ser fet og tørr og falsk ut så jeg innså i en alder av 40 at jeg så mye bedre ut uten hudsminke og fikk behandlet blodkarene Anonymkode: c6a00...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. mai 2023 #11 Del Skrevet 22. mai 2023 tio skrev (7 timer siden): Hei. Sliter med å finne en god foundation. Ønsker veldig god dekkevne pga. mye sprengte blodkar. Må ikke være kakete eller legge seg i alt som fins av linjer og rynker. Må også være fuktgivende/gi glød. Har normal/tørr/moden hud og er 59 år. Hadde satt veldig pris på gode anbefalinger/erfaringer. Elsker mary kay sin cc cream! Den dekker utrolig godt over mine sprengte blodkar,og pigmentflekker,gir glød,fuktighet og sitter hele dagen. Gir et jevnt resultat,og er veldig enkel å smøre ut. Makeup mekka sin bb cream er like god🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg ville også undersøkt laser. Jeg har tatt en annen type laser enn den som brukes på blodkar, men jeg er kjempefornøyd:) Jeg vil også slå et slag for CC cream over foundation. Prøvde det i stedet for foundation, så meg aldri tilbake. Mulig de ikke har like høy dekkeevne, min har i alle fall lett, men kommer i tørr hud utgave. Jeg vil også nevne grønn bb/cc cream, jeg bruker en billig fra L'Oreal på røde områder:) Anonymkode: 5f173...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. mai 2023 #13 Del Skrevet 22. mai 2023 https://www.vita.no/makeup/hud/cc-cream/erborian-cc-creme-clair-15-ml?kk=a4c6294-185e5b0af15-11514&kgclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioEqBTGkI8ck-syd2tU_XazpU15VwSApk4VhiBvS4VYcB2NsDTqtQ2hoCRfsQAvD_BwE&v=339272&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Erborian+Cc+Crème+Clair+15+Ml 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Del Skrevet 22. mai 2023 Capazitet skrev (19 timer siden): Høyres heilt fantastisk ut! Men gjer den huden tørr? Nei, ikkje det eg har merka. Tar på både ansiktskrem og solkrem først. Anonymkode: 51e45...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ville også undersøkt laser. Jeg har tatt en annen type laser enn den som brukes på blodkar, men jeg er kjempefornøyd:) Jeg vil også slå et slag for CC cream over foundation. Prøvde det i stedet for foundation, så meg aldri tilbake. Mulig de ikke har like høy dekkeevne, min har i alle fall lett, men kommer i tørr hud utgave. Jeg vil også nevne grønn bb/cc cream, jeg bruker en billig fra L'Oreal på røde områder:) Anonymkode: 5f173...d2b Hva slags laser tok du og hjalp den på andre ting som rynker eller porer? Anonymkode: c6a00...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #16 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg he prøvd flere, men ender alltid opp med denne: https://fredrikoglouisa.no/produkt/even-better-makeup-spf15-30ml/ Lett å påføre, grei og naturlig dekkevne! Anonymkode: e6963...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. mai 2023 #17 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei, ikkje det eg har merka. Tar på både ansiktskrem og solkrem først. Anonymkode: 51e45...15a Sikkert lurt å gjera det. Tykkjer BareMinerals virkar som eit bra merke som eg vil testa ut ein dag. Er ikkje så glad i bruka foundation, den flytande typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg he prøvd flere, men ender alltid opp med denne: https://fredrikoglouisa.no/produkt/even-better-makeup-spf15-30ml/ Lett å påføre, grei og naturlig dekkevne! Anonymkode: e6963...f41 Står den har moderat dekkevne, så tviler på den passer meg. Jeg må som sagt ha full dekk, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 22. mai 2023 #19 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg liker babor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #20 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva slags laser tok du og hjalp den på andre ting som rynker eller porer? Anonymkode: c6a00...6ec Den jeg tok var CO2 laser på noen føflekker, så den var veldig lokal og ikke påvirket rynker osv. Fikk et utrolig fint resultat:) Jeg vet det finnes laser mot rynker, aknearr, og sprengte blodkar, sikkert også hyperpigmentering, men om det er co2 eller en annen type laser vet jeg ikke. Googlet bare litt og tok kontakt med en hudklinikk her jeg bor. Betalte 2500(fikk rabatt på 1000kr) Anonymkode: 5f173...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå