Gå til innhold

Hva ville du betalt for en tarotlesning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er TS fra denne tråden:

Jeg er utenfor arbeidslivet av diverse grunner, men jeg er i en prosess med å kjempe meg tilbake. Har tenkt på å lage meg en slags plattform der jeg kan ta betalt for å veilede mennesker ved hjelp av tarotkort. Men er det mulig å leve av det, er spørsmålet. Så jeg lurer på: Hvor mye ville du betalt for en grundig lesning med en påfølgende samtale? Si jeg brukte en halvtime på å legge kort og skrive ned min lesning, og så hadde vi en samtale i en halvtime en stund etterpå. Ville det vært interessant å betale litt for? Nok til at jeg kunne hatt en ok timeslønn? 

Bare sjekker tempen her altså, selger ikke tjenester! 

Anonymkode: 296cd...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Absolutt ingenting, siden det er bullshit :)  Kunne blitt med om jeg fikk betalt, da!

Anonymkode: ae342...7e1

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke betalt for det, selvom jeg er overtroisk 

Anonymkode: b44c7...942

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det hadde jeg aldri betalt for. Er mer interessant å se hvordan bæsjen min faller i doskåla enn en hva noen finner på med tullekort.

Anonymkode: 0c7d0...8bd

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke betalt noe siden jeg ikke tror på sånt. Men kunne gjerne blitt lagt kort for sånn for moro skyld :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takker for ærlige svar :) 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg anbefaler ikke noen å betale for tarot. Jeg har selv lagt i over 20 år, og jeg har ikke tatt penger fordi det for det første trengs bare én endring i energier eller tanker før hele legget går i dass, og for det andre fordi folk som betaler og søker sånt er allerede i en desperat eller tøff situasjon. Og det utnytter ikke jeg. 

Anonymkode: c4c3c...766

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleide å tjene rundt $30 per tarotlesning og fikk utelukkende 5 stjerner fra alle anmeldelser. Jeg tjente nok til å leve det halve året jeg drev med det - jeg gjorde det kun i påvente av inntekt en periode hvor min hovedbedrift slet litt. Jeg foretrekker ellers å kun lese tarot for meg selv, for venner/familie og for tilfeldige mennesker når jeg får beskjed om at det er beskjeder til dem. Jeg for forsåvidt beskjeder uten kort også hvis det er noe viktig som må frem. 

Anonymkode: 331e6...71b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne nok betalt to-tre hundre for et legg. :)

Anonymkode: 84dcf...66f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan se for meg at å leie inn en tarot leser som underholdning på en fest kunne vært morsomt, men da bør hosten dekke utgiftene. 

Anonymkode: e89ff...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg anbefaler ikke noen å betale for tarot. Jeg har selv lagt i over 20 år, og jeg har ikke tatt penger fordi det for det første trengs bare én endring i energier eller tanker før hele legget går i dass, og for det andre fordi folk som betaler og søker sånt er allerede i en desperat eller tøff situasjon. Og det utnytter ikke jeg. 

Anonymkode: c4c3c...766

Har tenkt på det med at man har med mennesker i tøffe situasjoner å gjøre, men samtidig trenger det ikke være utnyttelse. Man kan jo også se på det som at man hjelper mennesker i vanskelige situasjoner. Jeg mener det fins etisk forsvarlige måter å lese andre på. Men også etisk uforsvarlige, så klart. 

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan se for meg at å leie inn en tarot leser som underholdning på en fest kunne vært morsomt, men da bør hosten dekke utgiftene. 

Oii, ja, sikkert gøy! Men å lese for underholdning på en fest vet Jeg ikke om jeg hadde klart 😅 det måtte i så fall vært en litt spesiell samling mennesker som hadde litt forståelse og respekt for hva man driver med. 

TS 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor ønsker du forresten å tilby tjenestene dine? Eller egen nettside? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kunne nok betalt to-tre hundre for et legg. :)

Anonymkode: 84dcf...66f

Kult :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan en hoste dekke utgiftene? Tror du virkelig koronaviruset har så mye penger? Ikke bør man dra på fest med hoste heller. 

Anonymkode: 66d78...062

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor ønsker du forresten å tilby tjenestene dine? Eller egen nettside? 

Tenkte kanskje egen nettside, men samtidig så ville det jo krevd en del PR å bli synlig. Har du noen forslag til sted/plattform? 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Tenkte kanskje egen nettside, men samtidig så ville det jo krevd en del PR å bli synlig. Har du noen forslag til sted/plattform? 

TS

Jeg holdt på på Etsy, men antall tarotlesere har økt kraftig der. Det krever også endel jobb, må være aktiv daglig og legge nye annonser for å komme oppover mtp algoritmen. 

Virker som om det beste nå er å tørre å vise ansikt og snakke til kameraet, se på TikTok feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg holdt på på Etsy, men antall tarotlesere har økt kraftig der. Det krever også endel jobb, må være aktiv daglig og legge nye annonser for å komme oppover mtp algoritmen. 

Virker som om det beste nå er å tørre å vise ansikt og snakke til kameraet, se på TikTok feks. 

Jeg er litt nybegynner men ønsker å legge kort og bruke intuisjon på platformer som f.eks TikTok, Instagram eller Youtube. Skulle til å skrive her inne og så denne tråden, og denne her :D Jeg ser at det er mange som ønsker å ha noen å lese kort for seg her inne men blir ofte latterliggjort. Jeg ønsker å ha en platform hvor vår alternative side er akseptert. Jeg ønsker også å finne ut hvem/hvilket tegn osv jeg klarer å "connecte" med. Ønsker også tilbakemeldinger på dette. Hvilken som helst, eller mine egne tegn i sun, moon, rising?

Hva må til for å bli synlig egentlig? Hvilke hashtagger bruker man? Jeg forstår ikke algoritmer og slik og vet ikke hvordan jeg når ut til folk. Jeg har ikke mulighet til å legge ut daglig eller legge ut ansikt hele tiden, men jeg viser ansikt dersom jeg føler for det. Noen tips? :) Tenker også jeg kan prøve å hjelpe mennesker her inne også helt fritt uten forstyrrelser og latterliggjøring. 

Anonymkode: 1ea14...1e9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 22.44):

Jeg er TS fra denne tråden:

Jeg er utenfor arbeidslivet av diverse grunner, men jeg er i en prosess med å kjempe meg tilbake. Har tenkt på å lage meg en slags plattform der jeg kan ta betalt for å veilede mennesker ved hjelp av tarotkort. Men er det mulig å leve av det, er spørsmålet. Så jeg lurer på: Hvor mye ville du betalt for en grundig lesning med en påfølgende samtale? Si jeg brukte en halvtime på å legge kort og skrive ned min lesning, og så hadde vi en samtale i en halvtime en stund etterpå. Ville det vært interessant å betale litt for? Nok til at jeg kunne hatt en ok timeslønn? 

Bare sjekker tempen her altså, selger ikke tjenester! 

anbefaler dere heller å få jobbe på en anmerkjent linje magic.no eller dinekspert feks 

Anonymkode: f286d...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...