Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hm. Nå får jeg assosiasjoner til hentesveis og "hår på boks".

Skrevet

Fant en link om det HER. Det er vist komt til norge.

Noen som har prøvd?

Gjest Pecado
Skrevet

Så genialt da! Slutt på strømpebukser som rakner bare fordi man klatrer i kratt.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg brukte en slik spray da jeg var au pair i usa. Men jeg kan trygt si at denne ikke bør brukes i Norge på vinteren! :)

Skrevet
Jeg brukte en slik spray da jeg var au pair i usa. Men jeg kan trygt si at denne ikke bør brukes i Norge på vinteren!  :)

Sprekker den? :ler:

Leste litt om det her forrige dagen, egentlig ganske stilig, men.. Får huden puste tro? Og hvis det regner da? Det sto at man ikke får det av med bare vann, men allikevel...

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Sprekker den?  :ler:

Leste litt om det her forrige dagen, egentlig ganske stilig, men..  Får huden puste tro?  Og hvis det regner da?  Det sto at man ikke får det av med bare vann, men allikevel...

Nei, den sprakk ikke. Hvis den hadde gjort det hadde det jo sett utrolig stygt ut og hele poenget med sprayen vært borte :ler:

Jeg bodde jo ett sted hvor det ikke regnet så mye, omtrent ingenting (California) men den gikk ikke bort ved vannsprut eller bare vann. Men hvis man går i dusjen med den på, så går nok litt vekk etterhvert, siden den ikke er helt "vannfast". Men litt regn tåler nok den :)

Glemte å svare på om den puster, ja, det gjør den :)

Endret av Miss_alexandria
Gjest gjest1
Skrevet
Så genialt da! Slutt på strømpebukser som rakner bare fordi man klatrer i kratt.

Og det har du for vane å gjøre? :ler:

Skrevet

Ikke engang da, kunne jeg tenkt å iføre meg denslags tvangs-plagg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Og det har du for vane å gjøre?  :ler:

-og særlig i tynne nylonstrømper...?? :ler:

Skrevet

Men hvordan ser leggene dine ut da? Og er dte vanskelig å påføre?

Skrevet

fysj... får helt noia bare av å tenke på å bruke noe slikt jeg! Klaustrofobi for spray-on strømpebukse? :klø:

Skrevet

Hvis det ikke går av med vann... Hva går det av med da?

Skrevet

Som mange andre amerikanske "oppfinnelser" lar den seg fint fjerne med...stålull... :ler:

...og som mye annet derfra er det et utmerket produkt dersom du vet du har god tid og er edru når du kommer hjem... :grine2: (Teip under puppene, avansert undertøy ref. Bridget Jones, kunstige øyenvipper osv.). Mye som har potensiale til å bli ganske komisk under en tradisjonell, norsk sex-seanse :sjarmor::sjenert:

(Og takk for det!)

Skrevet

Jeg kan ikke helt begripe hvordan dette skal fungere :klø:

Skrevet

Tror jeg har litt tungt for det nå, men... Blir det omtrent som selvbruning på spray, litt det-er-for-varmt-for-å-gå-med-strømper-men-jeg-vil-at-det-skal-se-ut-som-om-jeg-gjør-det? :klø: Skjønner ikke helt poenget jeg... (men det kan jo være fordi jeg skamløst blotter bleke, ubarberte legger når jeg føler for det... :sjenert: )

Skrevet

det har vel ikke så mye med fargen å gjøre, men etter mer med utseendet i den grad at den vel skal legge ett glatt men matt lag oppå huden slik at det får samme rene utseende som om man har på seg strømpebukser.

og om man ikke er edru når man kommer hjem, eller skal ha sex, så synes den vel ikke så godt at man absolutt MÅ fjerne den før man legger seg om man er for dritings eller skal hoppe til i høyet?

da er det vel bare å la den være der til man står opp og orker å fjerne den dagen etter?

man sprayer den jo ikke på helt opp til livet slik strømpebukser er, man kan helt sikkert kun spraye den på til oppå låret, ergo er det jo ikke noe problem?

jeg synes det høres interessant ut jeg, til sommern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...