AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har fått en sånn hengende relativt tykk pølse over hele arret, som dras ut mot siden så det ser ut som jeg har en ganske stor bilring hele veien rundt også lavt på hoftene. Jeg har trent og prøvd det jeg kan føler jeg, nå snart 9 måneder etter fødsel ser det like jævlig ut. Itillegg er det sjevt, og jeg kjenner huden litt fra pølsa på den ene siden mot venusbegeret når jeg går bortover. Opperasjon er utelukket pga økonomi, og jeg får det akkurat ikke dekt. Det ser ut som et skjørt hele veien liksom. Det ser så jævlig ut i alt jeg har på meg av bukser og shorts, jeg ser tykk ut selvom jeg egentlig ikke er det. Henget gjør at ingenting sitter fint, og alt fokuset blir der. Prøvde også bikinien min her om dagen og ble på gråten, jeg må ha ny for å si det sånn. Er det håp, hva bør jeg trene? Kom så gjerne med råd. Og er det andre som har det som meg? Selvtilliten min er på bånn pga dette, jeg føler meg så nedstemt og ønsker ikke vise meg naken for samboer fordi jeg er flau. Anonymkode: 260f3...794 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Uff, det høres veldig kjedelig ut. Har du prøvd å bruke hold-in-undertøy? Kanskje ikke den mest komfortable løsningen, men mulig det kunne få deg til å føle deg noe finere i påkledd tilstand. Anonymkode: 75f68...a8d 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Sikker på at du ikke får det dekt? Jeg hadde hørt med legen, hva som er mulig. Anonymkode: 904c2...316 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Uff, det høres veldig kjedelig ut. Har du prøvd å bruke hold-in-undertøy? Kanskje ikke den mest komfortable løsningen, men mulig det kunne få deg til å føle deg noe finere i påkledd tilstand. Anonymkode: 75f68...a8d Nei, har ikke prøvd det. Det er kanskje verdt et forsøk. Hadde vært fint å kunne gå i en bukse uten å føle sånn på det. Har du noe erfaring med hold-in? Noen å anbefale? Anonymkode: 260f3...794 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sikker på at du ikke får det dekt? Jeg hadde hørt med legen, hva som er mulig. Anonymkode: 904c2...316 Jeg har snakket med legen som mente at det var AKURATT under grensen til å få det dekt Jeg skjønner ikke hvor jævlig ting må se ut for å få det dekket når jeg ikke får det, for det er ikke mye pent det her altså. Huff. Anonymkode: 260f3...794 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Føler med deg. Har det samme selv 4 år etter keisersnittet. Anonymkode: 59a2a...82b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler med deg. Har det samme selv 4 år etter keisersnittet. Anonymkode: 59a2a...82b Huff, blir følelsene rundt det bedre med tiden? Kan jeg spørre deg hvordan selvtilliten din rundt det er? ❤️ Anonymkode: 260f3...794
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Jeg valgte å bruke egne midler på bukplastikk. Ingenting jeg gjorde hjalp og jeg så ut som jeg var 90 år gammel i magen. Ikke angret et sekund selv om lommeboka fikk svi hardt, ble så fornøyd. Anonymkode: 8888d...4ef 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har snakket med legen som mente at det var AKURATT under grensen til å få det dekt Jeg skjønner ikke hvor jævlig ting må se ut for å få det dekket når jeg ikke får det, for det er ikke mye pent det her altså. Huff. Anonymkode: 260f3...794 Fastlegen? Det er vel ikke han som bestemmer. Be om henvisning til en konsultasjon Anonymkode: ace88...58e 4 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg valgte å bruke egne midler på bukplastikk. Ingenting jeg gjorde hjalp og jeg så ut som jeg var 90 år gammel i magen. Ikke angret et sekund selv om lommeboka fikk svi hardt, ble så fornøyd. Anonymkode: 8888d...4ef Vi ha felles økonomi jeg og samboer, og han godtar dessverre ikke at jeg bruker penger på det. Jeg har ikke nok helt egne sparepenger. Tror på deg at at du ble fornøyd, glad på dine vegne at du fikk det bedre ❤️ Anonymkode: 260f3...794 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fastlegen? Det er vel ikke han som bestemmer. Be om henvisning til en konsultasjon Anonymkode: ace88...58e Ja, fastlegen, han mente det ikke var vits i å prøve fordi de var så sinnsykt strenge på det. Jeg burde kanskje kreve en henvisning? Anonymkode: 260f3...794 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ha felles økonomi jeg og samboer, og han godtar dessverre ikke at jeg bruker penger på det. Jeg har ikke nok helt egne sparepenger. Tror på deg at at du ble fornøyd, glad på dine vegne at du fikk det bedre ❤️ Anonymkode: 260f3...794 Han godtar ikke?? Fuck ham, du har født barnet hans og trenger å bruke penger på å fikse kroppen din etter katastrofekeisersnitt! Med mindre dere har anstrengt økonomi er det helt horribel holdning av ham, overhodet ikke greit! Anonymkode: f253c...c55 21 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff, blir følelsene rundt det bedre med tiden? Kan jeg spørre deg hvordan selvtilliten din rundt det er? ❤️ Anonymkode: 260f3...794 Man blir jo vant til det.. men det er jo ikke noe gøy med en sånn mage. Jeg tenker at jeg definitivt en dag kommer til å operere. Men med tanke på økonomi så blir det nok ikke før om en del år :/ Anonymkode: 59a2a...82b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han godtar ikke?? Fuck ham, du har født barnet hans og trenger å bruke penger på å fikse kroppen din etter katastrofekeisersnitt! Med mindre dere har anstrengt økonomi er det helt horribel holdning av ham, overhodet ikke greit! Anonymkode: f253c...c55 Ja, jeg er skuffet over han, vi har ok økonomi. Anonymkode: 260f3...794 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi ha felles økonomi jeg og samboer, og han godtar dessverre ikke at jeg bruker penger på det. Jeg har ikke nok helt egne sparepenger. Tror på deg at at du ble fornøyd, glad på dine vegne at du fikk det bedre ❤️ Anonymkode: 260f3...794 Hva faen? For en sinnsyk drittsekk! Da sier du at da må dere ha separat økonomi frem til du har spart opp penger til operasjon, så betaler du din halvdel av felles utgifter, spinker på mat og forbruk, dropper frisør og all sånn unødvendig luksus, og så tar du den operasjonen. Anonymkode: 701cf...8bf 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg er skuffet over han, vi har ok økonomi. Anonymkode: 260f3...794 Da er det ingen unnskyldning. Om det var meg, hadde jeg ikke spurt engang. Jeg hadde informert om at jeg skal operere, det koster x antall tusenlapper. Ferdig snakka. Anonymkode: f253c...c55 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 Det er ikke opp til fastlegen å bedømme. Det skal sies at det HAR blitt strengere etter at regjeringen vedtok for ikke så lenge siden å ikke gi samme midler til privatsykehus for å utføre disse operasjonene, men det vil allikevel ikke være fastlegens jobb å bedømme på lik linje som ar fastlegen ikke bedømmer et gynekologisk problem, da det ikke er fastlegens jobb. Fastlegen skal henvise, det har du krav på. Anonymkode: 3b9e4...18f 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Skrevet 21. mai 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, fastlegen, han mente det ikke var vits i å prøve fordi de var så sinnsykt strenge på det. Jeg burde kanskje kreve en henvisning? Anonymkode: 260f3...794 Vet flere tilfeller der fastlege har vært negativ, men personene har fått det dekket likevel verd et forsøk. Anonymkode: ace88...58e 1
FrkSolsikke Skrevet 21. mai 2023 #19 Skrevet 21. mai 2023 Jeg fikk også sånn, men kjenner at det ikke bryr meg. Det arret og den pølsen er der de proffe legene har skåret en frisk baby ut av meg, det er jo fantastisk!! 😊😊😊 nok annet å bekymre seg for i verden, jeg er frisk og har friske barn. 💗💗 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #20 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har ikke noe annet å bidra med enn å si at jeg skjønner veldig godt at du føler det sånn. Jeg hadde selv hastekeisersnitt, (ikke katastrofe, da) men har et veldig fint arr og skammer meg overhodet ikke over arret. Er nesten litt stolt, faktisk, men jeg VET jeg hadde følt det annerledes hvis det hadde endret hele fasongen på magen min. Jeg fikk tilbake min flate og markerte mage etter fødselen, så arret under bikinilinjen bekymrer meg ikke. Anonymkode: 2b200...e68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå