Gå til innhold

mister interesse når vennene mine sier han er stygg, hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt dette problemet flere ganger, og vil selvsagt få slutt på det men vet ikke hvordan, begynte å snakke med en kar for 5 mnd siden, visste bildet av han til vennene mine, alle ga han 5-10 eller mindre, og jeg bare mista så mye interesse, så jeg dumpa han, også møttw jeg en annen igjen som jeg synes er 9/10 men venenne mine sier han ikke er særlig fin, og nå sliter jeg igjen, begynner å miste interesse for han, de sier det ser ut som han får 0 damer. Noen andre som føler på samme måte og hvordan få slutt på det?, Hvorfor skjer dette med meg

Anonymkode: c82a4...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få bedre venner.

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg dumpet vennene mine. Overfladiske fjols. Det eneste som betyr noe er om du syns han er attraktiv og at han er en god mann.

Alternativt slutt å la vennene dine «rate» mannen din som om han var en hund på utstilling. 

Anonymkode: a2c48...ed1

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vente med dating til du blir eldre?

Og til vennene dine er eldre, og da forstår at dating innebærer å finne en man passer sammen med, og har det fint med. Og ikke en venninna di syns er fin.

Anonymkode: 6b56a...3c9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi dere er smakløse. 

Derfor. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Voks opp.

Anonymkode: f5a44...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (10 minutter siden):

Få bedre venner.

De er gode venner, og alltid stilt opp for meg i alle mulige måter,  men sier litt teite ting noen ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er gode venner, og alltid stilt opp for meg i alle mulige måter,  men sier litt teite ting noen ganger.

Hvis de ofte sier teite ting om kjærester, slutt å ta dem med på råd. 

• Liker 2
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har hatt dette problemet flere ganger, og vil selvsagt få slutt på det men vet ikke hvordan, begynte å snakke med en kar for 5 mnd siden, visste bildet av han til vennene mine, alle ga han 5-10 eller mindre, og jeg bare mista så mye interesse, så jeg dumpa han, også møttw jeg en annen igjen som jeg synes er 9/10 men venenne mine sier han ikke er særlig fin, og nå sliter jeg igjen, begynner å miste interesse for han, de sier det ser ut som han får 0 damer. Noen andre som føler på samme måte og hvordan få slutt på det?, Hvorfor skjer dette med meg

Viktig at du hører på vennene dine og ikke bryr deg døyten om hva du selv mener...👍🙈

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du vet at det er sengetid nå ikke sant?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du gjør det helt rett å følge saueflokken og ikke ha egne meninger. 

Anonymkode: 177ef...188

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi opp letingen! Fortsett å lete til du finner den mannen som alle vennene dine synes er kjekk. Hva andre tenker om utseendet til din utkårede er, som vi alle vet, det viktigste i en kjærlighetsrelasjon.

Anonymkode: cb37f...88f

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Dette var det vi drev med i 14-17 års alderen. Alt overfladisk. Det var liksom det viktigste. Men som folk flest. Vi ble voksen og smartere. Synes synd på deg dersom du er eldre en midten av tenårene,og fortsatt er i denne perioden av livet ditt. Virker utrolig slitsomt.

Endret av Fant80
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 16 og yngre så skjønner jeg at dette skjer

Anonymkode: 7298e...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Er det du eller vennene dine som skal være kjæreste med kjæresten din? Nettopp, så slutt å spør hva vennene dine synes om han og slutt å bry deg om hva andre synes. 

Anonymkode: 07cd9...602

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er du som skal være sammen med ham, ikke venninnene dine. I tillegg blir ofte mange mye penere når man blir kjent med dem, personlighet og sjarm betyr mye mer enn et pent ansikt. Jeg har en venninne som støtt og stadig viser meg bilder av tinder-datene sine og selv synes de er heeeelt fantastisk vakre, mens på min skala er de 2-5. Fordelen er at vi uansett aldri kommer til å konkurrere om samme mann, for smaken vår er utrolig forskjellig. De mennene jeg har hatt en relasjon til er på ingen måte vakre og billedskjønne, men menn med gode verdier og sjarm.

Anonymkode: 55996...2db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har forskjellig smak av en grunn. 
jeg tenker du heller burde jobbe litt med selvtilliten.

funfact; hvis du bare hadde datet «modell»-hunks hadde venninnene dine også blitt negative og evt prøvd seg på han for så å si at han er for fin for deg.

og hvis det er viktig for det hva andre mener får de finne en til deg, så får du lært litt om indre og ytre verdier på nært hold. Og så kan du finne en gutt som passer deg når du er lei av at det indre ikke passer med deg.

Anonymkode: a8160...374

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har egne meninger, så bør du be venninnene dine finne en kjæreste til deg som er pen nok.

Anonymkode: 19907...399

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...