Gå til innhold

Hvor mye er dere utendørs etter barna er i seng?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er alene med barna fremover da far er borte. Er vant til å dele oss opp, nå må jeg gjøre alt alene. Begynte å tenke på at det er da etter barna er i seng jeg er ute å steller blomster mens far har sett tv/gjort diverse innendørs. 

Er det greit å holde på rundt huset ute mens barna er inne å sover?

Anonymkode: e1b1a...215

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ha babycall så. 

Anonymkode: af06d...570

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, sett på babycaller om du er usikker.

Anonymkode: a4b3a...234

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tuller du? Spør du oppriktig om det er greit å holde på utenfor huset mens barna sover? 

Og så mener folk du skal ha babycall på? Det tenker jeg er innafor om ungene er 1-2 år maks. Er de 3 og oppover trenger du da for guds skyld ingen babycall!

Anonymkode: 3e8d4...ca4

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge barna vet hvor de kan forvente å finne deg er det likegyldig om du er i stua, ute eller i garasjen. Er det barn under 3 år kan du bruke babycall.

Anonymkode: d3852...bf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er de? Jeg har en på 10 mnd nå, men jeg går ut i hagen og pusler, og går til og med kort kveldstur med hunden i gata vår når babyen sover. (Med babycall). 

Anonymkode: 59e0a...7a7

• Liker 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

tuller du? Spør du oppriktig om det er greit å holde på utenfor huset mens barna sover? 

Og så mener folk du skal ha babycall på? Det tenker jeg er innafor om ungene er 1-2 år maks. Er de 3 og oppover trenger du da for guds skyld ingen babycall!

Plutselig faller de ut av senga, er greit å høre dem da hvis de gråter. 

Skrevet

Jeg er ekstremt lite ute etter at unga har lagt seg, men så legger de seg seinere enn meg - jeg er amenneske, og alle 3 er straks konfirmert.

Men om de er veldig små ville jeg hatt med babycall, men mine var nok ikke veldig store før jeg var ute uten. Men om de ikke fant meg inne var jeg lett å finne ute - tomta var uansett godt synlig fra en av de to verandaene (om de ikke gikk inn til besteforeldrene som bor i samme hus)

AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (1 time siden):

Plutselig faller de ut av senga, er greit å høre dem da hvis de gråter. 

JA PLUTSELIG FALLER DE UT AV SENGA GITT!!!Hvor mange ganger har det skjedd når du har sittet i sofaen og glufset i deg smågodt og sett på netflix? Ja, tenkte det. 

Et barn på 3 og opp til 15 år gammel kan gjerne si ifra selv når de ramler ut av senga. Gud bedre, hva er galt med folk. åpne opp et vindu og gå ut!

• Liker 10
Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

JA PLUTSELIG FALLER DE UT AV SENGA GITT!!!Hvor mange ganger har det skjedd når du har sittet i sofaen og glufset i deg smågodt og sett på netflix? Ja, tenkte det. 

Et barn på 3 og opp til 15 år gammel kan gjerne si ifra selv når de ramler ut av senga. Gud bedre, hva er galt med folk. åpne opp et vindu og gå ut!

Du har tydeligvis ikke barn 😂 Senest for 3dager siden falt 4åringen ut av senga. 

Anbefaler deg å holde deg unna temaer du har 0 peiling på. Ellers dummer du deg bare ut, slik som her. 

Skrevet (endret)
Lykkedykker skrev (8 minutter siden):

Du har tydeligvis ikke barn 😂 Senest for 3dager siden falt 4åringen ut av senga. 

Anbefaler deg å holde deg unna temaer du har 0 peiling på. Ellers dummer du deg bare ut, slik som her. 

Jeg er ikke den du siterte. Men jeg har tre barn som til sammen har sovet ca. 14000 netter. En av de har falt ut av senga en gang slik at vi merket det.

Endret av Brunello
  • Liker 4
Skrevet
Lykkedykker skrev (5 minutter siden):

Dersom barna dine faller mye ut av senga, har du feil seng. Man får sengehest til mange senger.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem så lenge du har babycall. Jeg har hatt babycall i mange år, har et barn som har hatt mye nattskrekk, da må vi være der da hun kan bli farlig for seg selv. Også syns jeg det er greit å kunne høre om de har mareritt eller plutselig skulle bli syke(kaste opp eller liknende) det skjer sjeldent, men for vår del er det viktig med den tryggheten for det ene barnet mitt som er litt utrygg på natten pga nattskrekk osv. Men jeg har ikke latt det hindre meg i å være utenfor.

Anonymkode: 53b82...7d5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Dersom barna dine faller mye ut av senga, har du feil seng. Man får sengehest til mange senger.

Neida, barna mine har en tendens til å ligge i alle mulige slags posisjoner i senga. Av og til faller de ut. Sengehesten satt de seg bare fast i, så den måtte bort. 

Skrevet
Lykkedykker skrev (3 minutter siden):

Neida, barna mine har en tendens til å ligge i alle mulige slags posisjoner i senga. Av og til faller de ut. Sengehesten satt de seg bare fast i, så den måtte bort. 

Da er det feil sengehest da. Den mine barn hadde var det umulig å sette seg fast i. 

• Liker 2
Skrevet

Tenker det kommer an på hvordan en bor. Der jeg bodde før kunne jeg ha babyall med meg, gå kjapt rundt kvartalet uten å være mer enn noen få meter unna huset. Slik jeg bor nå ville det vært helt utenklig. Går helt sikkert fint å pussle i hagen om du har bbabycall.

Gjest Lykkedykker
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Da er det feil sengehest da. Den mine barn hadde var det umulig å sette seg fast i. 

Vi er en familie med mye søvngjengeri. Slet selv med det som barn. En liten sengehest stoppet aldri meg, men har heldigvis ikke havnet helt der hos våre barn enda. 

Poenget er, barn kan av ulike årsaker havne utenfor senga. 

Skrevet
Lykkedykker skrev (Akkurat nå):

Vi er en familie med mye søvngjengeri. Slet selv med det som barn. En liten sengehest stoppet aldri meg, men har heldigvis ikke havnet helt der hos våre barn enda. 

Poenget er, barn kan av ulike årsaker havne utenfor senga. 

Og da vet en normalt at det skjer. Dersom et barn aldri har falt ut av senga mens du har sittet i sofaen kveld etter kveld i mange år, er det lite som tilsier at det vil skje når du er ute i hagen. Barnet trenger derfor ikke å overvåkes.

• Nyttig 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet
Brunello skrev (6 minutter siden):

Og da vet en normalt at det skjer. Dersom et barn aldri har falt ut av senga mens du har sittet i sofaen kveld etter kveld i mange år, er det lite som tilsier at det vil skje når du er ute i hagen. Barnet trenger derfor ikke å overvåkes.

Hadde nok brukt babycall uansett. Om kun for min egen del. Vet aldri når ting kan skje som er utenom normalen. Én gang har jentungen våknet av å plutselig kaste opp. Og guttungen tisset på seg én gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er alene med barna fremover da far er borte. Er vant til å dele oss opp, nå må jeg gjøre alt alene. Begynte å tenke på at det er da etter barna er i seng jeg er ute å steller blomster mens far har sett tv/gjort diverse innendørs. 

Er det greit å holde på rundt huset ute mens barna er inne å sover?

Anonymkode: e1b1a...215

Alder er veldig vesentlig her da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...