Gå til innhold

Realistisk vektnedgang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jepp, har ligget på 1300 i to måneder og vekta har ikke rikket seg. Er 178 høy og 83 kilo, og det virker umulig uten å kutte enda mer. 

Anonymkode: 0eb94...6d4

Ja og dette er jo fasit for veldig mange av oss (særlig da kvinner over en viss alder), vi må faktisk enda lavere. Og da syns jeg det er helt feil at det ikke skal være lov å være ærlig om det. Da blir vi jo heller lurt til å tro at det er noe galt med oss, enten helsemessig eller at vi ikke klarer å regne riktig. Når sannheten er at vi faktisk må lavere.

Anonymkode: b9da8...d1a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja og dette er jo fasit for veldig mange av oss (særlig da kvinner over en viss alder), vi må faktisk enda lavere. Og da syns jeg det er helt feil at det ikke skal være lov å være ærlig om det. Da blir vi jo heller lurt til å tro at det er noe galt med oss, enten helsemessig eller at vi ikke klarer å regne riktig. Når sannheten er at vi faktisk må lavere.

Har dere forsøkt å jobbe med å balansere hormonene i stedet? Det er også en ekstremt effektiv måte å få kroppen man ønsker. Les dere opp på hva man kan gjøre for å hjelp dette og dere vil garantert se en enorm effekt i hvor mye enklere det blir å styre vekten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
billie833111 skrev (5 minutter siden):

Har dere forsøkt å jobbe med å balansere hormonene i stedet? Det er også en ekstremt effektiv måte å få kroppen man ønsker. Les dere opp på hva man kan gjøre for å hjelp dette og dere vil garantert se en enorm effekt i hvor mye enklere det blir å styre vekten. 

Ser ikke helt at det er noe annet der enn det jeg gjør, annet enn eplesidereddik og urtete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
billie833111 skrev (14 minutter siden):

Hvordan?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt at det er noe annet der enn det jeg gjør, annet enn eplesidereddik og urtete. 

Du tror ikke det finnes noe som helst annet du kan gjøre der enn de to tingene? 😂 

Har du gjort noe research på det eller..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan?

Spise en rå gulrot på tom mage er et enkelt, men veldig effektivt triks for å balansere østrogennivået. Ellers holde seg unna sukker. Minst 30 minutter bevegelse hver eneste dag. Sove nok, sørge for kvalitetssøvn. Spise nok mørkegrønne grønnsaker. Dess mer rå dess bedre. Holde seg unna bakst så mye som mulig fordi fordøyelsen vår ikke takler det så godt når vi er i hormonbalanse. Stress ned. Unngå telefon minst siste halvtime før leggetid og første halvtime på morgenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
billie833111 skrev (4 minutter siden):

Du tror ikke det finnes noe som helst annet du kan gjøre der enn de to tingene? 😂 

Har du gjort noe research på det eller..? 

Har lest på det etter at du skrev om det ja? Ifølge det jeg finner innebærer det et relativt likt kosthold/livsstil som det jeg har, med mindre det er en spesiell metode du tenker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
billie833111 skrev (3 timer siden):

Spise en rå gulrot på tom mage er et enkelt, men veldig effektivt triks for å balansere østrogennivået. Ellers holde seg unna sukker. Minst 30 minutter bevegelse hver eneste dag. Sove nok, sørge for kvalitetssøvn. Spise nok mørkegrønne grønnsaker. Dess mer rå dess bedre. Holde seg unna bakst så mye som mulig fordi fordøyelsen vår ikke takler det så godt når vi er i hormonbalanse. Stress ned. Unngå telefon minst siste halvtime før leggetid og første halvtime på morgenen. 

Vet du egentlig hva hormoner er? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...