AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Del Skrevet 21. mai 2023 Reiser til syden om 15 dager, og tenkte jeg skulle ta fotpeel fra Babyfoot før dette. Har aldri gjort det før. Står man begynner å flasse etter noen dager, og at man kan flasse i ca 14 dager. Vil dette si at jeg risikerer å flasse mens jeg er på ferie? Trodde 2 uker før var i god tid 😅 Anonymkode: 96fa9...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Del Skrevet 21. mai 2023 Gjør det i morgen.. For meg tar det en uke før det flasser Anonymkode: 08c9d...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Reiser til syden om 15 dager, og tenkte jeg skulle ta fotpeel fra Babyfoot før dette. Har aldri gjort det før. Står man begynner å flasse etter noen dager, og at man kan flasse i ca 14 dager. Vil dette si at jeg risikerer å flasse mens jeg er på ferie? Trodde 2 uker før var i god tid 😅 Anonymkode: 96fa9...29e Tar ca 3-4 dager før det peeler av. Ca 1-2 ganger det flasser etterpå. Anonymkode: c97ce...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gjør det i morgen.. For meg tar det en uke før det flasser Anonymkode: 08c9d...cde Hvor lenge flasser det da? Ts Anonymkode: 96fa9...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tar ca 3-4 dager før det peeler av. Ca 1-2 ganger det flasser etterpå. Anonymkode: c97ce...543 Det flasser bare i 1-2 dager? Ts Anonymkode: 96fa9...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 21. mai 2023 #6 Del Skrevet 21. mai 2023 Hos meg så tok det en liten uke før jeg begynte å flasse, og flasset heftig i ca 2 uker etterpå, så skikkelig ille ut. Men kommer sikkert an på hvor mye tørr hud man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Del Skrevet 21. mai 2023 tio skrev (1 time siden): Hos meg så tok det en liten uke før jeg begynte å flasse, og flasset heftig i ca 2 uker etterpå, så skikkelig ille ut. Men kommer sikkert an på hvor mye tørr hud man har Så 3 uker til sammen? Hjelp.. Ts Anonymkode: 96fa9...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. mai 2023 #8 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg flasset i,5-7 dager etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Del Skrevet 22. mai 2023 På meg starter det å flasse etter tre dager og etter en uke er et over. Det går fortere om man tar fotbad/dusjer daglig når det starter å flasse. Bare bruk håndkle godt på føttene, så forsvinner det meste om det først har startet å flasse. Anonymkode: a2709...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå