Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe solkrem man kan ha oppi knollen?? Uten at håret blir fett eller hvitt?

Anonymkode: 66e6b...e32

Skrevet

Søk på «over makeup solkrem» eller let etter solkremer som ikke trenger å smøres utover. Har brukt både Garnier og La Roche-Posay sine gass-sprayer i spf 50 til både hodebunn (til meg og barna) og over sminke i ansiktet. 

• Liker 1
Skrevet

Det finnes solkrem i pulverform med kost til bruk i fjes eller i hårskillet, jeg har brukt en fra Peter Thomas Roth og et annet merker jeg ikke husker, begge bestilt fra utlandet, men ser denne er tilgjengelig fra norsk butikk blant annet. 

https://www.blivakker.no/product/3270846?utm_campaign=pmax_group_b_high-margin&gclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioERfEj-DxOM0CPz5iYcBX7RhS9auULpN68LbWBIHEh6-U3TquibxEBoCyM0QAvD_BwE

• Liker 1
Skrevet

Har en spray til håret som er varmebeskyttende samt beskytter mot uva/uvb.. men vet ikke om den beskytter huden i hodebunn 🥴 jeg har mye hår så sola får liksom ikke så mye tak der..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Finnes det noe solkrem man kan ha oppi knollen?? Uten at håret blir fett eller hvitt?

Hatt eller caps. Bytt på hvor du har hårskillen.

Anonymkode: 2bbee...ba5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gar en som beskytter håret og hodebunnen. Invite på blivakker, gul flaske

Anonymkode: 67e06...0a7

Skrevet

Jeg bruker denne for hodebunnen 👍

16847795308693045847684362980949.jpg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2023 den 7.39):

Hatt eller caps. Bytt på hvor du har hårskillen.

Anonymkode: 2bbee...ba5

Hatt/caps blir så varmt. Og jeg har flytta rundt på hårskillen og det kjennes så feil og ser så rart ut(gjør sikkert ikke det for andre men:P).

Takk for alle tips! Finner sikkert noe å beskytte knollen med her:) Jeg blir jo ikke bare solbrent, jeg får jo soleksem og det klør jo så innigranskævven.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...