AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Det er jo et barn, men prater gjentatte ganger om hvor fint det hadde vært. Hvordan forklarer en dette best? Anonymkode: 2575c...1b6
visp Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Ja, det hadde sikkert vært koselig, men vi må bo hver for oss. Sånn er det bare. Hadde barnet mitt fått viljen sin, så hadde vi bodd i toppen av et tre:) 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo et barn, men prater gjentatte ganger om hvor fint det hadde vært. Hvordan forklarer en dette best? Anonymkode: 2575c...1b6 Høres litt rart ut at du, far og stemor og barn skal flytte sammen ja. Hvem er du egentlig? Anonymkode: 40f1c...c51
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Mitt barn vil at jeg, far og en ansatt i barnehagen skal flytte sammen. Og at vi skal gifte oss, alle tre. Jeg pleier bare å svare at jeg skjønner hun ønsker det, fordi hun er så glad i oss alle sammen. Så sier jeg at jeg og pappa ikke er kjærester lengre, og da ville det vært vært for oss voksne og bo sammen. Og at den barnehageansatte allerede er gift og bor sammen med noen andre. Tenker vel bare at barnet ditt er glad i dere alle, og lever med savn i hverdagen. Det er jo dessverre vondt, men ville bare forsøkt å bekrefte følelsene til barnet og gi en enkel forklaring på hvorfor man ikke kan det. Anonymkode: 5e74e...054 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå