Gå til innhold

Hvorfor tenner noen av oss kvinner så sykt på at mannen har bamsekropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en mann med ekstra kilo som er 192 høy. Han har noe magefett, og det er så sexy. Utover magefettet, så er kiloene fordelt jevnt og fint, og han er kraftig bygget og litt muskuløs (ikke mye). Er det noe biologisk som gjør at mange damer tenner på at mannen har noen ekstra kilo? Jeg tenner veldig på dette! 😍

Anonymkode: b5a38...bba

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår det heller ikke. For meg er det androgynt. Jeg liker menn med lite fett. Tyder også på selvkontroll.
Tror mange kvinner liker det fordi de slapper mer av med å ikke føle seg så feite selv (sier ikke at det gjelder for deg)

Anonymkode: 85648...0fc

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dater en mann med ekstra kilo som er 192 høy. Han har noe magefett, og det er så sexy. Utover magefettet, så er kiloene fordelt jevnt og fint, og han er kraftig bygget og litt muskuløs (ikke mye). Er det noe biologisk som gjør at mange damer tenner på at mannen har noen ekstra kilo? Jeg tenner veldig på dette! 😍

Samme her, og han har store brystmuskler, ikke manboobs liksom, men stor muskulatur der. De store kraftige skuldrene hans og ryggtavla, jesus. 

Anonymkode: 4cb39...276

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenner ikke på feite menn. Men sånn ca. på det som blir kalt pløsete. En bamsekropp er for meg ikke feit , det er en vanlig maskulin brystkasse. Blir det for mye fett, minner det jo om en damekropp. Manboops ,breit hofteparti og stor rumpe på menn er ikke attraktivt i det hele tatt.

Anonymkode: 52e2d...d07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg forstår det heller ikke. For meg er det androgynt. Jeg liker menn med lite fett. Tyder også på selvkontroll.
Tror mange kvinner liker det fordi de slapper mer av med å ikke føle seg så feite selv (sier ikke at det gjelder for deg)

Anonymkode: 85648...0fc

"Bamsekropp" er ikke det samme som feit. Jeg liker ikke feite menn. Men liker absolutt typen TS beskriver - høy og med litt ekstra polstring. 

Er for øvrig svært slank selv.

Anonymkode: ea08a...914

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje litt dette med å kunne få en skikkelig bamseklem og en ubevisst følelse av at han kan beskytte og gjøre deg trygg?

Anonymkode: d5a6d...abb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Bamsekropp" er ikke det samme som feit. Jeg liker ikke feite menn. Men liker absolutt typen TS beskriver - høy og med litt ekstra polstring. 

Samme her, jeg er svært slank og antakeligvis litt for tynn. Jeg elsker at han er så kraftig i forhold til meg. 

Anonymkode: 4cb39...276

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg også er svært slank og litt trent. Litt høy dame også 😅

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke overvektige menn men godt trente menn,  kan tenkes at det har med den der stor beskytter som kan kjempe vekk fiender og redde kvinnen og barna greien å gjøre kanskje som er innebygd i oss 

Anonymkode: 52cc3...036

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg (slank og trent kvinne) tenner utelukkende på menn med litt ekstra på kroppen eller pappakropp. Det må være muskler i bunn, litt brede skuldre, fett på magen og ikke minst litt hår både på mage og bryst. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Har aldri likt tynne menn og har generelt ikke brydd meg særlig om veltrente menn. Gi meg en bredskuldret bamse så er jeg der 😍

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Disse biologiske forklaringen er som regel kvasivitenskapelige. Det er jo veldig vanskelig å teste om forklaringen stemmer. 

Anonymkode: ccebc...c42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tent på små, tynne menn ala marathonløpere. Og tynne pipestilkebein er helt turn off. Høye menn med kjøtt på kroppen, som også gjerne er sterke og praktisk anlagt tenner jeg på. Skikkelig fotballspillerlegger og -lår er bra. Ikke sånn helsestudiomuskler som bare er til pynt. Litt mage gjør ingenting, når den passer til resten av kroppen,men diger ølmage er ikke noe særlig. Over 185 og kraftig bygget er supert. 

Anonymkode: 922ed...d9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men er det damer som også tenner på tynne og slanke menn? Det må jo finnes noen av de også? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er det damer som også tenner på tynne og slanke menn? Det må jo finnes noen av de også? 

Jeg tror ikke det er naturlig å tenne på en veldig tynn og liten kropp. Menn tenner på det barnlige og underdanige med damer med tynn og liten kropp, mens damer som tenner på en tynn og liten mann tenner nok mest på personligheten hans. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tror ikke det er naturlig å tenne på en veldig tynn og liten kropp. Menn tenner på det barnlige og underdanige med damer med tynn og liten kropp, mens damer som tenner på en tynn og liten mann tenner nok mest på personligheten hans. 

Når du skriver underdanig, mener du da kroppstype, eller personlighet også? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror det er mye mer vanlig å tenne på bamsekropp

Anonymkode: fa317...4ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt menn med sånn kropp og jeg liker også de som er overvektige, så lenge det ikke blir altfor mye. For min del tror jeg det handler litt om at han er stor og myk, men også maskulin.

Jeg er ganske høy selv, så tenker også at det kan ha med å gjøre at jeg ønsker å føle meg beskyttet og mindre enn han. Liker også veldig godt at han ser maskulin og røff ut i tillegg.

Anonymkode: a9289...464

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi folk er forskjellige?

Anonymkode: 264ce...a4e

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Timothée Chalamet blir stadig kåret til en av verdens mest sexy menn. Selv fatter jeg ikke fascinasjonen for kvapsete "bamsekropper".

280322_Timothee_02.jpg

Anonymkode: 79973...3dd

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...