Gå til innhold

Perfekt på papiret men ikke forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har datet en mann nå i 3 mnd. Følte det sa « pang» på første date og det startet med en følelse av å være betatt.

Vi har truffet hverandre 1-2 ganger i uka og snakker på kvelden når vi ikke treffer hverandre.

jeg er forvirret med hva jeg føler. For jeg virkelig elsker å tilbringe tid med han , vi har fine samtaler. Når vi er sammen har jeg lyst til å ta på han, kysse han o.l

Når vi ikke er sammen derimot kommer den store tvilen. Har ikke de kriblingene i magen som jeg vet jeg kan få. Tenker ikke så mye på han i løpet av dagen. Jeg tror dette er mangel på følelser, men jeg vet ikke om jeg burde avslutte nå eller se det an. Noen råd ?

Anonymkode: 011e9...8b6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan selvfølgelig ha rett men jeg har lest at de ikke alltid trenger å være positive. Noen trenger den lille usikkerheten i starten, jeg er en av dem, men det er ikke nødvendigvis sunt (min datinghistorikk er ikke fantastisk 😅). Kanskje gir han deg bare så mye bekreftelse at han ikke gjør deg  usikker? Ville gitt det en sjanse når du liker ham såpass godt.

lot of people think that getting "butterflies" — that sinking feeling in their stomach — is a good sign, especially when it's about a new person they're dating. But, according to Goldstein, feeling nauseous at the very thought of the person you're dating after a while could signal troubles to come.

Anonymkode: 175df...299

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg har datet en mann nå i 3 mnd. Følte det sa « pang» på første date og det startet med en følelse av å være betatt.

Vi har truffet hverandre 1-2 ganger i uka og snakker på kvelden når vi ikke treffer hverandre.

jeg er forvirret med hva jeg føler. For jeg virkelig elsker å tilbringe tid med han , vi har fine samtaler. Når vi er sammen har jeg lyst til å ta på han, kysse han o.l

Når vi ikke er sammen derimot kommer den store tvilen. Har ikke de kriblingene i magen som jeg vet jeg kan få. Tenker ikke så mye på han i løpet av dagen. Jeg tror dette er mangel på følelser, men jeg vet ikke om jeg burde avslutte nå eller se det an. Noen råd ?

Anonymkode: 011e9...8b6

Jeg ville sett det an.

Prøv å kjenne etter hva den usikkerheten kommer av.

Sammenligner du med tidligere forelskelser? Det er ikke nødvendigvis så sunt å være så forelska at du mister hodet helt.. 

Er det noen røde flagg du føler på? 

Det høres ut som dere har alle forutsetninger for et godt forhold.. dersom både lyst, begjær og følelser er der når dere er sammen, og han behandler deg bra - hvorfor er ikke det nok? Hva føler du når dere er sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...