Gå til innhold

Hvor mange matcher har dere på tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har totalt 100 matcher. Fikk tinder for ca 3 mnd siden. Har ikke brukt det mye. Er det mange match? Er kvinne, ikke spesielt pen.

Anonymkode: 6cfd8...6cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg si er maange matcher. Jeg er kvinne, men på det meste har jeg hatt 4-5 matcher samtidig. Har Gold, så kan ho matche med alle 2000 likes om jeg vil. Men jeg mister jo helt oversikten og vil jo helst date en mann om gangen da.. Er vel litt vel seriøs av meg sånn sett. Finnes ikke noen fasit på det, da :) 

Anonymkode: 92890...91e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vil jeg si er maange matcher. Jeg er kvinne, men på det meste har jeg hatt 4-5 matcher samtidig. Har Gold, så kan ho matche med alle 2000 likes om jeg vil. Men jeg mister jo helt oversikten og vil jo helst date en mann om gangen da.. Er vel litt vel seriøs av meg sånn sett. Finnes ikke noen fasit på det, da :) 

Hva mener du med samtidig? Dette er alle jeg har fått på 3 mnd liksom..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med samtidig? Dette er alle jeg har fått på 3 mnd liksom..

Du er ikke betalende der? Vi som har Gold abbonnement ser jo alle liksene vi får og kan trykke liker direkte på likes for å matche med de. Vi må ikke bla i bunken, bare å sjekke antall likes (sjekke hvilke menn som har gitt oss likes). Det er Tinder Gold.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er ikke betalende der? Vi som har Gold abbonnement ser jo alle liksene vi får og kan trykke liker direkte på likes for å matche med de. Vi må ikke bla i bunken, bare å sjekke antall likes (sjekke hvilke menn som har gitt oss likes). Det er Tinder Gold.. 

Betaler ikke noe nei... bare swiper..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Betaler ikke noe nei... bare swiper..

Da er det mange matcher, og vil si du er populær! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par hundre, men det er fra helt tilbake til 2018, selvom det er max 30 dager til sammen jeg har vært aktiv på Tinder. 

Anonymkode: 3c826...47a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er det mange matcher, og vil si du er populær! 

Det er rart...jeg har ikke noe spesielt bra bilder eller bio. Ingen har sagt at jeg er pen av de 100 jeg har matcha med heller😂 men én sa at han likte håret mitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vel kansje 6-7 matcher.. Har Tinder gull, så kan gå inn å se hvem som har likt meg. Finner jeg noen interresante så liker jeg tilbake. Men tror jeg må senke kravene mine. Har fått 900 likes på typ 3 uker. 

Anonymkode: 7f018...ae8

Skrevet

18. Spiller egentlig ingen rolle, ser ikke for meg å skrive med noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet

10-12 matcher på 8 år.

Mann.

Anonymkode: d43e6...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange matcher man får handler vel om hvor mange man liker selv tilbake da. Da jeg var på tinder var jeg typisk kresen,  mens mannfolka liker det meste tror jeg 🤣🫣

Jeg hadde 400 likes til dagen. Slitsomt å jobbe seg gjennom for å se om noen var verdt å like tilbake.  Som regel var de ikke det 🙄

Anonymkode: 39db9...433

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann, hadde 250 eller noe men veldig mye ymse siden jeg til slutt bare sveipet ja på alle (har ikke gull så tar sorteringen senere).

Overraskende mange veldig lite attraktive kvinner, utseendemessig 😅 Ser ganske bra ut selv. Slettet profilen i dag, bortkastet tid.

Anonymkode: 47f09...8a5

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange matcher man får handler vel om hvor mange man liker selv tilbake da. Da jeg var på tinder var jeg typisk kresen,  mens mannfolka liker det meste tror jeg 🤣🫣

Jeg hadde 400 likes til dagen. Slitsomt å jobbe seg gjennom for å se om noen var verdt å like tilbake.  Som regel var de ikke det 🙄

Anonymkode: 39db9...433

Tipper mange kjører min strategi, bare sveiper alle til høyre for med jevne mellomrom, og så sorterer ut etterpå når man vet om det blir match.

Når kvinner kan få 400 likes og synes at alle er "for dårlige" så er det ikke noe poeng i å bruke tid på å vurdere profilen, så alle går rett på "like" selv om de ser ut som burugler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får som regel 3-5 matcher per dag. Sveiper kun på de få som er aktuelle da, så sikkert noen flere hvis jeg sveipet på alle. Det større problemet er å få folk i tale :vetikke: Mann

Anonymkode: 7de5e...393

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tipper mange kjører min strategi, bare sveiper alle til høyre for med jevne mellomrom, og så sorterer ut etterpå når man vet om det blir match.

Når kvinner kan få 400 likes og synes at alle er "for dårlige" så er det ikke noe poeng i å bruke tid på å vurdere profilen, så alle går rett på "like" selv om de ser ut som burugler.

Jeg grovsiler. De helt uaktuelle til venstre, resten til høyre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har vel kansje 6-7 matcher.. Har Tinder gull, så kan gå inn å se hvem som har likt meg. Finner jeg noen interresante så liker jeg tilbake. Men tror jeg må senke kravene mine. Har fått 900 likes på typ 3 uker. 

900 likes og klarer å finne 6-7 man liker der 😅

Neida, ingen grunn til å senke kravene!

norw skrev (4 minutter siden):

Jeg grovsiler. De helt uaktuelle til venstre, resten til høyre.

Kjenner ikke algoritmene, men du ser jo hvor kresne kvinner er her. Får hundrevis av likes men ingen er bra nok. Grovsiling tar tid, letteste er å bare bruke 20 sekunder på å spamme "like" og så bare se hva man "fanger". Stort sette er det jenter/kvinner som er 3+ poeng under utseendemessig, men det er jo bare å unmatche.

image.thumb.png.93ab6073cd97257d8178578efd6501eb.png

Her er forresten profilbildet mitt vurdert av kvinner i min aktuelle aldersgruppe fra "PhotoFeeler".

Vektet rangering var omtrent 9/10, matchene vil jeg si var ... et godt stykke under.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

900 likes og klarer å finne 6-7 man liker der 😅

Neida, ingen grunn til å senke kravene!

Kjenner ikke algoritmene, men du ser jo hvor kresne kvinner er her. Får hundrevis av likes men ingen er bra nok. Grovsiling tar tid, letteste er å bare bruke 20 sekunder på å spamme "like" og så bare se hva man "fanger". Stort sette er det jenter/kvinner som er 3+ poeng under utseendemessig, men det er jo bare å unmatche.

image.thumb.png.93ab6073cd97257d8178578efd6501eb.png

Her er forresten profilbildet mitt vurdert av kvinner i min aktuelle aldersgruppe fra "PhotoFeeler".

Vektet rangering var omtrent 9/10, matchene vil jeg si var ... et godt stykke under.

Vet ikke hvordan unmatching slår ut. Har en kompis som er opptatt av det, hva som kan slå negativt ut, men det vet vi jo ikke.

Grovsiling tar ikke så lang tid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg hadde 6000 og noe som hadde likt meg sist jeg hadde tinder gull og jeg gikk inn på hver profil og vurderte de og kuttet ned antallet og sveipet bort uaktuelle til det bare var 170 igjen som jeg tenkte hvertfall ikke stygg om.. Men av de så var det 1-2 som jeg var interessert i å møte 

Jeg vet jeg er kresen på menn men tinder er helt håpløst! Hadde jeg hatt 7000 menn foran meg i virkeligheten hadde jeg garantert syns mange flere var interessante og kjekke! Gir opp tinder 😵

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde 6000 og noe som hadde likt meg sist jeg hadde tinder gull og jeg gikk inn på hver profil og vurderte de og kuttet ned antallet og sveipet bort uaktuelle til det bare var 170 igjen som jeg tenkte hvertfall ikke stygg om.. Men av de så var det 1-2 som jeg var interessert i å møte 

Jeg vet jeg er kresen på menn men tinder er helt håpløst! Hadde jeg hatt 7000 menn foran meg i virkeligheten hadde jeg garantert syns mange flere var interessante og kjekke! Gir opp tinder 😵

Det hadde vært veldig interessant om du hadde fått en "uavhengig" vurdering av din egen attraktivitet, sammenlignet med andre kvinner, lik den jeg delte over...

At du er veldig kresen kan ingen nekte på, men hvor attraktiv er du selv, i en vektet vurdering gjort av andre?

Photofeeler

Det hadde vært veldig interessant å se hva dere kvinner som mener mindre enn én promille av menn er "bra nok" til å gi en sjanse blir vurdert som av andre (ikke på Tinder, men i en vektet vurdering der dere sammenlignes med andre i deres kategori).

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...