AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har aldri i mitt liv sittet på en hesterygg, så jeg må nesten spørre dere som har prøvd: opplever dere noen seksuell tenning av å ri på hest? Jeg var såvidt innom et islandshestestevne forleden, og under en av gangartene så det ut til at underlivet fikk heftig bank i salen, i friskt tempo. Jeg ble faktisk opphisset av tanken på dette kan fremkalle en eller annen form for nytelse. Flotte jenter i tights er de også.... Gjør det det? Har ellers ganske troverdig input på at det skjer en del "i høyet" i hestemiljøet... Anonymkode: 3a3d6...90e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Hvorfor tror du så mange jenter driver med hestesport..? Anonymkode: 2748d...c1f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Neeei, din runkedrøm er dessverre kun en drøm. Du kjenner/får ikke noe nytelse ved å ri, og det skjer ingen «hopping i høyet» Anonymkode: 1a6ae...d4e 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Nei, det kan faktisk være ganske så ubehagelig å få hønebank av salen. Jeg har vært mye gul og blå etter noen humpete ridetimer (ikke direkte på høna, da). Anonymkode: a7de6...ca4 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har ridd siden jeg var sju, og jeg har aldri opplevd noe som helst seksuelt i tilknytning til stall og ridning. Ingen puler i høyet vårt heller. Anonymkode: c7c5f...034 7 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Overhodet ikke. Det er rumpa/sitteknokene som får bank, ikke underlivet Anonymkode: 19257...941 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 Nå har jeg ridd islandshest i omtrent 17 år, både på hobby og toppidretts nivå, jeg har aldri selv og heller aldri hørt at noen opplever seksuell nytelse av å ridningen. hva som skjer utenfor banen har jeg ingen fasit på, men vil tippe det er like mye hopping i høyet innen for ridning som i andre sporter. Jeg må også si jeg reagerer litt på at du har vært på et islandshest stevne forleden, det var nemlig jeg også, å det florerer ikke av islandsheststevner rundt om, derfor antar jeg at du også befant deg på lokallagsstevnet jeg deltok på, hvor en stor andel av deltakerne er jenter i barne og ungdomsårene, som ser på ridning som en morsom hobby. Jeg syns det er ubehagelig å tenke på både for min egen del, alle andre deltakernes del, da spesielt de yngre, at det står voksne mennesker å ser på oss drive med sporten vi elsker og brenner for, å blir opphisset og vurderer hvor vidt vi har seksuell nytelse av det vi holder på med. Anonymkode: c8e8a...8dc 10 1 29
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har jeg ridd islandshest i omtrent 17 år, både på hobby og toppidretts nivå, jeg har aldri selv og heller aldri hørt at noen opplever seksuell nytelse av å ridningen. hva som skjer utenfor banen har jeg ingen fasit på, men vil tippe det er like mye hopping i høyet innen for ridning som i andre sporter. Jeg må også si jeg reagerer litt på at du har vært på et islandshest stevne forleden, det var nemlig jeg også, å det florerer ikke av islandsheststevner rundt om, derfor antar jeg at du også befant deg på lokallagsstevnet jeg deltok på, hvor en stor andel av deltakerne er jenter i barne og ungdomsårene, som ser på ridning som en morsom hobby. Jeg syns det er ubehagelig å tenke på både for min egen del, alle andre deltakernes del, da spesielt de yngre, at det står voksne mennesker å ser på oss drive med sporten vi elsker og brenner for, å blir opphisset og vurderer hvor vidt vi har seksuell nytelse av det vi holder på med. Anonymkode: c8e8a...8dc Nå gjorde du dette veldig creepy... Jeg var på en bane på Østlandet i april, et kort besøk ved en ren tilfeldighet. Har ingen tilknytning til miljøet, og har heller ingen interesse for å bli en del av det. Så du skal ikke være redd for at jeg står der og stirrer på deg. Jeg ble kun nysgjerrig. Kompasset mitt for barn vs. voksne jenter/kvinner skal du heller ikke bekymre deg for. Anonymkode: 3a3d6...90e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): hvor en stor andel av deltakerne er jenter i barne og ungdomsårene, som ser på ridning som en morsom hobby. Jeg syns det er ubehagelig å tenke på både for min egen del, alle andre deltakernes del, da spesielt de yngre, at det står voksne mennesker å ser på oss drive med sporten vi elsker og brenner for, å blir opphisset og vurderer hvor vidt vi har seksuell nytelse av det vi holder på med. Anonymkode: c8e8a...8dc Nettopp, ts burde rapporteres til politiet. Sykt creepy tråd Anonymkode: 39a5c...cfa 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 "Hestemiljøet" er stort sett mindreårige jenter... Anonymkode: a14dc...c0b 7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nå gjorde du dette veldig creepy... Jeg var på en bane på Østlandet i april, et kort besøk ved en ren tilfeldighet. Har ingen tilknytning til miljøet, og har heller ingen interesse for å bli en del av det. Så du skal ikke være redd for at jeg står der og stirrer på deg. Jeg ble kun nysgjerrig. Kompasset mitt for barn vs. voksne jenter/kvinner skal du heller ikke bekymre deg for. Anonymkode: 3a3d6...90e Det er nok fordi dette innlegget er ganske creepy. Jeg holder også til på østlandet og reiser rundt på et stort antall stevner både på østlandet og ellers i Norge. Hvor vidt du er eller ønsker å være en del av miljøet gjør det ikke mindre creepy, det ble creepy i det øyeblikket du seksualiserte en uskyldig hobby, spesielt rettet mot barn og unge. hvordan det står til med ditt seksuelle kompas bryr jeg meg fint lite om, men det er uansett ikke innenfor seksualisere et miljø folk føler seg trygge og komfortable nok til å være seg selv i. Anonymkode: c8e8a...8dc 9 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nå gjorde du dette veldig creepy... Jeg var på en bane på Østlandet i april, et kort besøk ved en ren tilfeldighet. Har ingen tilknytning til miljøet, og har heller ingen interesse for å bli en del av det. Så du skal ikke være redd for at jeg står der og stirrer på deg. Jeg ble kun nysgjerrig. Kompasset mitt for barn vs. voksne jenter/kvinner skal du heller ikke bekymre deg for. Anonymkode: 3a3d6...90e Creepy er helt riktig ord å bruke her! Ikke rart folk lurer når du kommer med slike uttalelser. Det er creepy å seksualisere en sport som stort sett utøves av jenter og kvinner, svært mange unge. At du skal stå på sidelinjen og lure såpass at du lager tråder på et seksualitetsforum etterpå, er direkte creepy. De færreste puler vel i staller. I vår stall er det mange barn og unge stort sett hele ettermiddagen hver eneste dag. Folk pusser utstyr, bærer for og skuffer møkk. Virkeligheten er ganske langt unna «ridskolan 4», liksom. Anonymkode: c7c5f...034 5 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 Herregud, nei, skjerp deg kraftig, TS... Anonymkode: 00e85...6df 1 4
Elaine Marley Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #18 Skrevet 23. mai 2023 Nå avslører du at du vet veldig lite om kvinnens anatomi. Hvor sitter klitoris igjen? Å nei, ikke på utsiden av rumpeballene nei. Hvordan mener du at klitoris skal bli stimulert av å sitte? Hva med sykling? Gåing? Løping? Noen ganger tenkt at det er tennende for kvinner? Nei? Anonymkode: dc71a...ee2 4 2
Goodtimes Skrevet 23. mai 2023 #19 Skrevet 23. mai 2023 Hehe, nå tror jeg TS må logge av for en liten periode. Fantasien hans stemte overhodet ikke med realiteten 😂 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #20 Skrevet 23. mai 2023 Det er åpenbart behov for mye grundigere seksualundervisning i skolen... Anonymkode: ae550...474 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå