Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Har en del barnedresser som jeg vil selge. De har merke Reima m/uttagbart for osv. Ser mange har Reima Tec dresser for salg. Er det det samme?
Veronal Skrevet 8. januar 2006 #2 Skrevet 8. januar 2006 Reima og Reimatec er ikke det samme. Det er samme produsent, men Reimatec er dyrere og av høyere kvalitet etter hva jeg har skjønt. I tillegg er det varmeplate i rumpa på baby-modellene av type Reimatec. http://www.reima.com/en/ Reimatecmaterialet: Reimatec® is a polyamide fabric with a microporous polyurethane coating on the reverse side which is impervious to water droplets while allowing moisture to evaporate through the cloth. This makes Reimatec® waterproof as well as breathable. Materialet i Reima heter "192 baby": Fabric is 100% polyamide with waterrepellent finish, watercolumn 600mm.
Gjest allium Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 Reimatec er vanntett og pustende - en gore-tex variant. Vanlige Reima dresser er derimot mer slitesterke. Datteren min fikk en Reimadress til jul et år, jeg byttet den i en Reimatec dress, og mellomlegget var på 1 krone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå