Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på livets første tinderdate i dag. Superhyggelig date, praten gikk som om vi hadde kjent hverandre i årevis. Jeg ble ikke direkte tiltrukket, og følte ikke at han ble det av meg heller. Føler ikke noe behov for å møte ham igjen, men kunne gått med på det om han ville det. Hva gjør jeg nå? Skal jeg skrive til ham og si det? Jeg er fan av å få avklart ting og ikke gå å vente på en melding som kanskje aldri kommer... vi er begge i 30-årene og han virker som en fyr som er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: 4db1c...874

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også at menn bør være flinkere til å si tydelig i fra om de er interessert i noe mer eller ikke. Enkelte menn lar bare matchen stå igjen uten et eneste ord når de ikke er interessert i det hele tatt. Kan de ikke bare si det rett ut istedet? 🙈

Anonymkode: f983d...395

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg var på livets første tinderdate i dag. Superhyggelig date, praten gikk som om vi hadde kjent hverandre i årevis. Jeg ble ikke direkte tiltrukket, og følte ikke at han ble det av meg heller. Føler ikke noe behov for å møte ham igjen, men kunne gått med på det om han ville det. Hva gjør jeg nå? Skal jeg skrive til ham og si det? Jeg er fan av å få avklart ting og ikke gå å vente på en melding som kanskje aldri kommer... vi er begge i 30-årene og han virker som en fyr som er ute etter noe seriøst.

Hvorfor skal du gjør noe når du sier at du hadde gått med på å møte han igjen hvis han vil?

da er det jo bare å vente og se om han tar kontakt igjen, gjør han ikke det så er det ikke noe mer å tenke på. 

Anonymkode: cd7ea...85e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det menns oppgave å si det? Klart man ikke får følelser etter en date. Han kan jo være like usikker som deg på om han vil møtes igjen

Anonymkode: 4a520...ce5

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer jo på om jeg burde skrive en melding, si takk for daten eller noe sånn? Er det vanlig? Har ikke noe problem med å gjøre det altså. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes også at menn bør være flinkere til å si tydelig i fra om de er interessert i noe mer eller ikke. Enkelte menn lar bare matchen stå igjen uten et eneste ord når de ikke er interessert i det hele tatt. Kan de ikke bare si det rett ut istedet? 🙈

Det gjelder jo for begge kjønn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du gjør noe når du sier at du hadde gått med på å møte han igjen hvis han vil?

da er det jo bare å vente og se om han tar kontakt igjen, gjør han ikke det så er det ikke noe mer å tenke på. 

Hvor lenge skal man vente da? 4-5 dager liksom 😅🙈?? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge skal man vente da? 4-5 dager liksom 😅🙈?? 

Hva spiller det for noen rolle hvis det er samme for deg om dere møtes igjen eller ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg liker liksom å avklare ting. Syns det er rart å ikke skrive noe etter en date? 

Eller er jeg rar her?

Jeg sendte han en melding nå. Skrev at det var en hyggelig date, at jeg ikke følte noen gnist, men lurte på hva han syns. Var det veldig rart?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I min krets lagde vi avtale om å alltid treffe en date to ganger fordi andre date kan bli veldig annerledes. En kamerat var usikker på om han ville møte en dame igjen etter første date, men etter overtalelse ga han det en sjanse til. Noen år etter var de forlovet.

Hvis fyren ikke var helt håpløs vil jeg anbefale deg å møte ham en gang til. 

Anonymkode: 4ac67...9ed

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I min krets lagde vi avtale om å alltid treffe en date to ganger fordi andre date kan bli veldig annerledes. En kamerat var usikker på om han ville møte en dame igjen etter første date, men etter overtalelse ga han det en sjanse til. Noen år etter var de forlovet.

Hvis fyren ikke var helt håpløs vil jeg anbefale deg å møte ham en gang til. 

Det var lurt. Kumne godt møtt ham igjen for han var veldig hyggelig. Men jeg var veldig lite tiltrukket altså...

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ærlig talt ikke kontaktet han hvis jeg ikke hadde lyst å møte han igjen. Kan heller avvise hvis han spør om ny date da. Ikke sikkert han vil møte deg igjen heller. 

Anonymkode: 99c8c...94f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her

Jeg liker liksom å avklare ting. Syns det er rart å ikke skrive noe etter en date? 

Eller er jeg rar her?

Jeg sendte han en melding nå. Skrev at det var en hyggelig date, at jeg ikke følte noen gnist, men lurte på hva han syns. Var det veldig rart?

Helt enig med deg at en avklaring er riktig! Bare bra at du sendte melding! Jeg er akkurat sånn selv, jeg bare må ha en avklaring raskt etter første date.. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her

Eller er jeg rar her?

I dagens datingverden er man alltfor raske til å avvise… Jeg som sa du burde møte ham en siste gang, men har du sagt du «ikke følte noen gnist», så er nok løpet kjørt uansett. Ikke rart det blir så mange som klenger på de samme sjarmerende typene (som er gode til å skape gnist og til å få mange damer på rygg),  og få som kommer videre til skikkelige forhold. Sukk hilsen litt eldre, lykkelig gift dame

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ville ærlig talt ikke kontaktet han hvis jeg ikke hadde lyst å møte han igjen. Kan heller avvise hvis han spør om ny date da. Ikke sikkert han vil møte deg igjen heller. 

Men det er jo veldig rart å ikke si noe til hverandre etterpå? Vi har chatta masse i en uke liksom.

Ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var lurt. Kumne godt møtt ham igjen for han var veldig hyggelig. Men jeg var veldig lite tiltrukket altså...

Ts

Mulig litt sent nå, men lærdom til neste gang? Har sett flere med gnist på andre date, og hvis ikke vet du at du har gitt det en sjanse. Lykke til uansett fremover, og håper du finner en god en som gir deg alt du trenger til slutt! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Herre.. Skal du ikke møte mannen mer enn EN gang?? Ting må jo få lov til å utvikle seg...

Anonymkode: c598b...d54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper du oppdaterer på hva han svarer :)

Anonymkode: 6508c...edc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herre.. Skal du ikke møte mannen mer enn EN gang?? Ting må jo få lov til å utvikle seg...

Anonymkode: c598b...d54

Er det vanlig å møtes mer emn en gang hvis man ikke føler noe match? Faen, følte jeg dummet meg ut med den meldinga nå😅 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo veldig rart å ikke si noe til hverandre etterpå? Vi har chatta masse i en uke liksom.

Ts

Ja det kommer kanskje litt an på hvor lenge dere chattet før daten og hvordan stemningen var på daten ellers. Jeg synes bare at det er litt unødvendig å ta kontakt bare for å avvise. Da kan man heller la det dø ut av seg selv. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...