AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har hørt at norske menn ofte sier at de ser ned på norske damer som har sex med menn fra for eksempel Tyrkia og Irak. De sier at det er som regel stygge damer og at de ikke vil ta i damer som har det. Samme mannen som sa dette har hatt sex med både halvt pakistansk jente og halvt somalisk jente. Så da er det plutselig ikke ekkelt mer ? har hørt flere menn si dette. Men de hadde vel ikke takket nei til ei irakisk kvinne med langt mørskt hår og flotte øyne selv for eksempel. Hvorfor har norske menn dette synet egentlig. Menn fra tyrkia og irak kler seg pent, lukter godt, og er veldig opptatt av hygiene. har aldri opplevd sur lukt fra underlivet demmes for eksempel. Noe som har skjedd med norske. Kankje fordi norske menn har forhud ? Så hva er egentlig "ekkelt " med dem ? når hygienen demmes er bedre ? flere av dem er også svært estetisk pene. Anonymkode: 30868...a97 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe som har skjedd med norske. Kankje fordi norske menn har forhud ? Det lukter ikke vondt om man klarer å vaske seg regelmessig. Jeg forstår godt at de ser ned på kvinner som har sex med disse mannfolka. Hvis hun har sex med en muslim er hun ikke så veldig kravstor. Anonymkode: b852a...26f 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Lukter godt….50 meter unna Anonymkode: e9425...6c2 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Æsj! Hvem er du som lager en så utrolig ekkel tråd?? Anonymkode: c48ff...445 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har innsett at mye av det man ser på nett som går på rasisme, antifeminisme og anti homo- og trans bunner i facistiske holdninger som oftest finnes hos menn. Derfor liker de ikke utenlandske menn. Anonymkode: 7e6c9...40a 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har innsett at mye av det man ser på nett som går på rasisme, antifeminisme og anti homo- og trans bunner i facistiske holdninger som oftest finnes hos menn. Derfor liker de ikke utenlandske menn. Anonymkode: 7e6c9...40a ja. Men å ha sex med ei muslimsk jente kan de lett ha uten å være " ekle" selv? Anonymkode: 30868...a97 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja. Men å ha sex med ei muslimsk jente kan de lett ha uten å være " ekle" selv? Anonymkode: 30868...a97 Ja, absolutt. Anonymkode: b852a...26f
K.B. Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har hørt at norske menn ofte sier at de ser ned på norske damer som har sex med menn fra for eksempel Tyrkia og Irak. De sier at det er som regel stygge damer og at de ikke vil ta i damer som har det. Samme mannen som sa dette har hatt sex med både halvt pakistansk jente og halvt somalisk jente. Så da er det plutselig ikke ekkelt mer ? har hørt flere menn si dette. Men de hadde vel ikke takket nei til ei irakisk kvinne med langt mørskt hår og flotte øyne selv for eksempel. Hvorfor har norske menn dette synet egentlig. Menn fra tyrkia og irak kler seg pent, lukter godt, og er veldig opptatt av hygiene. har aldri opplevd sur lukt fra underlivet demmes for eksempel. Noe som har skjedd med norske. Kankje fordi norske menn har forhud ? Så hva er egentlig "ekkelt " med dem ? når hygienen demmes er bedre ? flere av dem er også svært estetisk pene. Anonymkode: 30868...a97 Her var det mye rart. Først og fremst, la oss gjøre det klart at det handler ikke om hudfarge eller om du har krøllete eller rett hår. Grunnen til at Nordmenn stusser er tankegodset som ofte følger med, jeg sier ikke at alle fra Midøsten/Tyrkia er religiøse, men mange er og da som oftest muslimer, som definitivt har et misogynistisk kvinnesyn, at moderne Norske kvinner ønsker å underkaste seg dette er rart, i hvert fall for meg, det virker litt som å gå tilbake i tid. Endret 21. mai 2023 av K.B. 13 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hørt at norske menn ofte sier at de ser ned på norske damer som har sex med menn fra for eksempel Tyrkia og Irak. De sier at det er som regel stygge damer og at de ikke vil ta i damer som har det. Samme mannen som sa dette har hatt sex med både halvt pakistansk jente og halvt somalisk jente. Så da er det plutselig ikke ekkelt mer ? har hørt flere menn si dette. Men de hadde vel ikke takket nei til ei irakisk kvinne med langt mørskt hår og flotte øyne selv for eksempel. Hvorfor har norske menn dette synet egentlig. Menn fra tyrkia og irak kler seg pent, lukter godt, og er veldig opptatt av hygiene. har aldri opplevd sur lukt fra underlivet demmes for eksempel. Noe som har skjedd med norske. Kankje fordi norske menn har forhud ? Så hva er egentlig "ekkelt " med dem ? når hygienen demmes er bedre ? flere av dem er også svært estetisk pene. Anonymkode: 30868...a97 Norske menn misliker ikke muslimske menn. Noen menn misliker muslimer. Det er noe helt annet, og du burde legge en innsats i å forstå forskjellen. Generalisering kan brukes for effekt, men om det brukes feil så kan det heller gi avsmak av uttalelsen. Velkommen til internett. Anonymkode: 0ec09...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det lukter ikke vondt om man klarer å vaske seg regelmessig. Jeg forstår godt at de ser ned på kvinner som har sex med disse mannfolka. Hvis hun har sex med en muslim er hun ikke så veldig kravstor. Anonymkode: b852a...26f Er nokk nordmenn som ikke er så kravstore. Ligger med alt og alle. Både menn og kvinner. Kjønnssykdommer er jo så vanelig og «ikke noe flaut i det hele tatt» for dere. Æsj. Anonymkode: 3851b...de4 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Norske menn misliker ikke muslimske menn. Noen menn misliker muslimer. Det er noe helt annet, og du burde legge en innsats i å forstå forskjellen. Generalisering kan brukes for effekt, men om det brukes feil så kan det heller gi avsmak av uttalelsen. Velkommen til internett. Anonymkode: 0ec09...9c8 takk for innspill, er jo derfor jeg spør. fordi jeg ikke forstår meg på det. Anonymkode: 30868...a97
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er nokk nordmenn som ikke er så kravstore. Ligger med alt og alle. Både menn og kvinner. Kjønnssykdommer er jo så vanelig og «ikke noe flaut i det hele tatt» for dere. Æsj. Anonymkode: 3851b...de4 Blabla. Anonymkode: b852a...26f 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er nokk nordmenn som ikke er så kravstore. Ligger med alt og alle. Både menn og kvinner. Kjønnssykdommer er jo så vanelig og «ikke noe flaut i det hele tatt» for dere. Æsj. Anonymkode: 3851b...de4 Er det bedre å ha 4 koner og samtidig mange elskerinner? Dont think so Anonymkode: e9425...6c2 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 Dreier seg om sjalusi. Norske bleke uromantiske bortskjemte menn blir selvfølgelig sjalu på brune, kjekke lidenskapelige og tøffe menn. Anonymkode: 89238...cd2 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): ja. Men å ha sex med ei muslimsk jente kan de lett ha uten å være " ekle" selv? Anonymkode: 30868...a97 De fleste av slike menn mener de kan harve over halve Norge, uansett utseende, alder og nasjonalitet, og fortsatt være kule, barske og et forholdsmateriale. Anonymkode: a23fa...569 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det bedre å ha 4 koner og samtidig mange elskerinner? Dont think so Anonymkode: e9425...6c2 Jeg kjenner flere muslimske menn som er gift med norske kvinner, alle har bare EN kone, ingen elskerinner. Kjenner samtidig noen norske menn som er utro etter noter. Så det har ingenting med religion å gjøre. Anonymkode: a23fa...569 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 K.B. skrev (31 minutter siden): Her var det mye rart. Først og fremst, la oss gjøre det klart at det handler ikke om hudfarge eller om du har krøllete eller rett hår. Grunnen til at Nordmenn stusser er tankegodset som ofte følger med, jeg sier ikke at alle fra Midøsten/Tyrkia er religiøse, men mange er og da som oftest muslimer, som definitivt har et misogynistisk kvinnesyn, at moderne Norske kvinner ønsker å underkaste seg dette er rart, i hvert fall for meg, det virker litt som å gå tilbake i tid. Mens norske menn på KG som kaller kvinner tømmestasjoner, mansplainer ting for kvinner, ser ned på dem og mener at kvinner over 30 er null verdt, er IKKE misogynistiske? Anonymkode: a23fa...569 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det lukter ikke vondt om man klarer å vaske seg regelmessig. Jeg forstår godt at de ser ned på kvinner som har sex med disse mannfolka. Hvis hun har sex med en muslim er hun ikke så veldig kravstor. Anonymkode: b852a...26f Hmm ... Skal fortelle det til min bestevenninne som er gift med en advokat fra et muslimsk land. Kjekk, stram, høyt utdannet, veltalende, fint kledd, rik og hyggelig. Jepp, hun er svært lite kravstor fordi hun valgte ham fremfor den alkoholiserte, arbeidsledige naboen med ølvom og nedrig syn på kvinner. Men han er jo etnisk norsk, så hun burde jo så klart ha valgt ham! Anonymkode: a23fa...569 4 2
K.B. Skrevet 21. mai 2023 #19 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mens norske menn på KG som kaller kvinner tømmestasjoner, mansplainer ting for kvinner, ser ned på dem og mener at kvinner over 30 er null verdt, er IKKE misogynistiske? Anonymkode: a23fa...569 Jeg er en Norsk mann og gjør ingen av de tingene du nevner, så du overdriver ganske mye. Faktisk så kjenner jeg ikke igjen noen av disse påstandene blant mine bekjente. Selv om det kanskje finnes menn som har slike meninger, så er det ikke nedskrevet i boka du lever livet ditt etter, så det er vesentlige forskjeller. 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #20 Skrevet 21. mai 2023 Religionen er problemet, ikke hvor de kommer fra. Anonymkode: d94cc...1f5 8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå