AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Hei. Jeg er dame på 35 og er sammen med dame på også 35. kort historie fortalt, vi har vært sammen i 3 og et halvt år, samboer /ex har nå flyttet ut. De har 2 felles barn sammen. har ventet i 3 år på at han skulle flytte pga de Eide hus sammen 50/50. han er nå flyttet. Men nå kommer hun med det at jeg må ha en jobb for at vi skal være sammen. Jeg leier og har vært på intervju. Har ventet på henne i 3 år på at vi skal slippe å skjule oss og nå kommer hun med det kravet. så lurer på om hun noen gang kommer til å ville det skal bli oss? han var flyttet ut 1 mai , og hun feiret bursdag sin idag med familien men jeg og barna var ikke invitert. Anonymkode: 7c4b4...254
Tøvftta Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Det er ikke sikkert hun ønsker å la andre vite at hun liker en dame. Hvor lenge har du vært uten jobb da? Kan være at hun bare kommer med unnskyldninger og krav for å unngå å være ærlig med deg.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Alle vet meg og hun er sammen. Vært uten jobb i 2 år. Ja skulle tro det. Flyttet 1 time fra alle venner og familie for henne også kommer hun med det kravet no Anonymkode: 7c4b4...254
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Denne tråden blir snart stengt grunnet mangelfull overskrift vil jeg tro Anonymkode: 20acb...45b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Men hvorfor har du ikke jobb? Anonymkode: 246e6...a0d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men hvorfor har du ikke jobb? Anonymkode: 246e6...a0d Fordi vi flyttet hit til Radøy, måtte ut til midlertidig hotel pga rør som måtte byttes, og hun var sv og på med meg. Så ville ikke satse her om vi ikke var sammen også Bergen igjen Anonymkode: 7c4b4...254
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Du bør slette tråden (be admin). Stedsnavn og alder mm gjør dere lette å identifisere for folk som kjenner dere. Anonymkode: 246e6...a0d
Matas Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg