AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Vanligste for hvem? En prematur baby? En tenåring? En gammel dame? For bonden? Gruvearbeideren? Brannmannen? Anonymkode: 1274f...d66 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 For en hver person i Norge. Svært vanskelig å forstå dette var da. Anonymkode: bcd94...2f2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Gjør leksene dine selv. Anonymkode: 95db7...fa8 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Ingen lekser. Det er et av måloppnåelsen på et fag jeg går. Jeg lurer på hva de aller vanligste er og ikke alle som er ramset opp på google. Og nei, det står ikke i bøkene. Tenkte dette var det eneste rettet stedet å spørre på forumet, men tydeligvis ikke 😃 Anonymkode: bcd94...2f2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen lekser. Det er et av måloppnåelsen på et fag jeg går. Jeg lurer på hva de aller vanligste er og ikke alle som er ramset opp på google. Og nei, det står ikke i bøkene. Tenkte dette var det eneste rettet stedet å spørre på forumet, men tydeligvis ikke 😃 Anonymkode: bcd94...2f2 Spør læreren din. Anonymkode: 95db7...fa8 1
Tantemor Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 (endret) Forkjølelse, bihulebetennelse, halsbetennelse, ørebetennelse, øyekatarr, lungebetennelse, bronkitt, urinveisinfeksjon. Av sykdommer ellers, kanskje fibromyalgi, IBS, Cøliaki, Chrons, hjerte og karsykdommer, lungesykdommer som kols, diabetes 1 og 2, psykiske sykdommer som f eks bipolar. Det er jo noen vanlige 🤔 Endret 22. mai 2023 av Tantemor Kom på mere
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen lekser. Det er et av måloppnåelsen på et fag jeg går. Jeg lurer på hva de aller vanligste er og ikke alle som er ramset opp på google. Og nei, det står ikke i bøkene. Tenkte dette var det eneste rettet stedet å spørre på forumet, men tydeligvis ikke 😃 Anonymkode: bcd94...2f2 Du finner det på google Spør du læreren din, vil du få tips til hvilke sykdommer som er mest relevante og hvilke sykdommer de legger vekt på med tanke på eksamen. Hilsen lærer på helsefag Anonymkode: 758b3...215 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en hver person i Norge. Svært vanskelig å forstå dette var da. Anonymkode: bcd94...2f2 Upresise spørsmål får upresise svar. Anonymkode: 1274f...d66 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen lekser. Det er et av måloppnåelsen på et fag jeg går. Jeg lurer på hva de aller vanligste er og ikke alle som er ramset opp på google. Og nei, det står ikke i bøkene. Tenkte dette var det eneste rettet stedet å spørre på forumet, men tydeligvis ikke 😃 Anonymkode: bcd94...2f2 Det eneste rette er å gjøre oppgaven sin selv. Du har ikke kg bak deg på eksamen. Anonymkode: 93fd7...baa 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det eneste rette er å gjøre oppgaven sin selv. Du har ikke kg bak deg på eksamen. Anonymkode: 93fd7...baa Det er ingen oppgave. Vi har lov å bruke hjelpemidler, så da er det min feil å tro at jeg kunne spørre inne på et helse-forum. På eksamen har jeg heller ikke fagbøkene med meg. Men jeg må da fortsatt bruke de og lese i de nå? Samme med sosiale medier/youtube/Noklus/digitale forum?? Hva er problemet? Om ikke du kan svare på det som er spørsmålet, så er det best å unnlate å svare. Anonymkode: bcd94...2f2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du finner det på google Spør du læreren din, vil du få tips til hvilke sykdommer som er mest relevante og hvilke sykdommer de legger vekt på med tanke på eksamen. Hilsen lærer på helsefag Anonymkode: 758b3...215 Ja, vi har fått tips 😃 Men jeg ville ha noen flere på listen 😃 Anonymkode: bcd94...2f2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen oppgave. Vi har lov å bruke hjelpemidler, så da er det min feil å tro at jeg kunne spørre inne på et helse-forum. På eksamen har jeg heller ikke fagbøkene med meg. Men jeg må da fortsatt bruke de og lese i de nå? Samme med sosiale medier/youtube/Noklus/digitale forum?? Hva er problemet? Om ikke du kan svare på det som er spørsmålet, så er det best å unnlate å svare. Anonymkode: bcd94...2f2 Hjelpemidler er for å søke opp svaret ikke få andre til å finne svaret for en. Anonymkode: 93fd7...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå