Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann. Måtte stalke han litt ig så meldingene hans. Så han utvekslet meldinger mellom sin kusine. Han gikk på do. Men han la tlf på bordet. Hun skrev: jeg kommer i helgen med kake og gave jeg og mormor, kan jeg få overnatte også? Vi gleder oss. Så svarte han: nei hvorfor må dere overnatte, du må roe ned litt, og hvorfor akkurat i helgen? Ellers får du glemme at du får noe mat på bursdagen, om dere overnatter. Så hadde hun bare lest meldingen hans. Så etterpå spurte jeg om han hva han skulle på hans bursdag? Da sa han får besøk av kusine og mormor. Men de skal overnatte og, men jeg gidder faen ikke å gi de mat. De får ta ansvar for det selv, ta med sin egen mat.  

Jeg ble bare satt ut. De er hyggelige og tar med seg gaver og slikt. Og han vil ikke gi de mat en gang på bursdagen bare fordi de skal overnatte hos han, hersketeknikk. Tenk å oppfør seg sånn. Jeg vurderer å droppe han

Anonymkode: 5ec11...442

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en vrang mann, med mindre det ligger noe helt spesielt bak dette.

Anonymkode: cca44...3db

Skrevet

du vurderer? Hva gjør at du overhode tenker det er fint å ha en som er slik som partner resten av livet?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...