AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Fakstisk kan jeg kalle han for en barndomsvenn eller kjent han siden slutten av tenårene. Mistet selvfølgelig kontakt i ett års periode, men møtte på hverandre igjen, tror vi tilbrakte til sammen seks måneder før han tolket vennligheten min feilaktig og ble tvunget til å avvise han. Har ikke sett han på 10 år før forrige uke da vi var tilfeldigvis sammen i en 17 mai frokost hos en felles venn av oss begge. Ble sjokkert av å se han igjen, men samtidig så glad for at han har klart seg så bra i livet og ikke minst økonomisk. Jeg er selvfølgelig singel, men vet ikke om han er det, han var jo tross alt alene på den frokosten og jeg tror faktisk jeg fikk følelser for han. Spørsmålet nå er hvordan jeg skal kunne tilnærme meg etter den historikken vi har hatt sammen, har en ekkel følelse at bakgrunnen kan bli drøftet opp og ender opp i en veldig pinlig situasjon uten noe tilvenning. Ideer folkens!!! Anonymkode: 53797...4c5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Oh geez samma rulla en venninne av meg snakket om noe lignende igår haha Anonymkode: 3dc04...b02 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Så du lurer på hvordan en fyr du avviste fordi han ikke fortjente å ha noe deg å gjøre da du var ditt beste skal nå gifte seg med deg, bli gjelds slave i 30 år for å kjøpe deg en kåk? Anonymkode: d3936...f3f 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du lurer på hvordan en fyr du avviste fordi han ikke fortjente å ha noe deg å gjøre da du var ditt beste skal nå gifte seg med deg, bli gjelds slave i 30 år for å kjøpe deg en kåk? Anonymkode: d3936...f3f Unnskyld meg? Vat det noe jeg skrev ovenfor så handlet mer om følelser og kjærliget?. Jeg fikk følelser for en fyr jeg faktisk hadde noe form for forhold til. Vær så snill å les mer nøye før du antyder noe som helst! TS Anonymkode: 53797...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Unnskyld meg? Vat det noe jeg skrev ovenfor så handlet mer om følelser og kjærliget?. Jeg fikk følelser for en fyr jeg faktisk hadde noe form for forhold til. Vær så snill å les mer nøye før du antyder noe som helst! TS Anonymkode: 53797...4c5 Du var jo overasket på at han har klart seg økonomisk skrev du, men uansett hvordan kan du avvise en fyr også elske han igjen når du er utvasket og fattig?. hører at det skjer stadig, bare en tanke, intet personlig! Anonymkode: 8fd0f...81d 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Så bra at han har masse penger da. Skjønner godt at du ble interessert 😊 Du får ringe og si at det var kjekt å treffe på han igjen, og la samtalen gå naturlig, og flette inn et spørsmål om han er singel på et passende sted i samtalen. Anonymkode: 0d8b1...574 3
Andro Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du lurer på hvordan en fyr du avviste fordi han ikke fortjente å ha noe deg å gjøre da du var ditt beste skal nå gifte seg med deg, bli gjelds slave i 30 år for å kjøpe deg en kåk? Anonymkode: d3936...f3fr Det skal alltid komme en bitter surpung, som er sint på en annen manns vegne, for at han ble avvist for maaaange år siden, da ts ikke var forelsket eller klar for forhold. Og bruke dette til å rakke ned på henne for å være i en annen situasjon og modus i dag. Aldeles latterlig. Både livssituasjon og følelser endres gjennom livet, og det som var vennskap kan bli til noe annet, en annen gang... Kan du ikke bare sende en melding, og skrive at "Takk for sist! Det var hyggelig å se deg igjen i selskapet " Hvordan han svarer sier vel det meste? 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du var jo overasket på at han har klart seg økonomisk skrev du, men uansett hvordan kan du avvise en fyr også elske han igjen når du er utvasket og fattig?. hører at det skjer stadig, bare en tanke, intet personlig! Anonymkode: 8fd0f...81d Ja og? Det å klare seg økonomisk er en form for attraksjon og ikke nødvendigvis en helhet av seg. Er i arbeid og eier bolig så jeg trenger ikke forsørger og det med at jeg avviste han, det skjedde i en svært ung alder hvor jeg var usikker på alt inkludert med hvem jeg skulle ende opp med, Jeg var bare for ung og trenger da tid for å finne ut hvor jeg stor hen i alt mulig også karrier valg. Idag er ting stabilt og jeg trenger ikke utforske noe som helst lenger. Idag kan jeg ikke være mer sikker på hvem som passer meg. TS Anonymkode: 53797...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 Det som egentlig har blitt en universiell problemstilling at menn i yngre aldre blir blankt avvist fordi ikke var nok for de jentene da. Som om menn ikke gjør det samme? kjenner en mann som fikk kun tre tinder match i denne uken og selv med å slite matcher begynte å studere å printere. Tok liksom ikke den første matchen han fikk. Fanken så tåpelige dere er! Anonymkode: 09913...785
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 PUNG UT FOR DEN GAMLE SKRØNAAAA!!!! fordi..................................................................Hun "fortjener" det Anonymkode: e5744...f78
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 Skal du vise han interesse og putte han over i vennesonen igjen da? Anonymkode: e297a...b88
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 Andro skrev (13 minutter siden): Det skal alltid komme en bitter surpung, som er sint på en annen manns vegne, for at han ble avvist for maaaange år siden, da ts ikke var forelsket eller klar for forhold. Og bruke dette til å rakke ned på henne for å være i en annen situasjon og modus i dag. Aldeles latterlig. Både livssituasjon og følelser endres gjennom livet, og det som var vennskap kan bli til noe annet, en annen gang... Kan du ikke bare sende en melding, og skrive at "Takk for sist! Det var hyggelig å se deg igjen i selskapet " Hvordan han svarer sier vel det meste? Tja, nå var det TS som gjorde et poeng ut av at han har klart seg bra økonomisk. Vanskelig å tolke det som noe annet enn at det faktisk er av stor betydning for henne Anonymkode: 57f5e...3a9
Andro Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): at det faktisk er av stor betydning for henne Eller for ham? Kanskje det har vært grunn til å bekymre seg for ham tidligere? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fakstisk kan jeg kalle han for en barndomsvenn eller kjent han siden slutten av tenårene. Mistet selvfølgelig kontakt i ett års periode, men møtte på hverandre igjen, tror vi tilbrakte til sammen seks måneder før han tolket vennligheten min feilaktig og ble tvunget til å avvise han. Har ikke sett han på 10 år før forrige uke da vi var tilfeldigvis sammen i en 17 mai frokost hos en felles venn av oss begge. Ble sjokkert av å se han igjen, men samtidig så glad for at han har klart seg så bra i livet og ikke minst økonomisk. Jeg er selvfølgelig singel, men vet ikke om han er det, han var jo tross alt alene på den frokosten og jeg tror faktisk jeg fikk følelser for han. Spørsmålet nå er hvordan jeg skal kunne tilnærme meg etter den historikken vi har hatt sammen, har en ekkel følelse at bakgrunnen kan bli drøftet opp og ender opp i en veldig pinlig situasjon uten noe tilvenning. Ideer folkens!!! Anonymkode: 53797...4c5 Hehe. Dette her er jo klassisk da. Anonymkode: 6246a...70e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 Lett å henge seg opp i det med økonomien når TS skrev sånn som hun gjorde. 😂 Men helt alvorlig. Jeg traff samboeren min da vi begge var 40. Føler vi er en GANSKE god match! Men hadde vi truffet hverandre for 20 år siden, så hadde vi nok ikke vært interessert i hverandre da vi var ganske ulike i den alderen. Selvsagt skal ikke TS ha dårlig samvittighet for å avvise én hun ikke er interessert i! Men på 10 år har man endret seg ganske mye, og man har mer modne forventninger og "krav" til en potensiell partner. Ikke ulogisk at et kjekt gjensyn med en gammel venn kan vekke interesse om han er noe slikt hun liker nå i en mann! Anonymkode: 0d8b1...574 1
Sannhetsøkende Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 Virket han hyggelig mot deg? Henvendte han seg til deg? Ikke for at det alltid har noe å si da, men bare lurte 😊 Kan jo sende han en mld her som en annen foreslo og se hvordan han reagerer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Så du lurer på hvordan en fyr du avviste fordi han ikke fortjente å ha noe deg å gjøre da du var ditt beste skal nå gifte seg med deg, bli gjelds slave i 30 år for å kjøpe deg en kåk? Anonymkode: d3936...f3f Snakk om å dra ting ut av proposisjoner, krenka? 😂 Anonymkode: 83898...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Skrevet 21. mai 2023 Uten tvil er det eneste som var attraktivt var det økonomiske. tror verken han eller hun ti år etter ble enda deiligere enn det de var. Det er dessverre sånn det er og veldig vanskelig å beskytte dette moralsk selvom det er noen som prøver, men 1. Hun avviste han fordi hun ikke syntes han var kjekk nok eller spennende nok, det med at hun ikke var klar til forhold betyr at hun verden hadde forhold til han eller andre noe jeg tviler sterkt på 2. Hun er ti år eldre og fortsatt singel, det betyr at hun enten ble pumpet og dumpet eller brukte tiden å finne Quartzen som ikke finnes Iallfall håper jeg for han skyld at han har noen andre eller kommer til å avvise TS tilbake dersom hun prøver seg. Han har det bra økonomisk er for hans egen lykke og din TS. Karma bet deg i ræva! Anonymkode: a3cd2...d24
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #19 Skrevet 21. mai 2023 Håper du driter i de bitre svarene som ønsker karma biter deg i røva fordi du som ung avviste en du ikke var interessert i. De har sikkert avvist noen selv. Er faktisk lov og helt riktig å gjøre hvis det ikke er gjensidig. Avviste du på en snill måte så har ingen noe å ta deg på. Har selv opplevd et par smålige menn som har vært grinete mange år etter et avslag. Disse ville jeg aldri hatt senere heller. Jeg var ærlig med meg selv. Blir ikke sammen med noen av veldedighet heller. Du kan sende han en melding å se hva han svarer. Anonymkode: 5636d...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå