Gå til innhold

Unge menn på Tinder tar ikke iniatitiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett mønster at de unge mennene fra alderen 23-29. ikke tar insj i det hele tatt. Jeg ser bra ut, og slikt. Men jeg tar kontakt først, skriver har du en fin dag. De svarer og spm tilbake. Og jeg spør hvor bor du. Deretter spør de ikke tilbake, tinder fyr idag. Og der stopper det.  Vært på date med en mann for 2 år siden, han var 24. samme som meg. Hadde en date på stranda. Ikke tok han insj til samtalene. Umulig å holde  i gang samtalen. Likvel spurte han om hab kunne sove hos meg, så sa jeg nei takk det var for dårlig kjemi. Han skjønte ikke hvorfor så jeg sa du er dårlig med prating. Så sa han: jeg vet ikke hva vi skal snakke om

Har hatt en eldre mann som kjæreste 36, kjempelett fyr å prate med. Og tok insj.  Deretter møtte jeg enda en etter det ble slutt med eksen, han var enda bedre. Tok masse insj på happn. Skreiv utfyllende meldinger. Han ville møtes raskt.  De unge mennene tar ikke noe initativ nesten. Kjedelige. Dater derfor eldre, mer seriøse og mye mere livserfaring. De er veldig good guys mange av de. Høy på pæra er de unge mennene. De er barnslige og

Anonymkode: 631cf...ae8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er interessant. 

Kanskje de unge er bortskjemte  eller er så vant til å ha en skjerm at de ikke klarer å ha en samtale

Anonymkode: 6b66a...e0e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å spørre om hvor noen bor er jo litt creepy.. 

Anonymkode: 9010f...a87

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Å spørre om hvor noen bor er jo litt creepy.. 

Anonymkode: 9010f...a87

Hva er creepy med det da? Vanlig å spørre. Om han bor i Oslo eller Bergen f.eks, alle har svart på det og spør tebake. Man vil jo vite hvor langt unna han bor. Uvanlig å spørre om adresse plutselig

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

fordi de som er like gamle som deg eller yngre foretrekker yngre enn deg. Enig at kvinner burde date eldre, men som 24 åring hadde jeg Max satt opp for 28, 36 er litt mye å ta i. da skulle jeg minst vært 30

Anonymkode: 4146b...0a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du ts?

Anonymkode: 8808a...6be

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sett mønster at de unge mennene fra alderen 23-29. ikke tar insj i det hele tatt. Jeg ser bra ut, og slikt. Men jeg tar kontakt først, skriver har du en fin dag. De svarer og spm tilbake. Og jeg spør hvor bor du. Deretter spør de ikke tilbake, tinder fyr idag. Og der stopper det.  Vært på date med en mann for 2 år siden, han var 24. samme som meg. Hadde en date på stranda. Ikke tok han insj til samtalene. Umulig å holde  i gang samtalen. Likvel spurte han om hab kunne sove hos meg, så sa jeg nei takk det var for dårlig kjemi. Han skjønte ikke hvorfor så jeg sa du er dårlig med prating. Så sa han: jeg vet ikke hva vi skal snakke om

Har hatt en eldre mann som kjæreste 36, kjempelett fyr å prate med. Og tok insj.  Deretter møtte jeg enda en etter det ble slutt med eksen, han var enda bedre. Tok masse insj på happn. Skreiv utfyllende meldinger. Han ville møtes raskt.  De unge mennene tar ikke noe initativ nesten. Kjedelige. Dater derfor eldre, mer seriøse og mye mere livserfaring. De er veldig good guys mange av de. Høy på pæra er de unge mennene. De er barnslige og

Menn som er interessert tar initiativ uavhengig av alder. 

Hilsen mann

Anonymkode: 874e2...20a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn som er interessert tar initiativ uavhengig av alder. 

Hilsen mann

Hilsen mann, ikke menn. Ikke alle gjør det; personlig gjør jeg det ganske sjelden.

Anonymkode: 8f1ad...fdd

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hilsen mann, ikke menn. Ikke alle gjør det; personlig gjør jeg det ganske sjelden.

Hvorfor gjør du ikke det da?

Anonymkode: 0fc0c...57f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

kanskje de er alt for bekymret for at kvinnfolk kommer til å se på dem som noen "forbanna masekopper" og at kvinnene bare kommer til å bli irriterte på dem?  

Anonymkode: 614c4...cf0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor gjør du ikke det da?

Kanskje han liker damer som tar initiativ? Da er det jo dumt å ta for mye selv ;)

Anonymkode: aff23...5cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker dette har mye mer med personlighet å gjøre enn alder jeg har datet både yngre og eldre enn meg selv. 

Uavhengig av alder, er en mann interessert tar han initiativ. Med unntak av de veldig sjenerte kanskje. Men selv de føler jeg er "på" på tinder /happen etc. 

Yngste jeg har datet i fjor på 25 kjørte en time hit rett etter nattevakt for å ha frokost date med meg. 

Menn som vil får det til👍

Tenker personlighet, interesse og kjemi er det avgjørende her. 

Funker ikke pratinga? Nei da har dere vell ikke rett kjemi da. Da prøver du igjen med en ny☺️

Dette finner du ut av☺️

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje han liker damer som tar initiativ? Da er det jo dumt å ta for mye selv ;)

Anonymkode: aff23...5cf

Da vil damene tro han ikke er interessert så ikke det smarteste trekket. Aldri opplevd at en interessert mann ikke tar initiativ med meg

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Da vil damene tro han ikke er interessert så ikke det smarteste trekket. Aldri opplevd at en interessert mann ikke tar initiativ med meg

Du ser virkelig ikke det åpenbare problemet med dette utsagnet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ser virkelig ikke det åpenbare problemet med dette utsagnet?

At jeg ikke hadde visst de var interessert fordi de ikke tar initiativ mener du? Tanken har slått meg før og tatt initiativ selv, fant da ut at de ikke var interessert og at magefølelsen med at interesserte menn tar kontakt stemte. Så det er ikke et smart trekk av han hvis han vil ha dame 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Får Incel vibes av TS. Klager over at motsatt kjønn ikke tar insj og spør hvor de bor 😞 usj

Anonymkode: fe49a...cea

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får Incel vibes av TS. Klager over at motsatt kjønn ikke tar insj og spør hvor de bor 😞 usj

Anonymkode: fe49a...cea

Klager ikke. Sier at jeg har mere draget på eldre menn. Jeg har bra utseende og fin kropp.😊

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Klager ikke.

Dette er vel strengt tatt en klage-tråd

Anonymkode: 5fd99...522

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres isåfall merkelig og lite logisk ut. 

AnonymBruker
Skrevet

kanskje disse mennene forventer at kvinnen skal ta initiativ, for en gangs skyld?  

Anonymkode: 614c4...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...