Gå til innhold

Lutinus og rar mens (mulig svangerskapsblødning/kjemisk?)

Mandagsunge

Anbefalte innlegg

Har andre erfart at Lutinus gir uvanlig menstruasjon?

9 dager etter innsett av blasto har jeg brun spotting. Dagen etter rosa spotting som utpå ettermiddagen blir en solid blødning + menssmerter, så jeg går ut fra at det er TR som kommer ganske så på tiden. Men: Dagen etter dette igjen (dvs. dag 11 etter innsett, dag 2 av mens) er blødninga avtatt betydelig. Dette er ikke vanlig mønster med mens hos meg, og konsistensen på blodet var heller ikke som den bruker å være. 

(har ikke testa og vil ikke gjør det før dato fra klinikken)

Endret av Mandagsunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er i samme situasjon som deg! Gikk inn her for å skrive et innlegg om dette. Jeg er på dag 9 etter innsett av 5-dagers i dag, har blødd lyst og litt mer sparsomt enn mens i to dager.

Men jeg har testet i tre dager allerede (strimmel), og testen blir mer og mer positiv for hver dag! Det kan være at jeg er gravid og at det er en uskyldig blødning, men jeg blødde mindre enn dette da jeg var gravid forrige gang (det ble barn). Jeg har også tenkt spontanabort, men mer sannsynlig er vel exu da, siden testene blir sterkere og sterkere? 

Jeg går også på Lutinus. Syns dette minner om forrige gang (da det gikk bra), men med litt mer blod.

Anonymkode: f1a97...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til begge to! Når har dere testdag? Dere må oppdatere på hvordan det går!🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del tok blødninga seg opp og blei ein langdry menstruasjon, så ein kan nok slå fast at det var Lutinus. På den andre sida var eg i alle fall førebudd på den negative testen 😑 Håper ting gjekk betre for vår medsyster ovanfor. 

Endret av Mandagsunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har testdag 30/5. I går testet jeg sterkere positivt på morgenen, men utover dagen blødde jeg kraftig. Mye mer enn vanlig mens. Masse rødt, friskt blod. På nettene også.  Jeg var derfor forberedt på at det gikk åt skogen, og at jeg ikke kom til å få så sterk strek på test i dag, men jammen var den sterkere enn i går - knallpositiv! 

Så nå aner jeg ikke hva jeg skal tro. Testen bør vel ikke bli sterkere om jeg spontanaborterer? Hcg sitter jo litt i kroppen, men det øker vel ikke?

Så jeg er vel på samme sted som da jeg skrev den forrige kommentaren.

TS: håpet er nok ikke ute, men det er så kjipt å bygge opp forhåpninger, og så bli kjempeskuffa. Skjønner godt holdningen din! Prøver på det hver gang, men så tester jeg tidlig, og ender bare opp med å bli forvirret. Syns også det virker litt rart at Lutinus skal gi så stor/annerledes blødning, det står i alle fall ikke under vanlige bivirkninger i pakningsvedlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager, så nå at du hadde testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...