Tabris Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Jeg tenker to ting: 1. Han bør ansette noen som kan oppgradere nettsiden hans. Den ser ut som om den er fra 1998. 2. Han bør kanskje vurdere å drikke et par færre øl før han skriver og legger ut innlegg. 2
Snuppa09 Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2023 Tabris skrev (5 minutter siden): Jeg tenker to ting: 1. Han bør ansette noen som kan oppgradere nettsiden hans. Den ser ut som om den er fra 1998. 2. Han bør kanskje vurdere å drikke et par færre øl før han skriver og legger ut innlegg. Helt enig men skummelt hvor mange som deler disse forvridde meningene med han. 1
Carrot Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 tja, han ordlegger seg rart men poenget er forsåvidt et viktig tema å diskutere: hvem bestemmer hva som er og ikke er best for alle og hvorfor lar vi det skje bortimot ukritisk? 7
Enda en tulling Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Tabris skrev (14 minutter siden): Jeg tenker to ting: 1. Han bør ansette noen som kan oppgradere nettsiden hans. Den ser ut som om den er fra 1998. 2. Han bør kanskje vurdere å drikke et par færre øl før han skriver og legger ut innlegg. Snuppa09 skrev (8 minutter siden): Helt enig men skummelt hvor mange som deler disse forvridde meningene med han. Om man tar med i betraktningen at mannen er komiker og at teksten derfor inneholder noe fleip, ironi og spissformuleringer - kan dere da, på en saklig måte, uten å ty til latterliggjøring, stempling og lignende hersketeknikker forklare hva han sier som er feil? 7
Badebuksa2.0 Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 Snuppa09 skrev (På 21.5.2023 den 19.03): https://falsk.no/stikke-hue-i-sanda/ Det JEG tenker er at han har gjort mye research. Han fremstiller WEF som akkurat det de er, og det de er ute etter. Mentalpasienter med grandiose vrangforestillinger om seg selv og sitt verdensherredømme. At ikke flere fordømmer dem, er kanskje fordi de snikinnfører saker og ting, og sniker seg inn her og der som slanger. Folk ser det ikke. Jeg advarer, folk latterliggjør. Men de sier jo, rett ut, hva de er ute etter. Så enten er folk massehypnotiserte, eller så er de bare rett og slett dumme 2 2
Jegern Puahate Skrevet 23. mai 2023 #9 Skrevet 23. mai 2023 On 5/21/2023 at 8:18 PM, Snuppa09 said: Helt enig men skummelt hvor mange som deler disse forvridde meningene med han. Deriblant WEF selv, om vi skal tro hva de selv proklamerer. Denne Schwab har jo en rekke sitater, deriblant "own nothing, be happy" som kan gi noen uhyggelige asossiasjoner. Uavhengig av det er sentralisering av makt en åpenbar risiko for misbruk i seg selv. 2 1
Badebuksa2.0 Skrevet 23. mai 2023 #10 Skrevet 23. mai 2023 Jegern Puahate skrev (4 minutter siden): Deriblant WEF selv, om vi skal tro hva de selv proklamerer. Denne Schwab har jo en rekke sitater, deriblant "own nothing, be happy" som kan gi noen uhyggelige asossiasjoner. Uavhengig av det er sentralisering av makt en åpenbar risiko for misbruk i seg selv. Planen er jo nettopp misbruk. Dette må aldri skje. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå