Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten på 30 jobber ikke og har alltid bodd hjemme hos foreldrene. Fordi han ikke vet hva han vil gjøre med livet, og han bruker tiden på trening, kafé og internett. Han har jobbet før, for flere år siden, og har noen sparepenger, men betaler ikke leie.

Tanker om dette? Er det et dødfødt prosjekt å håpe på endring? Han blir defensiv når jeg tar det opp og mener at penger ikke er alt 

Anonymkode: ba8b9...28b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er dette et mega rødt flagg... Mange mennesker i 30 åra har jo utdanning, fast jobb og har kjøpt seg eget hus... Om han hadde vært i 20 årene hadde det ikke vært like ille, men jeg syns folk som er såpass voksne og ikke har jobb og bor hjemme hos foreldre er snodige... Og enn du? Jeg går ut i fra at du har jobb og har bodd for deg selv lenge, så det må jo bli sært for dere begge når dere lever helt ulike liv? Og hvordan skal det bli om han skal endelig flytte ut og bo sammen med deg. Altså gjør han ting hjemme hos foreldrene? Eller er det kjære mor som går å vasker klær, rydder og gjør slike ting slik at det blir skikkelig overgang for han når han må gjøre det så det ikke bare er du som "tar over rollen" til moren? Jeg vet ikke jeg, bare spør.

Anonymkode: e43c7...494

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeeez. Nei. Bare nei...

• Liker 1
Skrevet

Han kommer antakelig aldri til å bli voksen, og jeg hadde ikke orket det der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva menes med at han bor hjemme da?
Oppfører han seg som en tenåring, mamma vasker, lager mat og bretter klærne hans?

Eller "leier" han ett rom? 

Oppfører han seg som en tenåring, da det er dødfødt. Ikke vits i å prøve en gang. Og jeg hadde fortalt at det var grunnen til at jeg slo opp og. Du er over 30,  men oppfører deg og lever som du er 13. 

Anonymkode: d731e...fbc

Skrevet

Han kommer nok neppe til å greie å forandre seg.

Så med mindre du ikke vil ha en arbeidsløs manne baby så er nok dette prosjektet bare å avslutte.

Spesielt siden han ikke vil snakke om temaet og mener at penger ikke er alt.

Hans manglende vilje til å ønske seg ett bedre liv sier alt.

AnonymBruker
Skrevet

Turn off, spør du meg. 

Anonymkode: 0c8a8...d06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...