Gå til innhold

Kvinner med usunne preferanser til menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Solbrune kropper eldes raskere og har økt risiko for kreft. Steroider eller en del fett på magen er heller ikke sunt. Hvorfor vil mange kvinner sykeliggjøre sunne kropper ved å like usunne?

Anonymkode: 0721b...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Solbrune kropper eldes raskere og har økt risiko for kreft. Steroider eller en del fett på magen er heller ikke sunt. Hvorfor vil mange kvinner sykeliggjøre sunne kropper ved å like usunne?

Mener du treningsdamene du følger på instagram?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det som virkelig er usunt er jo kravet om å ha stor bamsekropp... Overvekt er jo svært usunt

Anonymkode: 414e9...fa2

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er ikke slik at man bestemmer seg rasjonelt for å tennes av en bestemt type menn. På samme måte som menn foretrekker undervektige kvinner, vil mange kvinner foretrekke usunne menn. 

Anonymkode: 1d626...06f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

På samme måte som menn foretrekker undervektige kvinner

Det som regnes som sunn vekt for folk flest er BMI mellom 19 og 25.

Det er svært få menn som foretrekker en BMI under 19. Og svært mange kvinner som foretrekker en BMI over 25.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det som regnes som sunn vekt for folk flest er BMI mellom 19 og 25.

Det er svært få menn som foretrekker en BMI under 19. Og svært mange kvinner som foretrekker en BMI over 25.

Statistisk sett foretrekker menn BMI på 20 eller lavere. Altså, i nedre område for normalvekt eller undervekt. Det er ikke sunt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Statistisk sett foretrekker menn BMI på 20 eller lavere. Altså, i nedre område for normalvekt eller undervekt. Det er ikke sunt.

Alle menn i alle aldre?  Hvilken statistikk? 

Anonymkode: dba57...4f3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at likbleke damer med næringsmangel og vitaminmangel er noe mer ettertraktet? 

De fleste tiltrekkes en solbrun og sunn kropp med glad sinn som man får av sola 

Anonymkode: a6592...c27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tror du at likbleke damer med næringsmangel og vitaminmangel er noe mer ettertraktet? 

De fleste tiltrekkes en solbrun og sunn kropp med glad sinn som man får av sola 

Hvorfor setter du likhetstegn mellom solbrun og sunn kropp? Jeg er naturlig blek,  forblir blek, men kan bli rød av sola. Skal jeg bli «solbrun» må ta på maling. Valgene her er da maling eller skade huden over tid i håp om litt endring.. Litt lei av masing om solbrun hud… 

Anonymkode: e8cf6...266

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor setter du likhetstegn mellom solbrun og sunn kropp? Jeg er naturlig blek,  forblir blek, men kan bli rød av sola. Skal jeg bli «solbrun» må ta på maling. Valgene her er da maling eller skade huden over tid i håp om litt endring.. Litt lei av masing om solbrun hud… 

Jeg snakket ikke om deg, men for å tydeliggjøre for ts at sol heller ikke gjør en kropp usunn som han hevder 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han skrev vitterlig "solbrun OG sunn", ikke solbrun = sunn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...