Gjest Janna Skrevet 31. oktober 2002 #1 Skrevet 31. oktober 2002 http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=wordshark Oouææææh :o
xeyes Skrevet 31. oktober 2002 #2 Skrevet 31. oktober 2002 24050 Poeng! Wee ble ikke spist og fikk masse bonus! Åh så flink *ler* -x
*nora* Skrevet 31. oktober 2002 #4 Skrevet 31. oktober 2002 Kom til brett ni, før det ble game over Fikk 485 839 poeng... Var litt moro det der! Selv om jeg ikke forstod så mange av ordene, tror jeg må friske opp engelsken min litt
xeyes Skrevet 31. oktober 2002 #5 Skrevet 31. oktober 2002 Hehe ga meg med første brett jeg Har ikke sååå fritidsproblemer -x
Gjest Madden Skrevet 6. november 2002 #6 Skrevet 6. november 2002 å FYTTIRAKKERN!! Dette er skummelt...Jeg kom til level 19 og 568007 poeng! altså femhundreogsekstiåttetusen!!!!! men nå har jeg sittet i 45 minutter...huff... :oops: tror jeg drar hjem nå jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #7 Skrevet 7. november 2002 Å nei å nei! dette går over alle støvleskaft! :o Jeg klarer ikke å slutte å spille dette dumme spillet! har nå kommet meg til level 21 og fått 1,5 mill. poeng!...er det noen som kommer seg forbi dette nivået? jeg får det ikke til altså!!! snakk om å bli hekta...dette er akkurat som da jeg oppdaget tetris for første gang! spilte nesten en uke i strekk! jeg blir helt tussete av å vite at det finns flere nivå og jeg ikke kommer meg dit!! *maddie lider av alvorlig spillegalskap* huff å huff!
Gjest Madden Skrevet 7. november 2002 #8 Skrevet 7. november 2002 Hmm..jeg datt visst ut av systemet der et øyeblikk!blir jeg da pålogget som gjest? :o hm...vel innlegget over er altså mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå