AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Skal prøve å forklare. Underlivet, altså ytre kjønnslepper eller området rundt skjedeåpningen føles så rart og tykt. Akkurat som om det er lagt en tykk streng inn under huden på hver side. Opplever ingen smerte eller noe, og merker ingenting til dette når jeg går eller sitter. Men kjenner det når jeg kjenner etter med fingrene, og jeg merker det når jeg sitter i squat posisjon eller er på do og underlivet på en måte er lavere nede enn lårene. Tidligere i kveld skulle jeg gjøre klart badestamp til barnet mitt, og da satt jeg i en sånn squat-aktig posisjon, og kjente denne strammingen og samtidige bulingen ekstra godt. Kjente etter med fingrene, og det kjenners oppsvulmet og hovent ut. Ser med speil, og kan ikke se noe unormalt. Noen som kjenner igjen dette? Jeg ble veldig redd, og har skremt meg selv opp med googling om livmorhalskreft og det meste. Er dessuten redd for at det er noe galt som gjør at det vil være problematisk å føde. Måtte sy litt etter forrige fødsel, men alt har grodd fint og så bra ut på kontroll. Er 1,5 år siden forrige fødsel og jeg er ca 30 uker på vei nå. Noen som har kjent på lignende og som vet hva det er? Får ikke legetime med det første, så spør derfor her, men skal ta kontakt med lege også. Har vel kjent dette i noen uker, kanskje lenger, men først i dag det virkelig begynte å bekymre meg. hilsen stresset! Anonymkode: 116fe...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå