Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kronisk plaget med at jeg ikke finner BH'er som er smal nok rundt ryggen, jeg ha 70 rundt. Kombinert med at jeg må ha E/F-cup så er det nærmest umulig å oppdrive. Uansett, poenget mitt er at jeg ikke skjønner hvorfor jeg må så lavt. Jeg er ikke tynn eller lita, jeg er 170 og 70kg, og pga. gener har jeg masse fett på ryggen... Nå går jeg også ned i vekt pga. noen medisiner, så hva helsinke gjør jeg når 70 er for stort? Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sett 65, og slett ikke i E/F... Erfaringsmessig vet jeg også at jeg ikke blir å gå ned i cup-størrelse om jeg går ned til 60kg.

Noen med innsikt?

Anonymkode: 6ada9...01e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har massevis av  bher med 65 i omkrets på Change. 60 også for den saks skyld.

Anonymkode: 1e417...c87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kronisk plaget med at jeg ikke finner BH'er som er smal nok rundt ryggen, jeg ha 70 rundt. Kombinert med at jeg må ha E/F-cup så er det nærmest umulig å oppdrive. Uansett, poenget mitt er at jeg ikke skjønner hvorfor jeg må så lavt. Jeg er ikke tynn eller lita, jeg er 170 og 70kg, og pga. gener har jeg masse fett på ryggen... Nå går jeg også ned i vekt pga. noen medisiner, så hva helsinke gjør jeg når 70 er for stort? Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sett 65, og slett ikke i E/F... Erfaringsmessig vet jeg også at jeg ikke blir å gå ned i cup-størrelse om jeg går ned til 60kg.

Noen med innsikt?

Jobber i undertøysbutikk og ser massevis 65 e/ f BH-er hver dag. 
det er ikke alltid man går ned i cup størrelse ved vekttap, ofte blir det hud istedenfor fett som fyller ut cupen. Du har vel kanskje ikke så masse fett på ryggen som tror , hvis du er såpass smal, men benbygning har egentlig mer og si . 

Anonymkode: b3dba...91c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De har massevis av  bher med 65 i omkrets på Change. 60 også for den saks skyld.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jobber i undertøysbutikk og ser massevis 65 e/ f BH-er hver dag. 
det er ikke alltid man går ned i cup størrelse ved vekttap, ofte blir det hud istedenfor fett som fyller ut cupen. Du har vel kanskje ikke så masse fett på ryggen som tror , hvis du er såpass smal, men benbygning har egentlig mer og si . 

Jeg har vært på Change her jeg bor(og alle mulig andre undertøysbutikker både her, i Oslo, i utlandet, på nett, you name it), og det er sjeldent jeg finner 70, og slett ikke i stor cup:\ Lurer på hva slags change butikker dere er på, for da setter jeg meg på flyet...

Jeg vil definitivt si jeg har mye fett på ryggen, det er genetisk og min mor er likens. Jeg kan ta en skikkelig fistful over og under BH'n:P Og jeg tror ikke noen vil si at jeg er noe annet enn kraftig/atletisk bygget. Men så har jeg vært normalvektig+ eller feit stort sett bestandig da, så jeg vet ikke helt hvordan jeg ser ut i et lavere normalvekt-område.

Skrevet

Jeg bruker 65E og Cubus har bher i 65 opp til F eller G. De har ikke det største utvalget i 65, men mye mer enn Lindex og H&M, ihvertfall :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært på Change her jeg bor(og alle mulig andre undertøysbutikker både her, i Oslo, i utlandet, på nett, you name it), og det er sjeldent jeg finner 70, og slett ikke i stor cup:\ Lurer på hva slags change butikker dere er på, for da setter jeg meg på flyet...

Jeg vil definitivt si jeg har mye fett på ryggen, det er genetisk og min mor er likens. Jeg kan ta en skikkelig fistful over og under BH'n:P Og jeg tror ikke noen vil si at jeg er noe annet enn kraftig/atletisk bygget. Men så har jeg vært normalvektig+ eller feit stort sett bestandig da, så jeg vet ikke helt hvordan jeg ser ut i et lavere normalvekt-område.

Du kan handle på nettbutikken hvis du ikke finner noe i fysiske butikker. Men jeg har i alle fall ikke hatt noe problem med å finne 65  på Change i både Oslo og Tromsø :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 70E og kjøper bher på Cubus.

Anonymkode: 1edf5...51b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 19.05):

Jeg skrev ikke at jeg jobbet på change. De har jo uansett litt annerledes størrelser? Så da måtte du vel ned i omkrets? 
prøv prima donna, Marie jo, chantelle, aubade, marlies dekker,emriente feks. 
vet ikke hvorfor du er smal rundt livet hvis du har så mye fett på ryggen, men 70 e er en helt vanlig størrelse. 

du har ikke vært på alle mulige undertøysbutikker i Oslo , hvis du ikke finner så vanlige størrelser som 70e/ 65 f. 

AnonymBruker
Skrevet

Siden du er klar for å sette deg på et fly, fly til London og gå til Bravissimo. Der får du god hjelp, og senere kan du bestille på nett.

Anonymkode: 6c6cd...16b

AnonymBruker
Skrevet

Change har iallefall flere modeller i e/f og 65 og 70 i omkrets 🤷

Anonymkode: 1368e...047

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner masse på Change i Trondheim. Har en i 60F i skuffa, fra da jeg brukte den størrelsen. 😅

Har også flere i 65G fra Cubus. 

Ellers kan du jo se på utenlandske nettsider, for eksempel Asos, figleaves, Brastop eller bravissimo? 

Anonymkode: 89ee7...b1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 18.38):

Noen med innsikt?

Du må i undertøysbutikk. Har selv hatt 70H og det er lite å velge I, men viktig med god bh til store bryster. 

Anonymkode: ce70f...bea

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...