Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært samboere i 5 år og sammen 6 år, og for ett år siden når vi var i dårlig periode hendte det seg at jeg låg med en kompis. Bare EN gang og jeg fortalte ham alt! 
Nå har vi hadd det bedre men merker at han i det siste ikke gidder p bruke mye tid på meg, forrige helg hadde en kompis bursdag, i helgen var han og drakk og så noe sport hos en annen venn.

Så kommer han hjem og informerer om at han skal være med moren neste helg og da HELE helgen. Jeg sier nei! Han sier da at hun jo er syk og ikke vet hvor mye tid hun har igjen, hvorpå jeg svarer at dette skulle han tenkt på før og prioritert henne isteden for drikking med kompiser som en eller annen ungdomsgutt (vi er i 40 åra). 
Jeg sa at om han ikke vil at vi havner i en dårlig periode igjen så MÅ han prioritere meg også!

Han ble sur og mente at jeg er egoist, og sa at han drar uansett hva jeg sier. Så jeg ble forbanna og sa at jeg da kontakter kompisen min. Han sa “du er en empati løs egoist du! Kommer aldri til å endre deg”. Jeg forklarte at han må forstå mine følelser her! 
Jeg blir jo nesten ALDRI prioritert! Jeg ble sint og sa noe dumt, jeg kommer jo IKKE til å være utro igjen! Men jeg blir jo lei meg - er jeg egoistisk for å være lei meg??

Anonymkode: bd293...bba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde min utro kjæreste nektet meg å være med min døende mor en helg, så hadde jeg dumpet han. Og så komme med en skjult trussel. "Vil ikke at vi skal komme i en dårlig periode", ja for det var vel det du forsvarte ugjerningen din med?

Anonymkode: 0b4bc...0fc

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, dette MÅ da være trolling?!

Du høres ikke helt god ut som driver å truer med utroskap i en slik situasjon. Så slemt!
Hvorfor er dere sammen i det hele tatt?

Anonymkode: 24c9c...21f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Altså... dette er jo helt vill lesing. Ja, du er egoistisk her. 

Anonymkode: 1857c...a90

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at du truet med å kontakte kompisen du lå med hvis han dro til sin syke mor!!! Fy faen så råttent gjort! Dette må jo være en dårlig spøk??

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette ikke er trolling, så er du et forferdelig menneske

Anonymkode: 1cb3b...0d3

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, du er virkelig en egoist. Jøje meg. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig ? 
Å true med å kontakte kompisen om du ikke får det som du vil? 
Ærlig talt.. hadde jeg vært typen din hadde jeg pakket tinga og løpt for godt 

Anonymkode: be906...6aa

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper samboeren din tar til fornuft og avslutter dette forholdet.

Ja, du er egoist. Og ufin i tillegg. Etter SEKS år sammen så tåler du ikke å bli nedprioritert i perioder? Og klikker for at han vil være med sin døende mor??

Anonymkode: c1f43...12c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Huff, dette MÅ da være trolling?!

Du høres ikke helt god ut som driver å truer med utroskap i en slik situasjon. Så slemt!
Hvorfor er dere sammen i det hele tatt?

Anonymkode: 24c9c...21f

Ikke troll, jeg ble oppriktig lei meg fordi han prioriterer alt annet enn meg. Vi ville prøve på nytt og har jo nå hadd en fin periode, det er bare det at han ikke prioriterer meg i det siste.

AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at du truet med å kontakte kompisen du lå med hvis han dro til sin syke mor!!! Fy faen så råttent gjort! Dette må jo være en dårlig spøk??

Synes bare han kunne droppa kompisene og da være med moren og meg. Skjønner hun er viktig, men jeg blir jo ogå lei meg. Det er ikke lett å være i et forhold, jeg har innrømt mine feil og jobbet med meg slev men da må han også gi litt av seg. Gjøre noe med meg ikke bare kompiser og drikking.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig ? 
Å true med å kontakte kompisen om du ikke får det som du vil? 
Ærlig talt.. hadde jeg vært typen din hadde jeg pakket tinga og løpt for godt 

Anonymkode: be906...6aa

Vi er i 40åra begge to, og jeg prøvde å forklare for han at jeg bare ble lei meg! Nei, jeg kommer jo ikke til å være utro. 
Har du aldri sakt ting i sinne som du angrer?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg håper samboeren din tar til fornuft og avslutter dette forholdet.

Ja, du er egoist. Og ufin i tillegg. Etter SEKS år sammen så tåler du ikke å bli nedprioritert i perioder? Og klikker for at han vil være med sin døende mor??

Anonymkode: c1f43...12c

Synes han kunne droppa kompisene og da prioritere mor. Jeg vet at hun er viktig! Jeg dåler det dårlig da det var slik i vår dårlige periode, da ble jeg nesten glemt. Lett å overreagere nå, men synes han var drøy med å kalle meg egoist for det om.

Skrevet

Håper du troller, du er jo helt syk!!!

Moren har kort tid igjen og du tenker på at du vil ha egentid med han?

Og så truer du med utroskap hvis han ikke gir deg det du trenger nå?

Hva med hva han trenger??

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja du er egoist. Moren hans er syk og han må selvfølgelig få besøke hun 

Anonymkode: aa6c1...e05

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes han kunne droppa kompisene og da prioritere mor. Jeg vet at hun er viktig! Jeg dåler det dårlig da det var slik i vår dårlige periode, da ble jeg nesten glemt. Lett å overreagere nå, men synes han var drøy med å kalle meg egoist for det om.

Han skulle droppet kompisene, men når moren er døden nær er det ikke tid å klage på at han ikke bruker tid på deg. Altså burde du være sur for at han brukte tid med kompisene, men ikke være sur for at han er med moren sin på det siste.

Endret av Blåttvann
Skrevet

Det er noe med hvordan man tillater seg å snakke til andre mennesker. Skal du true ham med å være utro hver gang han gjør noe du ikke liker? Han har ingen forutsetninger for å vite om du kommer til å gjøre det eller ikke. Men han vet at så lenge han pleaser deg, er sjansen mindre for at du er utro igjen.. Det er psykisk vold.

I det øyeblikket man må ty til hersketeknikker for å få frem et poeng, bør man helst ikke si noe i det hele tatt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (Akkurat nå):

Håper du troller, du er jo helt syk!!!

Moren har kort tid igjen og du tenker på at du vil ha egentid med han?

Og så truer du med utroskap hvis han ikke gir deg det du trenger nå?

Hva med hva han trenger??

Jeg er ikke troll og jeg VET at moren er viktig, jeg synes han kunne ha droppet kompisene og prioritere moren og meg, isteden for kompiser og drikking pluss moren.

Jeg forklarte han at jeg sa det i sinne, jeg mente det ikke og jeg kommer IKKE til å være utro. Men jeg begynner jo å skjønne at mange her synes at det er egoistisk å si ting man ikke mener i et svakt øyeblikk.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja du er egoist. Moren hans er syk og han må selvfølgelig få besøke hun 

Anonymkode: aa6c1...e05

Jeg synes bare han prioriterte feil i forhold til kompiser og drikking, kunne vært med henne da.

AnonymBruker
Skrevet
Lacy skrev (1 minutt siden):

Det er noe med hvordan man tillater seg å snakke til andre mennesker. Skal du true ham med å være utro hver gang han gjør noe du ikke liker? Han har ingen forutsetninger for å vite om du kommer til å gjøre det eller ikke. Men han vet at så lenge han pleaser deg, er sjansen mindre for at du er utro igjen.. Det er psykisk vold.

I det øyeblikket man må ty til hersketeknikker for å få frem et poeng, bør man helst ikke si noe i det hele tatt.

Har aldri truet han med dette før, og det var bare denne ene gangen da jeg oppriktig var sint og lei meg. Og det er det jeg ikke forstår, hvorfor kalle meg egoistisk når han vet at jeg ikke er det? Men nå ser jeg jo at mange her er enig med han og at det var egoistisk sakt av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...