Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

eg lurer på om det e normalt. Eg og kjæresten min er veldig lenge ilag og har felles venna. Vi henger ofte ilag og spesielt i helgane da vi går på fest. Eg ofte spurte typen min om vi kan gå ut på fest ein dag aleine. Men da svare han at vi var ute ilag og da seie eg at det va jo ifjor på sommar. Og det va jo egentleg defor fordi vi hadde ikkje venna, fordi vi flyttet inn nettopp.

så svara han ofte også på det at «vi kan finne ein dag» men det skjer aldri egentleg. Men så sa han også idag etter eg spurte om «vil du ikkje gå ut med meg» så sa han at vi har no venna og du vil ikkje henge med dei… syns det er rart

Anonymkode: aef6c...935

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og til og me sa han at han liker å henge i store grupper fordi han er vant til

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du lurer på om er normalt? Kort og konsist

Anonymkode: 07ada...b0a

Skrevet

Jeg forstår ikke helt? Du ønsker at dere skal dra på fest sammen alene, men fest er jo en sosial ting der det er andre til stede? Kanskje du kan kjøpe ost, spekemat, kjeks og vin til dere en helg så kan dere dele en flaske sammen alene før dere gjør noe annet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei,

eg lurer på om det e normalt. Eg og kjæresten min er veldig lenge ilag og har felles venna. Vi henger ofte ilag og spesielt i helgane da vi går på fest. Eg ofte spurte typen min om vi kan gå ut på fest ein dag aleine. Men da svare han at vi var ute ilag og da seie eg at det va jo ifjor på sommar. Og det va jo egentleg defor fordi vi hadde ikkje venna, fordi vi flyttet inn nettopp.

så svara han ofte også på det at «vi kan finne ein dag» men det skjer aldri egentleg. Men så sa han også idag etter eg spurte om «vil du ikkje gå ut med meg» så sa han at vi har no venna og du vil ikkje henge med dei… syns det er rart

Eg veit ikkje om eg overdrive eller ikkje men vi va ute ein gong før og så drakk vi litt heime og gjekk til club og det va koslig. Men sp no seie han sånne ting 

AnonymBruker
Skrevet

Forstår jeg det riktig? At du vil på fest med typen din uten at vennene deres er med? Og så reagerer han på at du ikke vil feste med vennene deres? Men du VIL feste med vennene deres, men ønsker en gang i blant å dra på byn kun du og han?

Anonymkode: 1fa25...cd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forstår jeg det riktig? At du vil på fest med typen din uten at vennene deres er med? Og så reagerer han på at du ikke vil feste med vennene deres? Men du VIL feste med vennene deres, men ønsker en gang i blant å dra på byn kun du og han?

Anonymkode: 1fa25...cd2

Jaaaa !!!  Takk det va akkurat det eg meinte

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...